خوشبوترین عطرهای زنانه مخصوص مهمانی شب

خرید عطر مهمانی زنانه

کدام عطر مهمانی زنانه مناسب شما است؟ عطر، یک سفیر نامرئی برای هر شخص محسوب می‌شود که نمایانگر شخصیت، وقار، بینش و میزان صمیمیت اوست. شاید از اهمیت انتخاب ادکلن بی‌خبر باشید، اما باید بگوییم که خرید عطر، علاوه‌ بر واجب ‌بودن، فرآیندی دشوار است. چرا که بی ‌شمار رایحه در دنیا وجود دارد و همین موضوع، انتخاب را برای مشتری‌ها سخت می‌کند!

بنابراین، با توجه به توضیحات گفته شده، اگر از آن دسته افرادی هستید که هنوز نتوانسته‌اید ادکلن مناسب با شخصیت خود را انتخاب کنید، با ما در این مقاله همراه باشید. علت این است که به شما 5 عطر فوق ‌العاده زنانه را معرفی کرده‌ایم که هر کدام از آن ‌ها، دارای ویژگی ‌های مخصوص به‌خود هستند و شما درصورت داشتن ‌شان، می‌توانید بهترین مکمل را با استایل و شخصیتی که دارید، پیدا کنید.

دیور هیپنوتیک پویزنDIOR HYPNOTIC POISON EDT … گرم و شیک

خرید عطر دیور هیپنوتیک پویزن

عطر مهمانی زنانه باید گرم، شیک و دلنشین باشد. به‌ گونه‌ای که شما را با وقار، صمیمی و خوش ‌صحبت نشان دهد، اما آیا چنین ادکلنی وجود دارد؟ پاسخ ما به این سوال، بله است! دیور هیپنوتیک پویزن عطری پرطرفدار محسوب می‌شود که برازنده خانم‌های زیبا و جذاب است. این رایحه، برای کسانی ساخته شده که می‌خواهند در جمع بدرخشند و بویی ماندگار از خود به جا بگذارند.

می‌توان گفت این ادکلن محصولی هوس‌انگیز و مغناطیسی است، چراکه به ‌دلیل رایحه‌ای که دارد، همه را مجذوب خود می‌کند و به‌ نوعی می‌توان گفت این ادکلن، قادر است مهره مار هر خانمی باشد. فراموش نکنید که عطر Hypnotic Poison یک سلاح مخفی برای ربودن دل پارتنرتان است.

این ادکلن حس زنانه را با جسارت، در هم آمیخته می‌کند! رایحه اغواگرانه این عطر به‌ قدری است که می‌تواند شما را در جمع، به ‌مثال سیبی سرخ و هوس‌انگیز نشان دهد. این عطر مهمانی زنانه، مخصوص خانم‌های شاد، خوش‌رو و مهربان است. اگر یک خانم شاد و سرزنده هستید و می‌خواهید مرکز توجه باشید و با ناز از یار خود دلبری کنید، این عطر زنانه همانی است که به‌دنبالش می‌گردید.

کارولینا هررا گودگرل CAROLINA HERRERA GOOD GIRL

خلاف اسمش که معنی (دختر خوب) می‌دهد، این عطر برای دختران جسور، پر جنب ‌و جوش، شر و شاد ساخته شده است. بنابراین، اگر ظرافت دخترانه شما بیش‌ از حد احساس می‌شود، به‌ سراغ این ادکلن نروید، چرا که به شخصیت‌ تان نخواهد آمد.

گودگرل رایحه سرمست‌ کننده‌ای دارد، اگر بوی این عطر را استشمام کنید، خود را در حال بستنی خوردن، آن هم در باغی پر از گل‌های نرگس و یاس تصور می‌کنید. نکته جالبی که در مورد گودگرل وجود دارد، این است که محدودیت سنی برای استفاده از این ادکلن خاص در نظر نگرفته‌اند و شما با خیال راحت می‌توانید از این عطر زنانه مخصوص مهمانی شب خود استفاده کنید.

این ادکلن رایحه‌ای قدرتمند، به‌ همراه حس نفسانی و عرفانی دارد و دارای یک ترکیب بی ‌پروا از عناصر تیره و روشن است که آن را به پرفروش‌ترین و معروف‌ترین عطرهای زنانه تبدیل کرده است.

جورجیو آرمانی سی Si GIORGIO ARMANI

با یک عطر مهمانی زنانه می‌توانید در فصل بهار غوغا به پا کرده و این فصل رویایی را برای خود دلنشین‌تر کنید. جورجیو آرمانی سی همان عطر شب دوست‌داشتنی است که می‌تواند شب‌های بهاری شما را عاشقانه و شیرین کند. اگر بخواهیم این عطر را یک زن در نظر بگیریم، به شخصی جسور، بی‌پروا، قدرتمند و جاودانه خواهیم رسید که با تمام قوی بودنش، ظرافت‌های زنانه‌اش را حفظ کرده است.

استفاده از این عطر مانند این است که شما جیب‌های خود را پر از گل‌های رز و شکوفه وانیل کرده‌اید و هر کجا که می‌روید، بوی دلنشین و دوست ‌داشتنی از خود به ‌جای می‌گذارید. عطر مهمانی جورجیو آرمانی سی، مخصوص فصل بهار است، با استفاده از این عطر، بدون شک به شیرینی شکلات در دل افراد می‌نشینید.

ایو سن لورن لیبر YSL LIBRE EDP

خرید عطر ایو سن لورن لیبر

یک بوی شیک، رایحه عالی و ماندگاری خیلی فوق ‌العاده، چیزی است که می‌تواند مهمانی شبانه شما را تکمیل کند. یکی از پرطرفدارترین های عطر مهمانی زنانه با پخش ‌بو و ماندگاری مناسب، قطعا ایو سن لورن لیبر است، این ادکلن مناسب 4 فصل بوده و همه سنین می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند.

اگر یک شخصیت مستقل، قوی و کاریزماتیک دارید، تنها یک ادکلن می‌تواند بهترین ورژن شما را نمایش دهد. عطر ایو سن لورن لیبر امضای مناسبی برای خانم‌ هایی است که به‌ شدت مستقل هستند. این عطر برای دختر خانم‌ هایی که از ظرافت و روحیه دخترانه بالایی برخوردار هستند، مناسب نیست. بنابراین، اگر شخصیت ظریف و شکننده‌ای دارید، بهتر است به‌سراغ ادکلن‌هایی با رایحه گلی بروید.

گوچی فلورا GUCCI Flora EDP مخصوص خنک پسندان

اگر بخواهیم یک عطر خاص که با هر بار استفاده از آن، روح‌تان نوازش می‌شود را به شما معرفی کنیم، قطعا به گوچی فلورا خواهیم رسید. برای توصیف این ادکلن می‌توانیم بگوییم که اگر چشمه‌های بهشت از ترکیب آب پرتقال، لیمو و نارنگی باشد و داخل آن با گلبرگ‌های گل رز و صدتومانی تزئین شده باشد، بویی که حس می‌کنید، دقیقا همان بهشت روی زمین است! یعنی گوچی فلورا.

یک دسته گل خوش ‌بو با ترکیب بهترین و جذاب‌ترین نت‌ های گلی که رایحه لطیف دخترانه‌ای را برای شما تداعی می‌کند، البته این موضوع، به ‌این ‌معنا نیست که فقط خانم‌ های جوان می‌توانند از این عطر مهمانی زنانه استفاده کنند، چرا که این ادکلن نیز مانند گودگرل محدودیت سنی ندارد. رایحه بهشتی این عطر، مناسب فصل بهار و تابستان است.

اگر بخواهیم کمی دقیق ‌تر به رایحه این عطر بپردازیم باید بگوییم که نت‌های آغازین آن گل صد تومانی، انواع مرکبات و نارنگی است و نت‌های میانی و پایانی آن چای اسمانتوس، گل رز، چوب صندل، نعناع هندی و فلفل هستند. اگر به‌دنبال یک ادکلن خاص و خوردنی هستید، به شما این عطر را پیشنهاد می‌کنیم.

جمع‌بندی

پیداکردن یک عطر مهمانی زنانه که نشان ‌دهنده شخصیت شما باشد، کار بسیار سختی است؛ هر چند غیر ممکن نیست! ما در این مقاله 5 ادکلن خاص را معرفی کردیم که شامل دیور هیپنوتیک پویزن با رایحه‌ای گرم و کارولینا هررا گودگرل می‌شود.

همچنین جورجیو آرمانی سی را معرفی کردیم که مناسب خانم‌های جسور و با وقار است که دارای شخصیت کاریزماتیکی هستند. سپس از ویژگی‌های ادکلن ایو سن لورن لیبر گفتیم که 4 فصل است و همه خانم ‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. در آخر ادکلن محبوب گوچی فلورا را که شما را وارد بهشتی زیبا می‌کند، معرفی کردیم.

حال نوبت شماست تا انتخاب کنید! به ‌نظرتان از میان 5 رایحه معرفی‌شده، کدام یک از آن‌ها، بیشتر با استایل، شخصیت و رفتاری که از خود نشان می‌دهید، مطابقت دارد؟

گردانیه

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارمد و زیبایی
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی