رونمایی بهاره افشاری از زن داداش معروفش / یکی از یکی زیباتر+ بیوگرافی و عکس

رونمایی بهاره افشاری از زن داداش معروفش / یکی از یکی زیباتر+ بیوگرافی و عکس

تصویری از بهاره رهنما بازیگر مشهور ایرانی در کناربرادرش در فضای مجازی پر بازدید شده است.

بهاره افشاری در صفحه شخصی خود عکسی از جشن تولدش در کنار برادر و همسر برادرش، صبا سهیلی، منتشر کرده است.

بهاره افشاری

بیوگرافی بهاره افشاری

بیوگرافی بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزون از تولد تا طراحی لباس و ماجرای ورود به عرصه بازیگری تا شهرت و ناگفته های زندگی شخصی او را می خوانید. با بیوگرافی ها همراه شوید.

نام کامل : بهاره افشاری
تاریخ تولد : 14 تیر 1363
محل تولد : شاهرود – سمنان
حرفه : بازیگر – کارگردان – طراح لباس
سال های فعالیت : 1381 تاکنون

اصالت و تحصیلات بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگر، کارگردان و طراح لباس، 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان به دنیا آمد، وی تحصیل کرده مقطع لیسانس «نقاشی» و دیپلم «بازیگری» می باشد.

خانواده مذهبی

خانم افشاری در مورد خانواده اش می گوید:”من در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم، تا جایی که به خاطر دارم، دوران کودکی ام در محرم ها و تکیه ها گذشت، خودم هم آدم معتقدی هستم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم!”

از شغل پدر تا طراحی لباس

از آنجایی که پدرش تولیدی لباس داشت، از همان کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقه مند شد و دوست داشت روزی طراح مد و لباس شود.

پس از اخذ دیپلم تئاتر از مدرسه «سوره»، در زمینه مد و لباس معلم اختصاصی گرفت و به صورت حرفه ای علاقه اش را دنبال کرد.

تاسسیس مزون لباس

بهاره افشاری خیلی زود مزون لباس خود را افتتاح کرد و به صورت جدی وارد صنعت مد و لباس شد، در سال 1380 هنگامی که 20 سال بود، مجله «چلچراغ» به او لقب جوانترین طراح لباس ایران را داد.

از انجایی که در آن زمان تعداد مزون های لباس در تهران آنقدر زیاد نبود، خیلی زود در این عرصه موفق شد و با برگزاری شو های لباس مختلف کارش رونق گرفت و مشتریان زیادی جذب کرد.

وی در یکی از مصاحبه هایش گفته که دوست دارد که کار طراحی لباس را گسترش دهد، به گونه ای که در خارج از کشور نیز شعبه داشته باشد و بتواند مدل لباس هایش را جهانی کند!

ورود به عرصه بازیگری

با رفت و آمد بازیگران به مزون لباس او، وارد عرصه بازیگری شد و برای نخستین بار در سال 1381، هنگامی که 18 سال داشت، نقشی کوتاه در یک سریال بازی کرد که به گفته خودش تجربه چندان خوبی نبود و دوست ندارد نام آن را در کارنامه هنری اش لحاظ کند.

بهاره افشاری و نخستین تجربه بازیگری اش نودادامروز

بیوگرافی بهاره افشاریورود به سینما

در سال 1381، با نقش آفرینی در فیلم «ناف» به کارگردانی «محمد شیروانی» وارد عرصه سینما شد، سپس در سال 1386، در فیلم «تسویه حساب» به کارگردانی تهمینه میلانی  به ایفای نقش پرداخت.

شهرت

در سال 1383 و با ایفای نقش در سریال «روزگار غریب» به کارگردانی کیانوش عیاری نخستین تجربه حرفه ای اش را در عرصه بازیگری کسب کرد، سپس با هنرنمایی در سریال «او یک فرشته بود» درخشید و چهره اش شناخته شد.

بهاره افشاره بازیگر سریال فاصله ها

در سال 1389، نقش آفرینی او در سریال «فاصله ها» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و در کنار شاهرخ استخری شهرت قابل توجهی را برایش به ارمغان آورد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی