پیام جنجالی عبدالکریم حسن بازیکن پرسپولیس به استقلال / من غول در سر آتیشه ام قهرمان لیگ ماییم نه شما..

پیام جنجالی عبدالکریم حسن بازیکن پرسپولیس به استقلال / من غول در سر آتیشه ام قهرمان لیگ ماییم نه شما..

عبدالکریم حسن در بخشی از گفت‌وگوی بلند خود با سایت «گل» گفت: قدرتمندترین تیم قاره آسیا پرسپولیس است. بازیکنان این تیم در زمین قدرت جسمانی بالایی دارند و خط دفاعی‌شان بسیار فشرده است.

عبدالکریم حسن سابقه تقابل با استقلال را با پیراهن السد دارد و این اولین مصافش مقابل آبی‌ها نیست. مرد سال سابق فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۷ یکی از نفرات السد مقابل استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بود. بازی‌ای که در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد و این استقلال بود که بهتر عمل کرد و راهی دور گروهی شد.

یک سال و نیم گذشت تا استقلال و السد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ دوباره با یکدیگر رودررو شوند. بازی ای که با نتیجه سه بر یک به سود السد در ورزشگاه آزادی خاتمه یافت و عبدالکریم یکی‌ از نفرات برتر تیمش در میدان بود.

دیدار برگشت دو تیم در همان فصل، آخرین مصاف مدافع قطری قرمزها با استقلال بود. بازی ای که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا در مجموع السد قطر با نتیجه پنج بر سه به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

شش سال از آن دیدار می‌گذرد و حالا عبدالکریم حسن باید در دیداری که 180 درجه با مصاف‌های قبلی او و استقلال تفاوت دارد، برای پرسپولیس به میدان برود و امیدوار به تکرار عملکرد خوبش با پیراهن السد این بار در لباس سرخ است.

پرسپولیس در دیداری دوستانه با گلزنی مهاجم سوئدی به برتری رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال عقاب تهران رفتند و در پایان با تک گل نبیل باهویی به پیروزی رسیدند.

بازیکنان اصلی بازی روز گذشته مقابل تراکتور، امروز ریکاوری کردند و در این بازی دوستانه، سایر بازیکنان به همراه چند تن از بازیکنان تیم امید برای پرسپولیس به میدان رفتند. 

مدافع عقاب در دقیقه 61، ارسال محمد بادپا در محوطه جریمه را با دست کنترل کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. نبیل باهویی این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا تنها گل بازی به ثمر برسد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی