غوغای 50 بازیگر زن خوش اندام و زیبای ترکیه / یکی از یکی تو دل برو تر + عکس و بیوگرافی

اسامی 11 تا 50 از فهرست ترتیب خاصی ندارند و هر کدام جزء جذاب ترین بازیگران زن ترکیه محسوب می‌شوند.

هانده ارچل Hande Erçel

هانده ارچل می‌تواند قشنگ ترین بازیگر زن ترکی باشد. او چهره‌ای خندان و جذاب دارد و از اولین سال ورودش به دنیای هنر تا کنون، می‌توان تغییرات فیزیکی او را مشاهده کرد. تغییراتی که بر جذابیت ظاهری او افزوده است. هانده در زبان فارسی معادل همان خنده می‌شود؛ که نام او بر چهره‌اش نیز تاثیر داشته است.

هانده ارچل Hande Erçel

او در 24 نوامبر سال 1993 در شهرستان “باندیرما” استان بالیک اسیر به دنیا آمد. مادر او که آیلین نام داشت، از بیماری سرطان رنج می‌برد و سرانجام در 2019 از دنیا رفت. پدر هانده هنوز در “باندیرما” زندگی می‌کند. هانده کماکان در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان استانبول، در رشته هنرهای سنتی ترکیه دانشجو است.

هانده ارچل Hande Erçel

بازیگر زن خوشگل ترکی هانده ارچل، پیش از سال 2013 مدل بود. اما پس از آن به طور حرفه‌ای وارد دنیای هنر و بازیگری شد. هانده در یک مسابقه زیبایی که در سال 2012 در جمهوری آذربایجان برگزار شد، مقام دوم را کسب کرد.

هانده با بازی در سریال‌هایی چون “دختران آفتاب”، “مروارید سیاه” و “تو در خانه‌ام را بزن” به یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازیگران زن ترکیه تبدل شده است.

فحریه اوجن fahriye evcen

فحریه اوجن (فخریه اوجن) زیباترین بازیگران زن ترکیه متولد 4 ژوئن سال 1986 میلادی در شهر زولینگن (Sulingen) آلمان است. فحریه یک سال در دانشگاه دوسلدورف کشور آلمان در رشته جامعه شناسی تحصیل کرد، اما آن را به پایان نرساند و همراه مادرش به ترکیه آمد.

فحریه اوجن fahriye evcen

اوجن در سال 2005 وارد دنیای بازیگری شد و در سال 2008 با دریافت یک پیشنهاد عالی به طور حرفه‌ای کارش را در عرصه بازیگری ادامه داد. فحریه اوجن که در فیلم ها و سریال های زیاد به ایفای نقش پرداخته است، در سال 2017 نامش در فهرست “30 زن زیبای جهان” قرار داشت.

فحریه اوجن fahriye evcen

او از سال 2018 به خاطر بارداری و سپس مراقبت از پسرش کاران فعالیت کمتری در بازیگری داشته است.

بورجو بیریجیک Burcu Biricik

بورجو بیریجیک که در سریال دختر پشت پنجره و سریال نتفلیکس فاطما به زیبایی درخشیده است، با چهره جذابش می‌تواند جزء صدرنشینان لیست زیباترین بازیگران زن ترکیه قرار گیرد.

بورجو بیریجیک Burcu Biricik

170 سانتی‌متر قد اوست و در چهارم می 1989 به دنیا آمده است. بورجو فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اژه است و از سال ۲۰۱۶ با امره یتکین ازدواج نموده‌است.

بورجو بیریجیک Burcu Biricik

پینار دنیز Pınar Deniz

پینار دنیز که اکنون نقش جیلین را در سریال قضاوت ایفا می‌کند. او در سریال اتاق قرمز کاراکتر نازلی را نیز برعهده داشت. پینار در کنار زیبایی، صدای بسیار گوش‌نوازی نیز دارد.

پینار دنیز Pınar Deniz

دنیز در ۴ نوامبر ۱۹۹۳ در آدانا متولد شد. وی در آدانا در خانواده‌ای ماردین نشین و عرب متولد شد و از دو سالگی در تارابیا استانبول بزرگ شد. او فارغ‌التحصیل از دانشگاه استانبول، گروه روابط عمومی و تبلیغات است. اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در نقش آوریم در مجموعه تلویزیونی سیل باشتان داشت که در سال ۲۰۱۴ اکران شد.

پینار دنیز Pınar Deniz

ملیسا شنولسون Melisa Şenolsun

نفر بعدی در لیست قشنگ ترین بازیگر زن ترکی ملیسا شنولسون است. ملیسا در سریال آپارتمان بی گناهان کاراکتر رویا را زنده می‌کند. او متولد 24 سپتامبر 1996 است و در ازمیر به دنیا آمده است.

ملیسا شنولسون Melisa Şenolsun

ملیسا در سریال نتفلیکس عطیه نیز حضور داشت و بسیار درخشید. برادر بزرگتر او (Efecan Şenolsun) نیز بازیگر است و در سریال‌های “برخورد، “Gunesi Beklerken”، “فی” و “اسرار زندگی” حضور داشته است.

ملیسا شنولسون Melisa Şenolsun

فرح زینب عبدالله Farah Zeynep Abdullah

فراح زینب عبدالله در 19 سالگی با سریال “روزی روزگاری” به همراه آراس بولوت اینملی وارد این حرفه شد. او در کنار زیبایی و بازی حرفه‌ای، صدای بسیار دلنشینی نیز دارد. در اکثر فیلم‌ها و سریال‌ها نیز ترانه‌های او را می‌شنویم.

فرح زینب عبدالله Farah Zeynep Abdullah

کاراکتر اینجی در سریال آپارتمان بی‌گناهان را فراح ایفا می‌نمود که در آخر فصل یک این کاراکتر تصادف و فوت می‌کند. این بازیگر زن خوشگل ترکی متولد ۱۷ اوت سال ۱۹۸۹ در استانبول است.

فرح زینب عبدالله Farah Zeynep Abdullah

بنسو سورال Bensu Soral

بنسو سورال و هانده سورال دو خواهر و بازیگر ترک هستند. هر دو آن‌ها جزء زیباترین بازیگران زن ترکی محسوب می‌شوند. زیبایی آن‌ها محبوبیت این بازیگران را دو چندان کرده است. معروف‌ترین کاراکتر بنسو، کاراکتر ملک در سریال نفوذی بود.

بنسو سورال Bensu Soral

بنسو متولد ۲۳ مارس ۱۹۹۱ میلادی است و علاوه بر بازیگری، مدل نیز می‌باشد. سورال در دبیرستان آنگول آناتولی در بورسا تحصیل کرد. او هنوز در حال تحصیل در رشته گرافیک در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه مرمره است.

بنسو سورال Bensu Soral

هانده سورال Hande Soral

هانده متولد ۳ فوریه ۱۹۸۷ و خواهر بزرگتر بنسو است. او نیز همانند بنسو زیبایی بی‌نظیری دارد. سورال در ۱۴ اکتبر سال ۲۰۱۷ با اسماعیل دمیرجی بازیگر ترکیه‌ای ازدواج کرد؛ که این رابطه تاکنون ادامه دارد.

هانده سورال Hande Soral

هانده در سریال‌هایی همچون روزگارانی در چوکوروا، قیام ارطغرل و بوی فرزند حضور داشته است.

هانده سورال Hande Soral

داملا سونمز Damla Sönmez

داملا سونمز، افسون افسونگر سریال گودال و دلربای دلبر سریال عزیز، یکی از زیباترین زنان ترکیه 2022 است. او با چهره جذاب و صدای محشرش، در هر سریال کولاک می‌کند. بازی زیبای او جای تحسین دارد.

داملا سونمز Damla Sönmez

او از پنج سالگی علاقه به بازیگری نشان داد، تلاش کرد و بالاخره موفق شد. او در کنار سریال و فیلم سینمایی، در زمینه تئاتر نیز فعالیت دارد.

داملا سونمز Damla Sönmez

الچین سانگو Elçin Sangu

یکی از زیباترین بازیگران زن ترکیه الچین سانگو است. او که متولد 13 آگوست 1985 در ازمیر است، دانش آموخته رشته اپرا در دانشگاه مرسین است. الچین سانگو از سال 2011 به طور حرفه ای بازیگری را آغاز کرده است. او بازیگری را در “Sahne Tozu Tiyatrosu ” فراگرفته است.

الچین سانگو Elçin Sangu

الچین سانگو یکی از محبوب ترین، مشهورترین، پردرآمدترین و همچنین بهترین بازیگران ترک است. او که یک مدل مشهور ترکیه هم است، با بازی در مجموعه “روزی روزگاری” بازیگری را شروع کرد و پس از آن با بازی فوق العاده اش در سریال “عشق اجاره ای” به محبوبیت بالایی دست یافت.

الچین سانگو Elçin Sangu

الچین سانگو برای بازیگری حرفه‌ای و فوق العاده‌ای که دارد، برنده سه جایزه “پروانه طلایی” شده است.

برخی دیگر از زیباترین زنان ترکیه در ادامه نوشتار زیباترین بازیگران زن ترکی برای شما معرفی شده‌اند. (ترتیب خاصی در معرفی آن‌ها لحاظ نشده است.)

طوبی بویوک‌اوستون Tuba Büyüküstün

طوبا بویوک اوستون متولد 5 جولای 1982 در ترکیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس از دانشگاه هنرهای زیبا معمار سینان میباشد که 173 سانتی متر قد و 56 کیلوگرم وزن دارد.

طوبی بویوک‌اوستون Tuba Büyüküstün

طوبا بویوک اوستون که با چهره زیبایش توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود ، در کلیپ های تبلیغاتی متعددی حضور یافت.او در نهایت سال 2003 در 21 سالگی با حضور در 4 قسمت نهایی سریال مقام سلطانی (Sultan makami) وارد قاب تلویزیون شد.

طوبی بویوک‌اوستون Tuba Büyüküstün

طوبا بویوک اوستون سال 2004 در فیلم تلویزیونی گلیزار (Gulizar) حضور یافت و نه تنها نامش را بر سر زبان ها انداخت بلکه در جشنواره فیلم بین المللی صربستان کاراداغ جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.او سال 2005 هم به عنوان نقش اول سریال Ilhamurlar altinda جلوی دوربین رفت و به شهرت و محبویت زیادی رسید.

دمت اوزدمیر Demet Özdemir

دمت اوزدمیر متولد 26 فوریه 1992 در ترکیه؛ بازیگر، مدل و رقصنده است.تا پایان مقطع دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از رقص در موزیک ویدیو شروع کرد تا اینکه سال 2015 در 23 سالگی با سریال «بوی توت فرنگی» به اوج شهرت رسید.این بازیگر مطرح ترکیه ای 170 سانتی متر قد و 55 کیلوگرم وزن دارد.

دمت اوزدمیر Demet Özdemir

همزمان با تحصیل در مدرسه شبانه روزی در مرکز هنری «بنگو» دوره های رقص را گذراند و سال 2009 در 17 سالگی در موزیک ویدیوی مصطفی صندل بسیار دیده شد.

دمت اوزدمیر Demet Özdemir
سال 2013 در 21 سالگی با بازی در سریال درام «من یک راز به شما میدهم» Sana Bir Sır Vereceğim در نقش آیلین اولین بار در قاب تلویزیون حاضر شد.او سپس سال 2014 در سریال تاریخی «سعید و شورا» Kurt Seyit ve Şura در نقش آلینا به هنرنمایی پرداخت.

آسلیهان گوربوز Aslıhan Gürbüz

آسلیهان گوربوز متولد 16 فوریه 1983 در ترکیه ، بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.تحصیلکرده رشته تئاتر دانشگاه سلجوق قونیه می باشد که از 21 سالگی بازیگری را با سریال «دیدار بزرگ» شروع کرد و شش سال بعد به شهرت رسید.او با 165 سانتی متر قد و 57 کیلوگرم وزن فردی پشتکار و صمیمی است و به شاعر تورگوت اویار علاقه مند می باشد.

آسلیهان گوربوز Aslıhan Gürbüz

سال 2004 در 21 سالگی با سریال «دیدار بزرگ» وارد بازیگری شد او با چهره جذاب و دوست داشتنی و البته بازیگری بی نظیرش توانست دل تماشاگران را بدست بیاورد.

آسلیهان گوربوز Aslıhan Gürbüz

اسلیهان سال 2010 در 27 سالگی با سریال yahsi cazibe به شهرت فراوانی دست یافت ، او در این سریال نقش یک دختر آذربایجانی را ایفا کرد و با هاکان یلماز و بکیر آکسوی و گوکچه اوزیول همبازی شد.

اویکو کارایل Öykü Karayel

اویکو کارایل متولد 1 ژانویه 1990 در ترکیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل کنسرواتوار رشته تئاتر می باشد که از بازی در جلوی دوربین به شهرت رسید ، حالا عاشق آشپزی است و از طرفداران تیم گالاتاسرای می باشد.خانم بازیگر 165 سانتیمتر وزن دارد و با ورزش وزن خود را در 52 کیلوگرم نگه داشته است.

اویکو کارایل Öykü Karayel

او در سال 2011 وقتی 21 ساله بود بصورت حرفه ای با فیلم “چیزهای خوب برای مهمانی” در نقش عایشه اولین تجربه بازیگری اش در جلوی دوربین را بدست آورد.

اویکو کارایل Öykü Karayel

بیشتر شهرت اویکو از سال 2014 با حضور در سریال «عشق پول سیاه» کنار چهره هایی چون طوبا بویوک اوستون ، هازال تورسان و توانا تورکای شروع کرد.

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade

نسرین جوادزاده متولد 30 جولای 1982 در آذربایجان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از دانشگاه مرمره ترکیه می باشد که فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و حالا در رشته فیتنس نیز بسیار فعال است.

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade

سال 2006 وقتی 24 ساله و دانشجو بود اولین تجربه کوتاه خود را در یک ایپزود سریال The Roofless بدست آورد تا اینکه یکسال بعد در سریال Yersiz Yurtsuz بازی کرد.

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade

در سال 2011 که 29 ساله بود بهترین بازیگر نقش مکمل ترکیه شناخته شد تا اینکه سال 2014 جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم پرتقال طلایی را بدست آورد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی