رونمایی نفیسه روشن از عکسش در حال خرید عروسی/ خانم بازیگر لَه لَه می زند برای ازدواج سومش/ تصاویر

رونمایی نفیسه روشن از عکسش در حال خرید عروسی/ خانم بازیگر لَه لَه می زند برای ازدواج سومش/ تصاویر

تصاویری از نفیسه روشن هنگام انتخاب وسایل سفره عقد را ببینید. نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون است که این روز‌ها با سریال رستگاری که به تازگی در تلویزیون پخش شده بر سر زبان‌ها افتاده است.

629198_304

629197_439

نفیسه روشن  در سال 1361 به دنیا آمده است. نفشیسه روشن از بازیگران پر حاشیه‌ است که نسبت به همه چیز اظهار نظر می کند. نفیسه روشن با یک خلبان ازدواج کرد و بعد چند سال جدا شد. نفیسه روشن در سریال اغما به شهرت زیادی رسید. خانواده نفیسه روشن در صنعت هوایی مشغول هستند.

ذوق زدگی نفیسه روشن از بودن در کنار این بازیگر مرد

ذوق زدگی نفیسه روشن از بودن در کنار رامین راستاد را ببینید.

نفیسه روشن

آغاز فعالیت بازیگری
خانم نفیسه روشن از زمان دبیرستان فعالیت هنری اش را با بازی در نمایش های مدرسه آغاز نمود. وی به علت علاقه به بازیگری در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت نمود.

 

اولین سریال نفیسه روشن
اولین سریال وی اجرای نقش در سریال روزهای به یاد ماندنی بود که سال 82 پخش گردید. پس از این سریال در سریال بچه های خیابان نیز بازی کرد. در سریال روزگار قریب نیز به خوبی اجرای نقش کرد.

 

وی در سریال بچه مهندس هم که ماه رمضان 97 پخش شد اجرای نقش کرد و در نقش مربی پرورشگاه ایفای نقش کرد.

 

هنگامی کـه می خواست وارد دنیای بازیگری شود خانواده‌ي او نه فقط مخالفتی با او نکردند بلکه مشوق او هم بودند. نفیسه روشن ازآن دسته بازیگرانی به حساب می باشد کـه به تدریج پله هـای ترقی را طی کرد. وی بازیگری را با تئاترهای دانش آموزی شروع نمود. اولین تجربه رسمی بازیگری نفیسه روشن پیش از ورود بـه دانشگاه، بازی در مجموعه کمکم کن بود.

 

بعد از آن در سریال روزهای بیادماندنی بـه کارگردانی همایون شهنواز درسال ۱۳۸۲ بازی کرد. پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، فعالیتش دراین عرصه را گسترش داد. در پائیز سال 82 در سریال بچه هـای خیابان بـه کارگردانی همایون اسعدیان اجرای نقش کرد کـه این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می‌داند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی