به این ملکه زیبایی میگن جنیفر لوپز افغانستان | ملکه زیبایی افغانستان کیست؟

حماسه کوهستانی مدل بریتانیایی و افغانستانی است که سال 2005 توانست لقب ملکه زیبایی انگلستان را از آن خود کند و اکنون نیز بعنوان مدل و اینفلوئنسر فعالیت می‌کند.

ملکه زیبایی یک مسابقه برای انتخاب دختر شایسته است که معمولا به صورت کشوری یا جهانی برگزار شده و در برخی از کشورها مانند آمریکا در هر ایالت هم به صورت جداگانه برگزار می شود. برنده مسابقه ملکه زیبایی صرفا دوشیزه ای زیبا نیست بلکه فردی قدرتمند و با دانش است که می تواند به زنان و جامعه بشریت کمک کند. قوانین مسابقه ملکه زیبایی بسیار سختگیرانه و شرکت در آن بسیار پرهزینه است و از شروط اصلی آن این است که فرد شرکت کننده قبلا هرگز ازدواج نکرده باشد.

حماسه کوهستانی مدل بریتانیایی و افغانستانی است که سال 2005 توانست لقب ملکه زیبایی انگلستان را از آن خود کند و اکنون نیز بعنوان مدل و اینفلوئنسر فعالیت می‌کند. او به دلیل شباهت چهره خود به جنیفر لوپز به جنیفر لوپز افغانستان مشهور شده است.

او در سن 18 سالگی در 3 سپتامبر 2005 پس از رقابت دو روزه در المپیا تئاتر لیورپولگ از بین 40 مسابقه‌ دهنده به عنوان ملکه زیبایی انگلستان انتخاب شد.

حماسه همچنین پس از این مسابقه درسال 2006 در مسابقه دوشیزه دنیا شرکت کرد و به دوره نیمه‌نهایی راه یافت. حماسه از سوی “خانه مد آسیا” لقب دوشیزه مایا را گرفت.

کوهستانی بعنوان فردی سبزه در پوششی در پارچه ابریشمی کرمی رنگ و جامه ابریشمی برنده شد. او بعد ها گفت در وقت برنده شدن آن‌قدر شوکه نشده بودم چون روی خودم اعتماد داشتم اما هنوز هم شما نمیتوانید تصور کنید که همان حالت بر شما اتفاق بیفتد. او اکنون نیز بعنوان مدل و اینفلوئنسر فعالیت می‌کند.

کوهستانی در دسامبر 2005 از در مسابقه دوشیزه جهان به نمایندگی از انگلستان شرکت کرد اما باوجود انتخاب بعنوان یکی از بهترین ها نتوانست به دور نیمه‌ نهایی راه پیدا کند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی