برای شرکت در این نمایشگاه عجیب باید زیرآبی بروید! / عکس

این نمایشگاه با عنوان «دنیای غرق شده» در کشتی وندنبرگ در حوالی فلوریدا بر پا شد. فرانک گفته بود که این نقاشی ها در حقیقت عکس های دستکاری شده ای هستند که نحوه زندگی، فرهنگ و تاریخ زندگی اروپایی را تداعی می کند. به این منظور او مدل هایش را با لباس هایی از مردم دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی به استودیو برد و تصاویری از آن دوره اروپا را بازسازی کرد.  در حقیقت او با این کار زندگی را به کشتی وندنبرگ که در سال ۲۰۰۹ غرق شده بود بازگرداند.

از این نمایشگاه به عنوان یکی از منحصر به فردترین نمایشگاه های هنری سال های گذشته یاد می شود. با این همه عکس هایی که آندریاس فرانک با پوششی خاص از پلاستیک و شیشه آماده کرده و با کمک غواص ها، آنها را با آهنربا به دیواره کشتی متصل کرده بود، بعد از چند ماه به دلیل نمک و جلبک کم رنگ شدند. هرچند او بعدها نمایشگاه دومش را هم در همین کشتی غرق شده برپا کرد و این بار تابلوهایش را به وسیله شیشه های فلکسی پوشاند و با استفاده از قاب های فولاد ضدزنگ و چسب سیلیکون عایق بندی کرد.

بازدیدکنندگان برای تماشای این عکس ها باید از لباس غواصی استفاده می کردند.

برای شرکت در این نمایشگاه عجیب باید زیرآبی بروید! / عکس

کشتی وندنبرگ (Gen. Hoyt S. Vandenburg) با طول ۵۲۳ فوت دومین سازه بزرگ زیر دریا در دنیاست که در ۱۱ کیلومتری جنوب جزیره Key West قرار دارد.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی