بهترین آموزشگاه زبان در تهران

شاید برای برخی افراد ، یادگیری زبان انگلیسی در زندگی شان بسیار پر رنگ باشد . پس به عنوان یک مرحله می توانیم ، انتخاب درست آموزشگاه زبان را در نظر بگیریم .

در تهران آموزشگاه های متعددی برای یادگیری زبان وجود دارد اما اینکه کدام آموزشگاه می تواند به خواسته ی پاسخ دهد موضوعی است که در این مقاله صحبت می کنیم.

آیا بدون تصمیم گیری و تحقیق می توانیم در یک موسسه ی آموزشی ثبت نام کنیم ؟

قطعا جواب این موضوع خیر است ؛ چون متد های آموزشی در آموزشگاه های مختلف متفاوت است .

تجربه شما به عنوان یک زبان آموز می تواند کلید اصلی پاسخ به سوال بهترین آموزشگاه در تهران باشد پس با نظرات تان ، ما را همراهی کنید.

اگر سوال شما هم هست ، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

معیار های آموزشی در یک آموزشگاه زبان چیست؟

در نظر داشته باشید که یادگیری زبان حافظه و عملکرد مغز را بهبود می بخشد ، یادگیری زبان ناحیه ای از مغز را که مسئول حافظه، گفتار و ادراک حسی است، تقویت می کند. در برخی از آموزشگاه ها بعد از مدتی زبان آموز ناامید و از یادگیری زبان دلسرد می شود که این موضوع به دلیل چینش نادرست معیار های آموزشی در آن آموزشگاه است.

معیار های اصلی آموزشی :

  • برگذاری دوره های جامع با متد های درست آموزشی :

آموزشگاه بهتر است برای هر سطحی که زبان آموز در آن قرار دارد دوره ای کامل را در نظر گرفته باشد . در این میان باید توجه کرد که متد آموزشی درست باعث پیشرفت و یادگیری آسان زبان می شود ؛ از این سو داشتن یک روند آموزشی مناسب ، زبان آموز را به یادگیری بیشتری ترغیب می کند . بهتر است انتخاب متد های آموزشی طبق استاندارد های جهانی و مدرن باشد . گاهی اوقات نداشتن دوره های آموزشی مناسب باعث می شود که زبان آموز بعد از گذارندن چند ترم، دیگر علاقه ای به ادامه ی یادگیری نداشته باشد . پایه اصلی تشکیل دهنده یک آموزشگاه در تهران را می توانیم بر این موضوع تطبیق دهیم.

  • در نظر گرفتن اعتبار و سطح علمی استاد آموزشگاه :

بهتر است بدانید ؛ بخش عمده ای از موفقیت یادگیری به مهارت استاد آموزشگاه بر می گردد که از این موضوع نمی توان به سادگی گذر کرد .

داشتن اطلاعات کافی طبق آموزش های جهانی می تواند کار استاد را در فرایند آموزش راحت تر کند.

اما نحوه ی بیان کردن اصول زبان و انجام نمونه سوالات برای یادگیری بیشتر زبان آموز ، نیازمند ایده پردازی می باشد .

در خیلی از موارد ما می بینیم که استاد از سطح علمی کافی بر خوردار است اما ارتباط درستی با زبان آموز ندارد و همین موضوع باعث می شود در یادگیری مشکلی رخ دهد.

  • اهمیت منابع اموزشی زبان انگلیسی :

اگر بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم باید توجه کنیم که کتاب آموزشی باید برای زبان آموز همان روند آموزشی و تکنیک های استاد را به صورت واضح و تمرینی بیان کند . در واقع کتاب یا جزوه ای که استاد برای آموزش انتخاب می کند باید همان چیزی باشد که ، تسلط کافی بر آن دارد .

داشتن تمرینات مناسب برای زبان آموز بسیار مهم است که یک کتاب خوب می تواند آن را فراهم کند.این منابع نیز باید طبق استاندارد های جهانی تالیف شوند.

بهتر است در کنار آموزش جزوات ، کتاب ها ، فیلم ها ، پادکست و … نیز در کلاس مورد بررسی و بحث قرار گیرد زیرا یکی از بخش های مهم هر آزمون زبانی بخش لیسنینگ است .

اگر این مهارت ها در طول هر ترم به کار برده نشود باعث دلزدگی و خستگی برای زبان آموز می شود چه بسا علاقه ی او کمتر شود. بهتر از است بدانید که هر کدام از این مهارت ها به دیگری وابسته و نمیتوان آن ها را جدا از یکدیگر فرض کرد. در این میان باید توجه شود که اساتید نباید تنها سخنگوی حاضر در کلاس باشند؛زبان آموز وظیفه دارد تا با روند کلاس مشارکت کند و خواسته های آموزشی استاد را برآورده سازد. دقت کنید که کلاس های گروهی نیازمند تعامل و ارتباط همگانی زبان آموزان با کلاس و استاد می باشد. این امر در مسیر یادگیری زبان بسیار به چشم می آید و می تواند به ما کمک کند.

معیار های تجسمی حاکم بر آموزشگاه زبان

گاها دیده می شود معیاری هایی به صورت غیر مستقیم بر روی آموزش زبان آموز تاثیر می گذارند و همین روند موجب تمرکز و سریعتر شدن فرایند یادگیری می شود. برخی از این معیار ها بر میزان ذوق و علاقه زبان آموز نیز مؤثر است.

  • تعداد زبان آموزان :

شاید این مسئله از اهمیت کمتری برخوردار باشد اما همه ی افراد یک جامعه خصوصیات کسانی ندارند . گاهی محیط آموزش برای فرد باید خصوصی باشد زیرا بهتر می تواند تمرکز کند ؛ اما زمانی نیز پیش می آید فردی میخواهد به صورت گروهی در روند یادگیری قرار بگیرد تا سطح ارتباطات خود را بتواند در کنار یادگیری بالا ببرد . قطعا نباید کیفیت و بازخورد لازم برای تدریس و تمرین زبان آموز در این موقعیت ها متفاوت باشد و باید به گونه ای عمل کرد که کمترین احساس نارضایتی وجود داشته باشد. موضوع مهم دیگر این است که تعداد کلاس های گروهی هم نباید از حدی بیشتر باشد که زبان آموز تمرکز خود را از دست بدهد و استاد نتواند کلاس را کنترل کند. همین امر موجب می شود بازدهی آموزش نقش پر رنگ تری داشته باشد.

  • فضای آموزشی حاکم در آموزشگاه :

یکی از معیار های بهترین آموزشگاه زبان این است ؛ فضایی مهندسی شده با حداکثر سکوت را داشته باشد . همین موضوع سبب می شود تا اهمیت موقعیت مکانی آموزشگاه به چشم بیاید . در خیلی از آموزشگاه ها متاسفانه مسیر مناسبی برای رفت وآمد وجود ندارد همین امر موجب خستگی زبان آموز و عدم تسلط کافی او می شود. برای یک آموزشگاه باید حقوق زبان آموز از اهمیت کافی برخوردار باشد ؛ از این نظر محیط آموزشگاه باید از نظافت کافی و دکوراسیون خوبی بهره مند باشد. استفاده از اِلمان هایی که ذوق و توجه زبان آموز را ترغیب کند به این فرایند کمک می کند.

فهرست برترین آموزشگاه های تهران

تعداد متعددی از آموزشگاه ها در تهران وجود دارند اما هر اکثر آنها معیار های لازم را برای ما ندارند . با توجه به معیار هایی که برای شما در نظر گرفتیم این لیست را برای راحتی کار شما مشخص کردیم .

  • موسسه زبان کوییک
  • موسسه زبان اکسیر
  • آموزشگاه ایران اروپا
  • موسسه زبان کیش
  • موسسه زبان ایرانمهر
  • آموزشگاه زبان گاما
  • موسسه زبان بیان برتر

آموزش بهتر همراه با کوییک

تیم تخصصی موسسه کوییک تلاش کرده تا شما را در نهایت اطمینان به هدفتان برساند .

  • ایجاد محیطی آرام و موقعیت مکانی عالی
  • وجود استاید ساکن در کشور هایی مثل کانادا و آمریکا و…
  • وجود سریعترین دوره ها و متد های آموزشی در ایران
  • کتاب و جزوات تالیف شده توسط موسسه تخصصی کوییک
  • وجود مشاوران با تجربه و پاسخگویی سریع
  • برگذاری آزمون های مهاجرتی و تحصیلی مثل آیلتس

برای ارتباط بیشتر و پاسخ به سوالاتتان موسسه کوییک همراه شماست.

انتهای رپورتاژ آگهی/

آموزشکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی