ماچ و بوسه همسر سوم با سپند امیرسلیمانی / مونا کرمی هیچی نشده از شوهرش باردار شد + عکس

ماچ و بوسه همسر سوم با سپند امیرسلیمانی / مونا کرمی هیچی نشده از شوهرش باردار شد + عکس

مونا کرمی بازیگر ۳۴ ساله گلستانی است که از طریق بازی در تئاتر وارد دنیای هنر شد و پس از آن با سریال‌های حوالی پاییز و از سرنوشت شناخته شد.

ازدواج دوم سپند امیرسلیمانی با بازیگر مشهور تلویزیون نودادامروز

سپند امیرسلیمانی بازیگر ۴۷ ساله و شناخته شده سریال‌های تلویزیونی، برادر کمند و فرزند سعید امیرسلیمانی در یک پست اینستاگرامی مشترک با مونا کرمی از ازدواج با این بازیگر خبر داد.سپند امیرسلیمانی با موناکرمی ازدواج کرد نودادامروز

تصویری از یک خانم جوان به اسم مارال آهسته که همسر اول سپند امیر سلیمانی بوده منتشر شد.عکسی جالب و دیده نشده از همسر قدیمی سپند امیر سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد که ازدواج آنها 8 سال بیشتر دوام نداشت. عکسی جالب و دیده نشده از همسر قدیمی سپند امیر سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد که ازدواج آنها 8 سال بیشتر دوام نداشت.

همسر سپند امیر سلیمانی :سپند امیر سلیمانی در سال ۱۳۸۵ به واسطه دو دوست قدیمی با مارال آراسته آشنا شد و در نهایت با عشق و علاقه با هم ازدواج کردند. اما زندگی مشترکشان پایدار نبود و در سال ۱۳۹۳ از هم جدا شدند .

دیدگاه سپند امیرسلیمانی در مورد ازدواج و طلاق از همسر خود :وی در برنامه فرمول یک گفت : من اعتقاد دارم هر آدمی حتما باید ازدواج کند.این که دو نفر آدم نتوانند با هم زندگی کنند و زندگیشان جایی تمام شود دلیل بر این نیست انسان بدیست.سپند امیر سلیمانی زندگی مشترکش را با عشق آغاز کرد.اما به دلیل اختلاف سلیقه شدید و احترام به سال های با هم بودن تصمیم به جدایی گرفتند

سپند امیرسلیمانی

سپند امیر سلیمانی در کنار هعمسرش

ازدواج و طلاق سپند امیر سلیمانی

سپند امیر سلیمانی در شهریور ۱۳۸۹ با مارال آراسته ازدواج کرد. آن‌ها ازدواجی ساده، ولی عاشقانه داشته و تنها با ۷ سکه مهریه با هم ازدواج کردند. اما این ازدواج چندان طولانی نبود و پس از چند سال سپند در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مدتی است تنها زندگی کرده و از همسرش جدا شده است.

او در مهرماه سال ۱۳۹۷ در برنامه فرمول یک عنوان کرد که ۴ سال است جدا شده و تنها زندگی می‌کند. در عین حال باز بر خوبی‌های ازدواج تاکید کرده و در مورد علت طلاقش گفت: “هنوز هم از من بپرسند درباره مزیت‌های ازدواج می‌گویم و معتقدم همه حتماً باید ازدواج کنند.

اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و جایی به پایان برسند به این معنی نیست که ازدواج بد است. ما به خاطر اختلاف سلیقه‌های شدید، تصمیم گرفتیم به سال‌هایی که با هم بودیم احترام بگذاریم و جدا بشویم.

سپند امیرسلیمانی

امیر سلیمانی شاعر

سپند امیر سلیمانی علاقه زیادی به شعر و موسیقی داشته و ۶ ساز می‌نوازد. او شعر‌های زیادی گفته، اما تا به حال به فکر انتشار آن‌ها نیفتاده چرا که خود را شاعر نمی‌داند و شعرهایش تنها حکم دلنوشته برایش دارند. او در زمینه موسیقی تدریس نیز کرده و یک قطعه آهنگ نیز منتشر کرده است.

سپند امیرسلیمانی

مرا به خاطر خودم انتخاب می‌کنند

سپند امیرسلیمانی در مورد انتخاب شدنش برای بازی در فیلم ها و سریال‌ها می‌گوید: مرا نه به خاطر بازی‌ام انتخاب می‌کنند نه پدرم نه بفروش بودنم … امروز تهیه‌کننده‌ای به من زنگ زد و گفت به من گفته‌اند با سپند کار کن چون با این به مشکل برنمی‌خوری.

سپند امیرسلیمانی

سپند امیر‌سلیمانی و مادرش

سپند امیرسلیمانی

فیلم‌شناسی سپند امیرسلیمانی

فیلم‌های سینمایی

اخراجی‌ها ۳ «۱۳۸۹»

اخراجی‌ها ۲ «۱۳۸۷»

مظفرنامه «۱۳۸۶»

اخراجی‌ها «۱۳۸۵»

نان، عشق و موتور هزار «۱۳۸۰»

دندان طلا «۱۳۷۰»

مردان مریخی و زنان ونوسی «۱۳۸۹»

چک «۱۳۹۰»

خوب، بد، جلف «۱۳۹۵»

هزارپا «۱۳۹۶»

سپند امیرسلیمانی

سپند امیر‌سلیمانی و پژمان جمشیدی

مجموعه‌های تلویزیونی

من یک مستاجرم

پدرخوانده

شبهای برره (مهران مدیری)

مرد دوهزارچهره (مهران مدیری)

خوش‌نشین‌ها

مسیر انحرافی

شبی از شبها

نرگس

پاورچین (مهران مدیری)

بگذار آفتاب برآید

آسمان همیشه ابری نیست (۱۳۸۹، سعید عالم‌زاده)

کلاه پهلوی

تبریز در مه

خروس (سعیداقاخانی)

معمای شاه

در حاشیه (مهران مدیری۱۳۹۴)

همسایه‌ها (مهران غفوریان ۱۳۹۵)

شوخی کردم

سپند امیرسلیمانی

فیلم‌های تلویزیونی

ماه از روی سکو

خاندان سیبیلیان

به رنگ آسمان

پروانه در آتش

اعتراف

کلاه گیس

این یک تصادف نیست

پنگوئن (کارگردان)

تبریز در مه

سپند امیرسلیمانی

شبکه نمایش خانگی

قهوه تلخ (مهران مدیری)

شوخی کردم (مهران مدیری)

عطسه (مهران مدیری)

سپند امیرسلیمانی

تئاتر

نمایش فراموش نامه (بازیگر)

سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی