۱۱۰۰ اثر از ۹۵ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره فیلم رشد ارسال شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، افسانه هنرور افزود: تا صبح روز ‌شنبه بیست و هفتم شهریور ماه، ۱۱۰۰ فیلم خارجی از ۹۵ کشور جهان برای دبیرخانه جشنواره فیلم رشد ارسال شده است که بیشترین آثار به ترتیب از کشورهای، هند، ایتالیا، روسیه، آمریکا، ترکیه، برزیل، فرانسه، اسپانیا، مصر، کره جنوبی، آلمان و چین است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۶۸ اثر از ۲۶ کشور اسلامی است. در جمع کشورهای اسلامی بیشترین آثار به ترتیب از کشورهای ترکیه، مصر، بنگلادش، قزاقستان، ازبکستان، عراق، پاکستان، اندونزی و افغانستان و کمترین تعداد از کشورهای فلسطین، بحرین، آذربایجان، الجزایر، عمان، عربستان و امارات متحده عربی است.

 براساس گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، فراخوان پنجاه و یکمین دوره این جشنواره فرا مرزی از روز سه‌شنبه ۹ شهریورماه به چهار زبان فارسی، عربی، فرانسوی و انگلیسی منتشر شد. علاقه‌مندان تا پانزدهم مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آیین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام کنند:

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر  بر روی لوح فشرده 

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی