ستاره پسیانی و باران کوثری در فیلمی کوتاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «آوانتاژ» به کارگردانی علی احمدزاده و با بازی باران کوثری، ستاره پسیانی و مهرداد صدیقیان در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده و مرحوم پیمان ابدی امور جلوه‌های ویژه این فیلم را انجام داده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: گاهی فکر می کنیم اگر قبل از مرگ یک فرصت کوچولو بهمون داده می شد، کجا می رفتیم و به سراغ چه کسی. قصه فیلم با تصادفی شروع می شود که کتی و ندا بعد از این تصادف در شرایطی غیر واقعی فرصتی پیدا می کنند که کاری انجام بدهند و یا کسی رو ببینند.

«آوانتاژ» چهارمین فیلم «علی احمدزاده» بعد از۲ فیلم کوتاه «یکی می خواد منو بکشه» و «آچمز» و مستندی درباره «رخشان بنی اعتماد» و «روسری آبی» است.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علی احمدزاده، بازیگران: باران کوثری، مهرداد صدیقیان و ستاره پسیانی، مشاور فیلم نامه: نازنین فراهانی، تصویربردار: هومن بهمنش، صدابردارو صداگذار: امین میرشکاری، موسیقی: آریا میرشکاری، طراح صحنه و لباس: مهدی احمدی، تدوین: امیر حسین حیدری، جلوه های ویژه: پیمان ابدی، مدیر تولید: رضا عاطفی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرعزیزی، گریم: سارا یوسفی، عکاس: هومن خویی، گروه کارگردانی: فرزاد ناصح، سیاوش رضایی، دستیار صدا: ارژنگ شاهرخ شاهی، گروه تصویربرداری: روزبه رایگان، محمد خمیس آبادی، علی مقدم، سجاد حیدری، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی