سحر قریسی در ویدیویی از تمام رابطه هایش پرده برداشت / طارمی نفسم بود! / ببینید

سحر قریسی در ویدیویی از تمام رابطه هایش پرده برداشت / طارمی نفسم بود! / ببینید

سحر قریشی درباره رابطه عاشقانه اش با مهدی طارمی دست به افشاگری زد.

اسامی همه شوهر صیغه ای های سحر قریشی ! / طارمی جنجالی ترین ...

سحر قریشی در تازه ترین اظهارات، از رابطه‌اش با مهدی طارمی از ابتدا تا انتها و از جمله موضوع 50 هزار دلار، لو رفتن عکس‌هایشان و واکنش مادر طارمی با جزئیات سخن گفت و ادعاهای شگفت انگیزی مطرح کرد. او همچنین از عامل اعتیادش سخن به میان آورد. اظهارات قریشی جنجالی شد

سحر قریشی از بازیگران شناخته شده سینمای ایران است که ابتدا با سریال تلویزیونی ستایش شناخته شد و بعد به سینما معرفی شد. سحر قریشی در طول دوران دوران بازیگری خود همواره پر حاشیه بوده است. یکی از حاشیه های معروف سحر قریشی ماجرای رابطه عاشقانه اش با مهدی طارمی است که به جدایی انجامید. حاشیه دیگر مربوط به رابطه سحر قریشی با امیر تتلو است که آن هم دوامی نیاورد. سحر قریشی به تازگی از ایران مهاجرت کرده است و در دبی امارات زندگی می کند.

لو رفتن عکس های عجیب از مهدی طارمی و سحر قریشی + عکس

سحر قریشی که در هفته های اخیر در لایوهای اینستاگرامی درباره زندگی اش در ایران و روابطش در سینما و خارج از آن دست به افشاگری می زند، این بار از رابطه عاشقانه خود با مهدی طارمی سخن گفت.

او در بخشی از لایو جدیدش از نحوه آشنایی با مهدی طارمی گفت و تاکید کرد که طارمی او را با خواستگاری به سبک اروپایی ها سورپرایز کرده است. البته نوع گفتار سحر قریشی و به طور کلی افشاگری بی موقع او، در حالی که مهدی طارمی دو سالی است ازدواج کرده، با انتقادات شدیدی در فضای مجازی همراه شده است.
برخی از کاربران نوشته اند سحر قریشی این روزها سعی می کند با حمله به چهره های مشهور، برند خود را دوباره زنده کند.

صحبت های جدید او درباره رابطه اش با مهدی طارمی را در ویدئوی منتشر شد

اخباربازیگران و هنرمندانورزش
پربازدیدمهدی طارمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی