درب ضد سرقت درسام

درب‌های ضد سرقت امروزه نه‌تنها ضرورت بسیار زیادی در امنیت منازل و یا دفاتر شرکت‌ها دارد، بلکه از مهم‌ترین اجزاء دکوراسیون داخلی هر خانه نیز به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر تعدد و تنوع رنگ و طرح در ساخت درب ضد سرقت افزایش‌یافته است و این موضوع موجب می‌شود خرید این نوع درب‌ها متناسب با هر چارچوب و دکوراسیون منزل امکان‌پذیر گردد.

در مقاله پیش رو قصد داریم با درب‌های ضدسرقت و همچنین نقش آنها در دکوراسیون خانگی بیشتر آشنا شویم.

تأثیر درب ضد سرقت در دکوراسیون منزل

همچون هر یک از اجزای تشکیل‌دهنده دکوراسیون، درب منزل یا دفاتر به‌عنوان اولین رکن ورودی و قابل‌مشاهده نقش بسیار مهمی در چگونه به‌نظررسیدن آن محیط و القا احساسات متفاوت به صاحبان یا افراد غریبه دارد. درب‌های ضدسرقت که در سال‌های اخیر در منازل و ساختمان‌های گوناگون علی‌الخصوص در آپارتمان‌ها به کار برده می‌شوند، تأثیر زیادی در جلوه جذاب و چینش منظم و شیک آن محیط می‌گذارند.

تفاوت این نوع از درها با درهای معمولی در جنس مواد به‌کاررفته و طراحی آنهاست که می‌تواند بیانگر یک دکوراسیون خاص و منحصربه‌فرد باشد و درعین‌حال این احساس را در افراد به وجود آورد که حفظ امنیت از ارکان اصلی این محیط بوده و در نتیجه منجر به حس آرامش ساکنین و میهمانان گردد.

استفاده از در ضد سرقت چه مزایایی دارد؟

استفاده از درب‌های ضد سرقت می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای ساکنین ساختمان داشته باشد. شناخت دقیق این مزایا، به شما امکان انتخاب بهترین گزینه ممکن برای محیط خانه و کاری را می‌دهد. از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

افزایش امنیت

هدف اولیه به‌کارگیری درب‌های ضد سرقت همان‌طور که از نام آن پیداست، افزایش امنیت منزل، محیط کار و … است. این درب‌ها با طراحی خاص و مقاوم خود می‌توانند از ورود سارقین و سایر افراد غریبه به منزل شخصی شما جلوگیری کرده و مانعی محکم برای ورود آسیب‌های جانی و مالی به ساکنین گردد. پس برای افزایش دادن بیش از پیش آسایش و امنیت لوازم خود، می‌توانید از این محصولات استفاده نمایید.

افزایش ایمنی

ایمنی در واقع مفهومی متفاوت از امنیت و به معنای حفظ جان و مال انسان‌ها در برابر ورود آسیب‌های ناشی از رخدادها و سوانح است. درب‌های ضد سرقت نه‌تنها منجر به افزایش امنیت می‌شود، بلکه با دارابودن ویژگی‌هایی همچون مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی، ایمنی ساکنین را نیز فراهم نموده و از گسترش حریق و پخش آن جلوگیری می‌کند.

جلوه زیبا در دکوراسیون

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شد، امروزه درب‌های ضدسرقت تنها به دلیل ویژگی‌های مقابله‌ای و حفظ امنیت در برابر سرقت و مواردی ازاین‌قبیل خریداری نمی‌شوند، بلکه جلوه‌ای زیبا در دکوراسیون داخلی و ظاهر هر ساختمان مسکونی یا غیرمسکونی داشته و می‌تواند نمایی منحصربه‌فرد و خاص نیز در عرصه همگانی بیرونی فراهم کند.

امکان قفل گذاری

در برخی از درب‌های ضد سرقت امکاناتی همچون سیستم‌های قفل‌گذاری وجود دارد که احتمال دزدی و ورود افراد را به صفر می‌رساند و می‌تواند تضمینی مناسب و مطمئن جهت حفاظت از منزل شما زمانی که در خانه نیستید باشد.

تنوع بالای مدل‌ها

تنوع بالای مدل‌ها و تعدد رنگ‌ها و طرح‌های به‌کاررفته در درب‌های ضد سرقت موجب کاربرد گسترده این درب‌ها در منازل شده و امکان هماهنگی با انواع دکوراسیون و هر نوع ساختمانی را فراهم می‌نماید. انواع مختلف مدل‌های درب ضد سرقت می‌تواند استفاده از آنها در ساختمان‌هایی با کاربری گوناگون (مسکونی، اداری و غیره) و هر نوع سکونت (ویلایی یا آپارتمانی) و همچنین مناسب برای هر سلیقه‌ای را امکان‌پذیر نماید.

طول عمر بالا

درب ضد سرقت به دلیل موادی که در ساخت آن به کار می‌رود و نوع و چگونگی روش ساخت، می‌تواند از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد تا از بروز سرقت جلوگیری کند؛ اما همین مقاومت ویژگی‌های دیگری همچون عمر بالای در ضد سرقت را باعث می‌شود که این جزء از ارکان اصلی هر منزل را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین درب‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند.

انواع درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت دارای انواع مختلف و مدل‌های گوناگونی بوده که برای موقعیت‌های متفاوت کاربرد دارند. دسته‌بندی مدل‌های در ضد سرقت بر اساس پارامترهای متفاوتی صورت می‌گیرد که در ادامه بیان می‌شود.

کشور تولیدکننده درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت در کشورهای مختلفی تولید می‌شوند که هریک از آنها دارای مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی باتوجه‌به تخصص طراحان آن کشور است. بر اساس کشورهایی که به تولید و صادرات درب ضد سرقت می‌پردازند، دسته‌بندی این محصول به شرح زیر است:

  • درب ضدسرقت ایتالیایی
  • درب ضد سرقت ترک
  • درب ضدسرقت چینی
  • درب ضدسرقت ایرانی

بررسی محصولات تولید شده توسط کشورهای مختلف قبل از خرید، موجب ایجاد سهولت هرچه بیشتر خرید شما می‌شود.

جنس درب ضد سرقت

جنس بدنه درب‌های ضد سرقت می‌تواند انواع گوناگونی باشد که استفاده از آنها را در هر نوع محیط باز و بسته‌ای امکان‌پذیر می‌کند. براین‌اساس درب‌های ضد سرقت به موارد زیر تقسیم می‌شوند.

  • در ضدسرقت PVC
  • در ضدسرقت چوبی
  • در ضدسرقت فلزی
  • در ضدسرقت HDF یا فیبری
  • در ضدسرقت کامپوزیتی

هرکدام از درب‌های ذکر شده، جنس متفاوتی داشته و در محیط‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما کاربران برای انتخاب صحیح، می‌توانید با مشاوران شرکت درسام ارتباط برقرار کرده و ابهامات خود را در این خصوص برطرف نمایید.

در خرید درب ضدسرقت به چه نکاتی توجه کنیم؟

حال که با انواع درب‌های ضد سرقت و مزایای استفاده از آنها آشنا شدیم بهتر است بدانیم به هنگام خرید چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهیم.

هماهنگی با دکوراسیون

هماهنگی رنگ و نوع درب از نوع کلاسیک یا مدرن آن و تناسب با دکوراسیون محل جای‌گذاری از مهم‌ترین نکاتی است که نباید از توجه به آن غافل شد.

تناسب با بودجه در نظر گرفته شده

برای مدیریت بهتر هزینه‌ها، می‌توانید پیش از خرید در ضد سرقت، انواع مختلف آن را بررسی نمایید و باتوجه‌به بودجه در نظر گرفته شده خرید خود را انجام دهید.

تناسب نوع درب با محیط

بدنه درب ضد سرقت بسته به موقعیت قرارگیری آن می‌تواند از جنس‌های مختلفی تولید شود. مقاومت درب‌های جای‌گذاری شده در محیط‌های باز نسبتاً بیشتر از درب‌های داخلی آپارتمان‌هاست.

توجه به قفل درب

قفل در ضد سرقت نیز نکته حائز اهمیت دیگری است که باید از کیفیت ساخت آن مطمئن شوید. در ضد سرقت ترک به دلیل استحکام و مرغوبیت قفل آن، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

جمع‌بندی

درهای ضد سرقت امروزه کاربرد گسترده‌ای در ساخت منازل و ساختمان‌ها دارند؛ چرا که نه‌تنها نقش تأثیرگذاری در حفظ امنیت خانه ایفا می‌کنند، بلکه می‌توانند جلوه جذاب و ویژه‌ای در دکوراسیون داخلی نیز ایفا کند.

درب ضد سرقت انواع مختلفی به لحاظ کشور سازنده و جنس بدنه دارد. هر یک از انواع مختلف درب‌های ضد سرقت می‌تواند در موقعیت‌های گوناگونی کاربرد داشته باشد. با خرید در ضد سرقت خود از درسام می‌توانید کیفیت و امنیت را در کنار جذابیت و زیبایی دکوراسیون منزل خود یکجا داشته باشید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

سبک زندگیکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی