دانشگاه پیام نور از استارتاپ‌های صنایع خلاق حمایت می کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، محمدعلی کریمی امروز در رویداد آنلاین دوشنبه‌های استارتاپی و پیوند فناوری‌های نوین ساختمان (پراب تک) در صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: ساختمان حوزه بسیار مهمی است و جز تاثیرگذارترین و پر گستره‌ترین حوزه ها چه در بعد درآمدزایی و اشتغالزایی در صنعت است.

وی بیان کرد: تلاش همه دانشگاه های دنیا و از جمله دانشگاه های ایران حرکت به سمت الحاق دانشگاه نسل سوم به چهارم است، دانشگاه پیام نور در این راستا گام های خوبی برداشته است.

کریمی ادامه داد: شکل گیری و راه اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق توسط دانشگاه پیام نور از جمله اتفاقات خوبی است که در زمینه حمایت از نوآوری صورت گرفت و در حال حاضر تیم ها در حال استقرار هستند.

وی گفت: این مرکز با رویکرد توجه و حمایت و اعطای تسهیلات به حوزه نوآوری و خلاقیت  بر اساس توافقات با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است.

کریمی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور در زمینه فعالیت های حمایتی و مشارکتی از استارتاپ های مرتبط با حوزه صنایع خلاق آمادگی دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: استارتاپ ها موضوعی است که در همه کشورها مورد توجه است و با نگاه به کشورهای همجوار می توان دید که بسترهای خوبی برای جذب استارتاپ ها و صاحبان ایده در نظر گرفته اند. باید تلاش کنیم در این بازار سهم خود را حفظ و افزایش دهیم و با کمک های دستگاه های مختلف این اتفاق قطعا رخ خواهد داد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی