منوچهر هادی به سیم آخر زد / رسوایی منوچهر هادی:۲۵ روزه نه دیدمت نه صداتو شنیدم نه گذاشتن مدرسه بری! این رفتار یک مادر فداکاره/ منوچهر هادی دست به افشاگری زد!

استوری جدید منوچهر هادی در رابطه با ندیدن دخترش از پنجم فروردین:

جدال یکتا ناصر و منوچهر هادی بر سر حضانت دخترشان، همچنان سوفیا ادامه دارد. در چند روز گذشته، یکتا ناصر ضمن عذرخواهی متن طولانی و تندی را درباره این ماجرا اینستاگرام منتشر کرد. حال امروز نیز منوچهر هادی با انتشار عکسی از خود و دخترش، از انتظار برای نجات او روایت کرد.

در متن اینستاگرامی منوچهر هادی آمده است: «عشق زیبای من

از پنجم فروردین تا امروز نوزدهم فروردین، نه گذاشتند خودت را ببینم نه صدایت را بشنوم.هیچ شکایتی ندارم. برای اینکه من تو رانبینم. از مدرسه رفتن هم محرومت کردند. منتظر دستور دادگاه و حکم استرداد دخترم هستم. از بیست و دوم آذر چهار صدو دو حضانت دخترم با من هست. و همین قانونی که می گویند به نفع مردان هست الان چهار ماهه حریف این مادر به ظاهر فداکار نشده. همچنان برای مادر سوفیا و رفتار ناشایستش احترام قائلم و همچنان منتظر حکم دادگاه محترم برای نجات دخترم هستم.»

منوچهر هادی (زادهٔ ۱۳۵۱، تهران)، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران است.

منوچهر هادی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

منوچهر هادی, بیوگرافی منوچهر هادی, منوچهر هادی همسر یکتا ناصر

منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش به نام «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است.

منوچهر هادی, بیوگرافی منوچهر هادی, منوچهر هادی همسر یکتا ناصر

منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش به نام «تلاطم» را ساخت

از جمله سوابق هنری منوچهر هادی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) اشاره کرد.

منوچهر هادی, بیوگرافی منوچهر هادی, منوچهر هادی همسر یکتا ناصر

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی