هزینه جرم گیری دندان در سال 1403

دکترتو کلینیک از سامانه‌های معتبری به‌شمار می‌آید که علاوه‌بر معرفی کلینیک‌های خدمات زیبایی دندان به شما امکان مقایسه قیمت‌های‌ تعیین‌شده توسط مراکز مختلف را می‌دهد. برای اینکه از هزینه‌های جرم‌گیری دندان در سال جدید اطلاع پیدا کنید بهترین کار مراجعه به این سامانه است.

به‌طور کلی باید گفت برای جرم‌گیری دندان از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود و این موضوع به‌طور مستقیم روی هزینه‌ها تاثیر می‌گذارد. همچنین می‌توانید با کمک روش‌های خانگی و با کم‌ترین هزینه، جرم روی دندان را از بین ببرید. در ادامه به بررسی این روش، عوامل تاثیرگذار بر هزینه جرم گیری دندان و عوارض آن می‌پردازیم.

جرم گیری دندان خانگی

بهترین کار برای جرم‌گیری دندان‌ها، کمک گرفتن از یک سرویس‌دهنده‌ بامهارت است. برای این منظور می‌توانید به سامانه دکترتو کلینیک مراجعه کنید. بااین‌حال بهتر است بدانید با استفاده از راه‌کارهای خانگی نیز می‌توان جرم‌های ایجادشده روی دندان را از بین برد.

توجه داشته باشید که جرم‌گیری با روش‌های خانگی اگر بدون مشورت با سرویس‌دهنده‌ای حاذق انجام شود ممکن است آسیب‌رسان باشد. در واقع باید نسبت به عدم حساسیت به مواد مورد استفاده اطمینان پیدا کنید.

در واقع برای اینکه عملکرد خوبی از روش‌های خانگی ببینید نباید در استفاده از مواد زیاده‌روی کنید. همچنین داشتن صبرو حوصله در این مسیر ضروری است. در ادامه به معرفی برخی راه‌کارهای سفید کردن دندان در خانه می‌پردازیم.

  • جرم‌گیری دندان با جوش‌ شیرین: این ماده خاصیت لایه‌برداری دارد و ازاین‌رو برای سفیدی دندان موثر است. ترکیب جوش‌شیرین با آب، خمیری به شما می‌دهد تا به‌راحتی بتوانید از آن روی مسواک قرار دهید. استفاده زیاد از جوش‌شیرین باعث فرسایش مینای دندان می‌شود.
  • پراکسید هیدروژن: محلول پراکسید هیدروژن مانند یک دهان‌شویه قوی عمل می‌کند و باعث روشن شدن لکه‌های روی دندان می‌شود. بهترین غلظت برای این محلول 1.5 تا 3 است.
  • سرکه سیب: این ماده خواص اسیدی دارد و به‌همین دلیل باعث روش شدن دندان‌ها می‌شود اما استفاده طولانی‌مدت از آن، آسیب به مینای دندان را به‌همراه دارد. توجه داشته باشید برای استفاده از سرکه سیب باید حتما آن را با آب ترکیب کنید. ‌

ایا جرم گیری دندان را سفید میکند

جرم‌گیری باعث ازبین‌رفتن پلاک‌ها و جرم‌های جمع‌شده روی دندان می‌شود و مهم‌ترین تاثیر آن پیشگیری از بروز بیماری‌های لثه است. این روش همچنین باعث تغییر رنگ لکه‌ها و در نهایت سفیدی دندان می‌شود.

تجمع جرم که یک رسوب معدنی است و زیر خط لثه ایجاد می‌شود، احتمال تجمع باکتری‌ها را افزایش می‌دهد و ازاین‌رو خطر ایجاد بیماری‌های لثه و پیشرفت آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک همواره افراد را به استفاده از این خدمات تشویق می‌کنند.

این رسوب‌های معدنی با تغییر رنگ دندان، باعث کاهش زیبایی لبخند می‌شوند. با ازبین‌بردن آن‌ها سفیدی و زیبایی دندان‌ها‌ به آن‌ها باز می‌گردد. اما اینکه از چه روشی برای این منظور استفاده شود روی زمان دیدن نتایج تاثیر می‌گذارد.

درصورتی‌که فرد بخواهد در کوتاه‌ترین زمان سفیدی را به دندان‌های خود برگرداند باید از سرویس‌دهنده‌ای حاذق کمک بگیرد. یکی از روش‌های پیدا کردن بهترین سرویس‌دهندگان این خدمات، مراجعه به سامانه دکترتو کلینیک است.

جرم‌گیری با روش‌های خانگی نیز تاثیر خوبی در سفیدی دندان‌ها دارد اما استفاده نادرست از این راه‌کارها باعث ایجاد آسیب در مینای دندان می‌شود. ازاین‌رو بهترین کار کسب مشورت از سرویس‌دهنده‌ای حاذق است تا روش مناسب را پیدا و به‌درستی از آن استفاده کرد.

عوارض جرم گیری دندان

اگر جرم‌گیری دندان توسط سرویس‌دهنده‌ای حاذق انجام شود کم‌ترین عوارض را به‌همراه دارد. به همین علت نیز همواره به افراد توصیه می‌شود بهترین خدمات‌دهنده را انتخاب کنند. یکی از روش‌های پیدا کردن بهترین سرویس‌دهنده جرم‌گیری دندان، مراجعه به سامانه دکترتو کلینیک است.

ضمن اینکه عوارض جرم‌گیری نسبت به تجمع رسوب و پلاکت‌ها که دلیل اصلی بیماری‌های لثه‌ هستند کم‌تر است. بااین‌حال همواره احتمال بروز عوارض وجود دارد ازاین‌رو در ادامه به معرفی رایج‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

  • درد لثه: تجمع باکتری‌ها، جرم‌ها و پلاک‌ها در زیر لثه ممکن است حین فرآیند جرم‌گیری، باعث زخم شدن آن‌ شوند. به همین دلیل نیز درد لثه را می‌توان یکی از عوارض شایع و موقت جرم‌گیری دانست.
  • تورم لثه: ورم لثه معمولا به‌دلیل خراشیدن رسوبات اتفاق می‌افتد. درصورتی‌که این مشکل با عفونت همراه شد برای رفع آن باید آنتی‌بیوتیک مصرف کرد. البته عفونی شدن لثه به‌ندرت رخ می‌دهد.
  • خون‌ریزی: یکی از نادرترین عوارض جرم‌گیری بروز خون‌ریزی است. معمولا افرادی که به پریودنتیت مبتلا هستند دچار خون‌ریزی لثه می‌شوند.
  • ایجاد فاصله بین دندانی: فاصله بین دندان‌ها همواره وجود دارد اما گاهی به‌دلیل تجمع پلاک‌ها، رسوبات و مواد غذایی این فاصله بسته می‌شود. جرم‌گیری پیدا شدن مجدد این فاصله را به‌همراه دارد.

قیمت جرم گیری دندان با لیزر

بررسی هزینه جرم‌گیری دندان از مهم‌ترین اقداماتی به‌شمار می‌آید که افراد برای استفاده از این سرویس انجام می‌دهند. درخصوص هزینه‌های این خدمات نمی‌توان قیمت یکسانی بیان کرد چراکه هر سرویس‌دهنده با توجه به روش مورد استفاده و میزان مهارت خود، قیمت به‌خصوصی اعلام کند. برای آگاهی از هزینه دقیق می‌توانید به دکترتو کلینیک مراجعه کنید.

یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای جرم‌گیری دندان استفاده از دستگاه لیزر است. هزینه این سرویس در کلینیک‌های مختلف معمولا تفاوت دارد. دلیل این موضوع نیز به قدرت دستگاه مورد استفاده توسط سرویس‌دهنده و میزان مهارت او برمی‌گردد.

جرم‌گیری دندان با لیزر از سریع‌ترین روش‌هایی به‌شمار می‌آید که با انتخاب آن می‌توانید خیلی زود به هدف خود یعنی داشتن لبخندی زیبا برسید. ضمن اینکه جرم‌گیری برای درمان مشکلاتی مانند پریودنتیت ضروری است.

با توجه به اینکه جرم‌گیری با لیزر مزایای زیادی دارد بهتر است بدون درنظرگرفتن قیمت، تنها به انتخاب کلینیکی معتبر که بهترین خدمات را ارائه می‌دهد بپردازید. سامانه دکترتو کلینیک در این مسیر به شما کمک می‌کند.

در این سامانه می‌توانید به بررسی قیمت‌های ارائه‌شده توسط کلینیک‌های مختلف بپردازید تا در نهایت، بهترین مرکزی که مناسب‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد انتخاب کنید بدون اینکه لازم باشد زمان زیادی صرف کنید.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال روشی آسان برای بررسی قیمت خدمات جرم‌گیری دندان هستید بهتر است به سامانه دکترتو کلینیک مراجعه کنید. در این سامانه لیستی از بهترین سرویس‌دهندگان این خدمات وجود دارد تا مسیر انتخاب برای شما آسان شود.

جرم‌گیری از روش‌های محبوب برای سفیدی دندان محسوب می‌شود که باعث ازبین‌رفتن مشکلات و بیماری‌های لثه نیز می‌شود. انتخاب یک سرویس‌دهنده بامهارت در این زمینه، عوارض احتمالی آن را کاهش می‌دهد. پس مراجعه به این سامانه برای انتخاب سرویس‌دهنده‌ای حاذق را فراموش نکنید.

سلامت

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی