ارزان ترین هتل های بندرعباس کدامند؟

به گزارش ساناپرس، بندرعباس یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری کشور است که پیش‌تر بندر گمبرون نام داشت. این شهر نقش مهمی در فعالیت‌های اقتصادی ایران دارد و هر ساله مسافران زیادی برای خرید و تفریح به آن سفر می‌کنند.

اگر می‌خواهید با هزینه کم به این شهر جنوبی جذاب و زیبا سفر کنید، تا پایان این مقاله با ما باشید. در این نوشته ما می‌خواهیم ارزان ترین هتل های بندرعباس را به شما معرفی کنیم و از امکانات آن‌ها برایتان بگوییم. برای ررزو هتل های بندرعباس یکی از ساده‌ترین روش‌ها کلیک روی لینک https://www.iranhotelonline.com/bandar-abbas-hotels/ و رزرو هتل از طریق سایت معتبر ایران هتل آنلاین است.

1- هتل ایران بندرعباس

هتل ایران یکی از ارزان ترین هتل های بندرعباس در بلوار امام خمینی، میدان 17 شهریور، جنب بانک ملی است. این هتل 3 ستاره در سال 1395 در یکی از بهترین نقاط شهر افتتاح شده و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهری دارد.

از هتل ایران بندرعباس می‌توان به راحتی و در کمتر از 10 دقیقه با پای پیاده به بازار قدیم بندرعباس، عمارت کلاه‌فرنگی، حمام گله داری و معبد هندوها رفت. این هتل دارای 59 واحد اقامتی و 4 طبقه است که اتاق‌هایش چیدمانی مطلوب و امکاناتی مناسب دارند.

واحدهای هتل ایران بندرعباس شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر، سوئیت دو خوابه برای 5 نفر و اتاق‌های سه تخته می‌شود. اگر می‌خواهید به تنهایی یا همراه با خانواده سفری اقتصادی به بندرعباس داشته باشید، هتل ایران انتخاب خوبی برایتان است.

از امکانات اتاق‌های هتل ایران می‌توان به تخت‌خواب‌های راحت، تهویه مطبوع، مبلمان راحتی، یخچال، آباژور و تلویزیون اشاره کرد. حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و صندوق امانات در هر اتاق، از دیگر امکانات این هتل 3 ستاره است.

هتل ایران از جمله هتل های ارزان بندرعباس است که متناسب با قیمت اتاق‌ها، خدمات خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهد. امکانات عمومی این هتل عبارت است از آسانسور، خدمات خشکشویی، سرویس بهداشتی، لابی، پلکان اضطراری، جعبه کمک‌های اولیه، دستگاه واکس کفش و سیستم اعلام حریق.

همچنین یک سالن صبحانه‌خوری و کافی شاپ نیز در هتل دیده می‌شود که برای صبحانه یا میان‌وعده می‌توانید رویشان حساب کنید. سالن صبحانه‌خوری هتل از 7:30 تا 9:30 و کافه نیز از ساعت 15 تا 24 با سرو انواع نوشیدنی و دسر در خدمت مهمانان است.

از آنجا که هتل ایران جزو هتل های بندرعباس با قیمت مناسب است، نباید انتظار اقامتی لاکچری از آن را داشت. با این حال این هتل در تلاش است تا اقامتی راحت را در این شهر جنوبی برایتان رقم بزند. از بررسی نظرات مسافران پیشین دریافتیم که گاهی سر و صدای اطراف این مجموعه ممکن است برایتان ناراحت‌کننده باشد.

2- هتل فروغ بندرعباس

هتل فروغ یکی دیگر از هتل های ارزان بندرعباس در بلوار دانشگاه است. این هتل فعالیت خود را در سال 1371 آغاز کرده و در سال 1396 جهت ارتقای سطح کیفی امکانات و خدمات به روز رسانی شده است.

هتل فروغ ساختمانی دو طبقه دارد که در آن 42 واحد اقامتی به چشم می‌خورد. واحدهای این مجموعه شامل اتاق‌‌های یک تخته، دو تخته توئین و سه تخته می‌شود.

هتل فروغ یکی از ارزان ترین هتل های بندرعباس با موقعیت مکانی عالی است که دسترسی آسانی به مراکز گردشگری شهر دارد. این هتل 2 ستاره در حوالی پارک ولایت، پارک ساحلی غدیر و دولت، آبگرم گنو و ساحل زیبای خلیج فارس قرار دارد.

هزینه رزرو اقامتگاه در هتل فروغ نسبت به سایر هتل های بندرعباس مناسب‌تر است و شما می‌توانید با هزینه نسبتا کمی ،اقامتی راحت را تجربه کنید. از امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روم سرویس
  • صبحانه رایگان
  • خدمات خشکشویی
  • خدمات نظافت روزانه
  • تلفن
  • تلویزیون LCD در لابی
  • سرویس بهداشتی
  • پذیرش 24 ساعته
  • رمپ و پلکان اضطراری
  • دستگاه واکس کفش
  • فکس و فتوکپی
  • سیستم اعلام حریق
  • مینی بار
  • یخچال و تلویزیون در اتاق
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم سرمایش و گرمایش
  • پارکینگ با ظرفیت محدود.

توجه داشته باشید که هتل فروغ دو ستاره دارد و خدمات و امکاناتش متناسب با قیمت آن است؛ بنابراین اگر هزینه اقامتگاه برایتان اهمیت بیشتری نسبت به امکانات لوکس و خدمات لاکچری دارد، این هتل گزینه خوبی است.

3- هتل آپادانا بندرعباس

یکی دیگر از ارزان ترین هتل های بندرعباس که در خیابان امام خمینی، پشت سیتی سنتر واقع شده، هتل دو ستاره آپادانا است. این هتل در سال 1391 در قلب مراکز تجاری بندرعباس آغاز به کار کرده و به واسطه امکانات قابل قبول و پرسنل حرفه‌ای خود، توانسته نظر مهمانان را جلب کند.

ساختمان خاکستری و قرمز رنگ هتل آپادانا بندرعباس 7 طبقه دارد و دارای 49 واحد اقامتی است. اتاق‌های این مجموعه شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌شود.

هتل آپادانا بندرعباس یک لابی زیبا دارد که کتابخانه کوچکی در آن قرار گرفته و شما می‌توانید دقایقی خود را با کتاب‌ها سرگرم کنید. اگر قصد خرید در شهر را دارید، هتل آپادانا از بهترین هتل های بندرعباس برای اقامت است؛ زیرا دسترسی خوبی به مراکز تجاری دارد و شما می‌توانید بدون فوت وقت خود را به مراکز خرید برسانید.

از امکانات هتل 2 ستاره آپادانا می‌توان به خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، آسانسور، خدمات اینترنت در پذیرش، کافی شاپ و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. همچنین در اتاق‌ها نیز امکانات مناسبی مانند حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه هوا و تلویزیون به چشم می‌خورد.

فاصله حدودی هتل آپادانا تا مراکز مهم تجاری بندرعباس را در ادامه آورده‌ایم.

  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 130 متر.
  • فاصله تا مجتمع تجاری ستاره جنوب: 700 متر.
  • فاصله تا مجتمع تجاری زیتون: 1 کیلومتر و 500 متر.
  • فاصله تا بازار قدیم بندرعباس: 1 کیلومتر و 700 متر.

4- هتل آپارتمان سفید بندرعباس

مگر می‌شود صحبت از ارزان ترین هتل های بندرعباس در میان باشد و اسمی از هتل آپارتمان سفید نیاورد؟ این مجموعه از هتل‌های درجه 2 بندرعباس به شمار می‌رود که قیمت بسیار مناسبی دارد.

هتل آپارتمان سفید بندرعباس در سال 1396 کار خود را آغاز کرده و دارای هشت طبقه و 25 واحد اقامتی است. واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت برای دو نفر، آپارتمان دو خوابه برای دو نفر، سوئیت برای سه نفر، آپارتمان یک خوابه برای سه نفر، آپارتمان دو خوابه برای سه نفر، آپارتمان یک خوابه برای چهار نفر و آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر می‌شود.

هزینه هتل آپارتمان سفید بندرعباس به عوامل مختلفی مانند تاریخ سفر، اندازه و ظرفیت اتاق و مدت زمان اقامت بستگی دارد. با این حال به طور کلی می‌توان سطح هزینه اقامت در این مجموعه را متوسط رو به پایین پیش‌بینی کرد.

جالب است بدانید که در هتل آپارتمان سفید امکان اجاره ساعتی نیز برای مهمانان فراهم است. از امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به پارکینگ با ظرفیت محدود، لابی، سرویس بهداشتی، پلکان اضطراری، سیستم اعلام حریق، لوازم بهداشتی، مینی بار، باکن، چای ساز و کافی شاپ اشاره کرد.

همچنین یک رستوران با ظرفیت 80 نفر در طبقه اول قرار گرفته که در آن از ساعت 7 تا 9:30 صبحانه، از 12 تا 15 ناهار و از 20 تا 22:30 شام سرو می‌شود. در لابی یک کافه کوچک نیز به چشم می‌خورد که در آن می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز خود را مهمان یک نوشیدنی گوارا کنید.

اقتصادگردشگری
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی