رونمایی روزبه چشمی از عکس همسر خوش استایلش / قلدری همسر روزبه به خودش رفته/ زیبا و باوقار + عکس و بیوگرافی

رونمایی روزبه چشمی از عکس همسر خوش استایلش / قلدری همسر روزبه به خودش رفته/ زیبا و باوقار + عکس و بیوگرافی

تصویر همسر روزبه چشمی و مهرداد محمدی در استادیوم آزادی بازی استقلال


روزبه چشمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان متولد 2 مرداد 1372 در شهر تهران است او یک خواهر بزرگتر از خود دارد و بردارش نیز فوت کرده است. اما اصالت او به روستای چشام از توابع شهرستان داورزن سبزوار در خراسان رضوی باز می گردد. روزبه چشمی در پست‌های دفاع آخر و هافبک دفاعی برای تیم ملی فوتبال کشورمان بازی می کند.

روزبه چشمی

علاقه او به فوتبال از کودکی سر چشمه گرفته است او هم مانند سایر بازیکنان فوتبال در خیابان و کوچه و مدرسه بازی می کرده است. روزبه چشمی به دلیل علاقه زیاد به ورزش و فوتبال تحصیلاتش را تا دیپلم رشته ریاضی و فیزیک ادامه داد. روزبه چشمی در حال حاضر در تیم فوتبال استقالا توپ می زند و یک از خوب‌های استقلال در میانه میدان است.

همسر روزبه چشمی
روزبه چشمی ازدواج کرده و متاهل است، اما در مورد همسرش اطلاعاتی منتشر نشده است. گفتنی است که او در چند ماه گذشته پدر هم شده است.

فرزند روزبه چشمی
همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد روزبه چشمی در خرداد ماه سال جاری پدر شد. نام فرزندهای او سلمان و میلا است.

دوقلوهای روزبه چشمی
همانطور که در قسمت بالا هم اشاره شد روزبه چشمی صاحب یک دختر و یک پسر دوقلو به نام های سلمان و میلا شده است. خبر تولد دوقلوهای روزبه چشمی به حدی پر سر و صدا بود که انجمن دو قلوها و چندقلوهای ایران هم برای او پیام تبریکی فرستاده است.

پدر روزبه چشمی
در مورد پدر روزبه چشمی اطلاعاتی در دسترس نیست.

روزبه چشمی اهل کدام شهر است
همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد روزبه چشمی اصالتا اهل روستای چشام از توابع شهرستان داورزن سبزوار در خراسان رضوی است.

روزبه چشمی اهل کدام شهر است

بیوگرافی روزبه چشمی و زندگی شخصی

شروع فعالیت ورزشی روزبه چشمی

روزبه چشمی هم مانند تمام فوتبالیست های موفق کشورمان فعالیت خود را از دوران کودکی و از کوچه ها و خیابان آغاز کرده است. اما مسیر آرزوهایش بعد از تست بازی که در سن 10 سالگی انجام داد تغییر پیدا کرد. روزبه چشمی به پیشنهاد یکی از دوستانش در 10 سالگی در تست تیم پیکان در رده های پایه شرکت کرد و بعد از آن در این تیم پذیرفته شود. بعد از مدتی که در تیم نونهالان پیکان بازی کرد، به نوجوانان پرسپولیس پیوست و تا رده امید در این تیم بازی مشغول بازی بود.

دوقلوهای روزبه چشمی

خدمت سربازی باعث جدایی و رفتن او به تیم مقاومت تهران شد اما او دوباره به پرسپولیس برگشت.بعد از اینکه علی دایی علاقه ای به حضور او در تیم جوانان نداشت او به تیم صبای قم پیوست و به مدت 2 سال زیر نظر محم مایلی کهن در این تیم بازی کرد. بازی درخشان او در تیم صبا باعث جذب نظر کادر فنی تیم استقلال شد و او در نهایت در 10 تیر 1394 با قراردادی سه ساله از صبای قم به استقلال رفت.

اخباربازیگران و هنرمندانورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی