شام خانم بازیگر ایرانی دو رگه /شبنم قلی خانی در کنار عشق هایش / یکی از یکی جذاب تر + عکس

8 دیدگاه

بازیگران زن ایرانی خارجی و دورهمی هنرمندان در سری جدید مجموعه شام ایرانی

سری جدید برنامه شام ایرانی با حضور بازیگران ایرانی و خارجی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب تولید شده است که برای اجرای این برنامه به آذربایجان سفر کرده اند. سیما تیر انداز ،مارال فرجاد ،شبنم قلی خانی و جولیا بازیگر آذربایجانی برای ضبط برنامه شام ایرانی در باکو هستند. در قسمت زیر تصاویری از دورهمی بازیگران زن ایرانی خارجی در برنامه شام ایرانی را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصاویر در سایت نیک صالحی همراه ما باشید.

بازیگران زن ایرانی خارجی

سیما تیرانداز، شبنم قلیخانی و مارال فرجاد مهمان جولیا بازیگر آذربایجانی برای ضبط «شام ایرانی» در باکو هستند. پیش از این ضبط قسمتهای مربوط به مهمانی چهره های مرد از جمله پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، سامان گوران و امره تتیکل بازیگر ترکیه ای به پایان رسید.

طبق اعلام گروه تهیه حضور بازیگران جدیدی چون علیرضا خمسه، سید جواد هاشمی، مرجانه گلچین و میرطاهر مظلومی برای فصل‌های بعدی این مجموعه قطعی شده است.

در فصل جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب همراه هر گروه بازیگران ایرانی، یک بازیگر از کشورهای همسایه نیز حضور دارند و یک شام در منزل بازیگر خارجی برگزار می‌شود.

گروه تهیه‌کنندگی در حال آماده‌سازی شرایط ضبط قسمت‌های آتی این مجموعه در کشورهای لبنان، ارمنستان، روسیه و عمان هستند.

شروع فعالیت هنری شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز نمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد.

او به زودی با علیرضا افخمی آشنا شد و در دو مجموعهٔ تلویزیونی پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی درخشید.

در سال ۱۳۸۴، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت. او در این مجموعه به همراهی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل و آتیلا پسیانی درخشید.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

8 دیدگاه.

  • طنین
    2024-04-18 09:02

    بازیگر خوبی هستن خیلی دوسش دارم دارم

  • ناشناس
    2024-04-18 14:54

    چهره های منفور

  • حسین
    2024-04-18 16:34

    خیلییییییییییی بی معنی بی معنی

  • رونیا
    2024-04-18 17:10

    عالی

  • خیلی چیز خوبیه خاهرم باشه

  • بی نامء
    2024-04-19 01:16

    خانم حجابتو رعایت کن
    حجاب حرف آخوند نیست
    حرف خداست
    هر که هم با خدا بجنگه بد بخت دوعالمه
    پس حجاب را رعایت کنید

  • ناشناس
    2024-04-19 01:29

    کمک به فقرا از هر چیزی بالاتر است.

  • بده که آدم وطنش روول کنه بره.بوی چی به دماهشون خورده.اون ور آب جز تنهایی وغربت قسمت نمیکنن.حتی ی زیارتگاه که بری باهاش درددل کنی.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی