بالاخره محمدرضا گلزار با آیسان دیده شد | عکس جدید گلزار غوغا کرد

 بالاخره محمدرضا گلزار با آیسان دیده شد | عکس جدید گلزار غوغا کرد

عکس جدید از محمد رضا گلزار و همسرش را در ادمه مشاهده می کنید.محمدرضا گلزار به تازگی عکسی از خود و همسرش منتشر کرده است.محمدرضا گلزار ستاره و سوپراستار دنیای سینما همیشه مورد توجه رسانه ها بوده و همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. محمدرضا گلزار تجربه برگذاری کنسرت راهم دارد. امروز تصویری از محمدرضا گلزار در کنار دو بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال یعنی امیرحسین فشنگچی و امین منوچهری در زمین بازی پدل منتشر شده است.محمد رضا گلزار یکی از ستاره هایی است که بازی پدل انجام می دهد و حتی در دبی هم در یک باشگاه معروف به بازی می پردازد.

محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می باشد.محمدرضا گلزار

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار زمان دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل نمود و در سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت نمود و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول شد.

او سال آخر تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود اما قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

فعالیت موسیقی محمدرضا گلزار

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت.

محمد رضا گلزار

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی