معرفی پر فروش‌ترین پادها و جویس‌های دنیا در فروشگاه ویپ ایران

به نقل از ویپ ایران، پیشرفت تکنولوژی امروزه زندگی همه افراد را متحول و راحت‌تر کرده است. به گونه‌ای که این پیشرفت تکنولوژی توانسته به افراد در ترک سیگار نیز کمک کند. امروزه بسیاری از افراد به جای استفاده از سیگار از وسیله‌ای کوچک به نام پاد استفاده می‌کنند که برای آن‌ها همواره ضررهای کمتری نیز دارد.

جویس‌ها که درون پاد قرار می گیرند، در طعم‌های مختلفی موجود هستند. این مطلب قصد داریم تا بهترین پادها و جویس‌های موجود در فروشگاه ویپ ایران را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین اگر شما نیز به دنبال خرید پاد و جویس باکیفیت هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

ویپ و پاد چیست؟

پاد در واقع یک ویپ در ابعاد کوچک است که دارای دو مخزن بوده که یکی از آن‌ها برای جای باتری و یکی از آن‌ها برای پر کردن جویس مورد استفاده قرار می گیرد. جویس نیز به ماده‌ای طعم دار گفته می‌شود که حاوی نیکوتین و گلیسیرین گیاهی است که درون مخزن پاد ریخته شده و در هنگام ویپینگ مصرف می‌شود.

بهترین پادهای فروشگاه ویپ ایران

تعداد و تنوع پادها یا همان‌ سیگارهای الکترونیکی بسیار زیاد است و همین موضوع موجب سردرگمی افراد در انتخاب و خرید پاد شده است. برخی از بهترین و پرطرفدارترین پادهای فروشگاه ویپ ایران را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

پادسیستم یوول کالیبرن جی کی 3 از برند یوول ) UWell Caliburn GK3)

ار پرطرفدارترین انواع پادهای موجود در فروشگاه ویپ ایران، می‌توان به پادسیستم کالیبرن جی کی ۳ (https://vapeiran17.com/uwell-caliburn-gk3/) اشاره کرد. این پاد کوچک توان ۲۵ واتی دارد و دارای یک باتری داخلی لیتیوم یونی با ظرفیت 900 میلی آمپر است. این پاد زیبا ابعادی بسیار کوچک دارد و وزن آن برابر با ۵۲ گرم است و همواره در ۴ رنگ زیبا به مشتریان عرضه می‌شود و در حال حاضر جزو یکی از بهترین پادهای دنیا محسوب می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در خرید پاد، این نمونه باکیفیت را نیز مدنظر داشته باشید.

قیمت پاد

پاد کالیبرن اکسپلورر یوول از برند یوول Uwell

کارتریج یوول کالیبرن اکسپلورر (https://vapeiran17.com/uwell-caliburn-explorer/) یکی از انواع محبوب پادها در حال حاضر است که دو تانک جویس با ظرفیت ۲ میلی لیتر دارد. با این محصول کابران می‌توانند به راحتی با برعکس جا زدن و چرخاندن آن، کامدهی دستگاه را تنظیم کنند. این دستگاه قدرت ۳۵ واتی دارد و وزن آن نیز حدودا ۵۵ گرم است که به شما تجربه یک ویپینگ بسیار لذت بخش را هدیه می‌دهد.

روی بدنه این دستگاه یک دکمه چهار کاناله بسیار زیبا و شیک قرار گرفته است که کارکرد کلی دستگاه را مدیریت می‌کند. دکمه سمت چپ، کویل سمت چپ و دکمه سمت راست، کویل سمت راست را فعال می‌کند. دکمه پایین، با هر کام یکی از کویل‌ها را یکی در میان فعال کرده و دکمه بالا نیز می‌تواند هر دو کویل را به صورت همزمان فعال کند.

در آخر نیز این محصول در ابعاد کوچک، بدنه تمام فلزی، باتری با ظرفیت بالا، ۴ حالت ویپینگ مختلف و در ۴ رنگ زیبا طراحی شده است. اگر به فکر خرید پاد هستید، باید بدانید که این نوع پاد را می‌توان یکی از خاص‌ترین پادها در حال حاضر دانست.

پاد اسپایر سایبر ایکس Aspire Cyber X

سیگارالکترونیکی سایبر ایکس Aspire Cyber X یک باتری داخلی لیتیوم یونی دارد که ظرفیت این باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر است و تکنولوژی فست شارژ با درگاه USB Type-C دارد و دستگاه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ می‌کند.

اگر قصد خرید پاد اسپایر سایبر ایکس (https://vapeiran17.com/aspire-cyber-x/) دستگاه، تانکی با ظرفیت ۳ میلی‌ لیتر را دارید، می‌توانید با دو حالت مختلف با آن ویپینگ کنید. وزن این پاد ۶۷.۵ میلی لیتر و ظرفیت باتری آن نیز ۱۰۰۰ میلی آمپر است. اگر قصد دارید به خرید پاد باکیفیت‌ بپردازید، ما این نمونه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین جویس‌های فروشگاه ویپ ایران

در فروشگاه ویپ ایران جویس‌های بسیار متنوع، بی نظیر و با کیفیتی وجود دارند که شما می‌توانید علاوه بر خرید پاد برای خرید جویس نیز به این فروشگاه آنلاین مراجعه کنید. در زیر می‌توانید با انواع جویس‌های باکیفیت‌ آشنا شوید:

جویس رایپ ویپ پرتقال و آناناس و یخ از برند رایپ ویپ RipeVapes

جویس رایپ ویپ پرتقال و آناناس و یخ از برند رایپ ویپ RipeVapesع جزو یکی از خوش‌ترین جویس‌ها در حال حاضر به شمار می‌آید. این جویس ترکیبی از آناناس و پرتقال است که طعم و مزه‌ای بی نظیر را تولید می‌کند. این جویس دلنشین و محبوب یکی از محصولات تولیدی کمپانی آمریکایی رایپ ویپ است.

آناناس و پرتقال آبدار تازه به همراه بمب منتول یک ترکیب بسیار فوق العاده دارد که همواره طعم بی نظیر آن هر فردی را به سمت خود جذب می‌کند. ایجوس‌های کمپانی رایپ ویپ جزو یکی از استانداردترین و با کیفیت‌‌ترین ایجوس‌ها در حال حاضر است که متعلق به ایالات متحده هستند. حجم این محصول ۶۰ گرم بوده و در آن از آناناس، پرتقال و یخ وجود دارد.

ایجوس توباکو و کارامل وی سی تی Ripe Vapes VCT Caramel

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگوییم که ترکیب‌های کارامله و توباکو بسیار فوق العاده و بی نظیر هستند. کمپانی رایپ ویپ یک جویس جدید و محبوب با ترکیبی از کارامل و توباکو تولید و به بازار عرضه کرده است که این محصول توانسته رضایت علاقه مندان طعم‌های کوبایی را به خود جلب کند. یک ترکیب بی نظیر از کارامل شیرین و برگ تنباکو در قلب ایالات متحده تولید شده و به سراسر جهان عرضه می‌شود.‌ (https://vapeiran17.com/ripevapes-vct/)

ایجوس رایپ ویپ بلک بری فریز RipeVapes از برند رایپ ویپ RipeVapes

ایجوس رایپ ویپ بلک بری فریز RipeVapes از برند رایپ ویپ از بهترین ایجوس‌های موجود در بازار ویپ ایران است. حس فوق العاده لمس تمشک جنگلی سیاه در کنار منتول قطعا برای شما یک تجربه بی نظیر و فراموش نشدنی خواهد بود.

با اولین کامی که از این ایجوس باکیفیت و خوش طعم تجربه می‌کنید، احساس نشاط و شادابی در شما ایجاد خواهد شد و در آخر نیز خنکی بازدم یک احساس تازگی و خنک را برای شما فراهم می‌آورد. ایجوس‌های کمپانی رایپ ویپ در واقع از بهترین، استانداردترین و باکیفیت‌ترین ایحو‌هاس دنیا به حساب می‌آیند که در ایالات متحده ساخته می‌شوند.

پرطرفدارترین جویس‌هایی که در سایت ویپ ایران موجود هستند:

جویس ویگاد هندوانه یخ VGOD Lush Ice https://vapeiran17.com/vgod-lushice/
جویس سالت میوه‌های استوایی و یخ توکیو Tokyo IceFruit Bomb https://vapeiran17.com/tokyo-iced-fruit-bomb-saltnic/
جویس سالت برگ توباکو و یخ ویگاد VGOD Iced Dry Tobacco https://vapeiran17.com/vgod-iced-dry-tobacco/
جویس سالت انبه و یخ ویگاد VGOD SaltNic Mango Bomb ICE https://vapeiran17.com/vgod-saltnic-mango-bomb/
جویس سالت هندوانه و یخ ویگاد VGOD SaltNic Lushice https://vapeiran17.com/vgod-saltnic-lushice/
جویس طعم سیگار برگ کوبایی کوبانو بلک ویگاد VGOD SaltNic Cubano Black https://vapeiran17.com/vgod-cubano-black-saltnic/

جویس

خرید پاد و جویس از سایت ویپ ایران

امروزه خرید پاد و جویس باکیفیت به یکی از دغدغه‌های اصلی افراد تبدیل شده است و اغلب افراد به دنبال خرید محصولات بی نظیر و اصلی هستند تا بتوانید ویپینگی بی نظیر را تجربه کنند. در حال حاضر برندهای بسیار مختلفی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می‌کنند و همین موضوع موجب شده تا افراد نتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

در واقع شما برای خرید محصولات اصلی و با کیفیت باید یک فروشگاه مناسب را انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید پاد و جویس از برندهای معتبر و شناخته شده هستید، ما در فروشگاه ویپ ایران به آدرس https://vapeiran17.com/ در خدمت شما هستیم.

سبک زندگیفناوری

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی