فوری/ آغاز فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام با قیمت ویژه

فوری/ آغاز فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام با قیمت ویژه
در ادامه خبر جزئیات جدیدی از طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه بهمن ماه میپردازیم.

طرح فروش فوری ایران خودرو خودروهای جدیدی در هر دوره عرضه می شود.در طرح فروش فوری ایران خودرو اغلب خودروهایی با قیمت اقتصادی و به نسبت بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود.

آغاز فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر
متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

فروش فوری ایران خودرو برای شاسی بلند هایما ۷X با کد کلاس ۵۳۰۰۱، با قیمت مصوب در تاریخ انتشار ایفروش فوری ن بخشنامه ۱۴،۹۶۰،۳۰۷،۹۹۶ ریال تعیین شده است.

متقاضیان خرید هایما 7X می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

هایمای جدید با طراحی درخشان و بسیار آینده‌نگر، سبک جدید زبان بصری شرکت را به نمایش گذاشته است. جلوپنجره‌ای عریض با حالتی مقعر که روی آن ستون‌های عمودی تعبیه شده، در کنار چراغ‌های باریک LED فضایی که با حالتی جسورانه به سمت داخل کشیده‌ شده‌اند، حس و حال تهاجمی به هایما 7X بخشیده‌اند.

قیمت بازار (۱۴۰۳/۰۱/۱۹) 1,885,000,000 تومان

قیمت کارخانه (۱۴۰۳/۰۱/۱۹) 1,496,000,000 تومان
مشخصات فنی هایما ۷X در فروش فوری ایران خودرو

مینی‌ون یا همان MPV هایما با نام 7X، یک خودرو کاملا جدید است که تولید آن به سال ۲۰۲۰ باز می‌گردد. این خودرو در بازار چین با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو ارائه شد اما برای بازار جهانی، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری نیز برای آن در نظر گرفته شد. اگرچه پیشرانه ۱.۶ لیتری برای خودرویی با این ابعاد مناسب‌تر است، اما در صورت عرضه در بازار ایران انتظار می‌رود ایران خودرو پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو انژکتوری نوع MPI (پاشش سوخت چند نقطه‌ای) با توان ۱۶۵ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتون.متری را برای بازار ایران مناسب‌تر بداند، چرا که این پیشرانه پیچیدگی سیستم انتقال سوخت تزریق مستقیم (GDI) پیشرانه ۱.۶ لیتری را نخواهد داشت. از آن گذشته هیچ کس از یک خودرو کلاس MPV انتظار رفتار اسپرت ندارد و خودروسازی چون ایران خودرو بارها ثابت‌کرده است که در صورت سهولت در رویه عرضه خودرو، این خودروساز دولتی همواره گزینه ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر را برای بازار کشور انتخاب خواهد کرد.

با این وجود لازم به ذکر است که با وجود اختلاف حجم و اختلاف فنی میان دو پیشرانه، هر دو ستاپ از لحاظ آلایندگی یورو شش و گیربکس به کار رفته با یکدیگر مشترک است. از این رو اختلاف میزان مصرف سوخت متوسط میان آن‌ها در بیشترین حالت ممکن، به اندازه حدود ۰.۵ لیتر به نفع پیشرانه قدرتمندتر تزریق مستقیم ۱.۶ لیتری است.

مزایا و معایب

+ طراحی فضایی و خاص

+ لوکس‌گرایی نسبی داخل کابین

+ پیشرانه توانمند

+ قابلیت حمل پنج تا هفت سرنشین

+ آپشن‌های رفاهی و ایمنی قابل قبول

– تعلق به کلاس MPV

– محبوبیت کمتر MPV در برابر کراس‌اوور

همانند ظاهر داخلی، طراحی خارجی هایما 7X نیز با دیگر مینی‌ون‌ها متفاوت است. خلق ظاهر این خودرو را استودیو طراحی پنین فارینا برعهده داشته است و بنابراین با خودرویی زیبا، هماهنگ و سرشار از جزئیات روبرو هستیم. این خودرو نسخه اسپرت و مجهزتر از مینی‌ون خانوادگی هایما F7 به شمار می‌رود و سطح تغییرات آن آن‌قدر زیاد است که می‌توان آن را به یک سفینه فضایی تشبیه کرد. با این حال پنین فارینا عقیده دیگری دارد و معتقد است که این خودرو براساس یک قایق تفریحی طراحی شده است.

خطوط طراحی هایما 7X بسیار خاص هستند. به عنوان مثال چراغ‌های جلو این خودرو از تعدادی خط تیز تشکیل شده‌اند که شروع آن‌ها از نمای جلو خودرو است و این خطوط در نمای جانبی ادامه می‌یابند. در نهایت خطوط فانتزی به نمای عقب هایما 7X می‌رسند، جایی که چراغ‌های عقب با الگوی عکس چراغ‌های جلو طراحی شده‌اند. علاوه بر این خطوط فانتزی و جذاب، قسمتی از درب صندوق خودرو نیز مشکی رنگ است تا حس اسپرت بیشتری به این مینی‌ون خانوادگی تزریق شود.

نام خودرو

هایما 7X

کشور سازنده

پرچم کشور

چین

سال (طراحی)

2019

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور

1594 سی سی

تنفس موتور

توربوشارژ

انتقال نیرو

دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت

192 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

293 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه

جعبه دنده

6 سرعته خودکار

شتاب 0 تا 100

حداکثر سرعت

165 کیلومتر در ساعت

وزن

1670 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)

4815 طول – 1874 عرض – 1720 ارتفاع

فاصله بین دو محور

2860 میلیمتر

هایما 7X یکی از مجهزترین خودروهای این برند در ایران خواهد بود. در واقع سطح بالای تجهیزات مینی‌ون هایما این خودرو را قادر به رقابت با شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای رنگارنگ چینی در بازار کرده است. به همین دلیل انتظار داریم تا استقبال گرمی از هایما 7X در بازار شکل بگیرد. این خودرو به طور همزمان امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی را ارائه می‌دهد تا رضایت مشتریان را از تمامی جهات جلب کند.

از جمله تجهیزات ایمنی هایما 7X می‌توان به این موارد اشاره کرد: شش کیسه هوا، ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، رادار نگهدارنده بین خطوط و رادار هشدار تعویض خط، دوربین عقب و دوربین 360 درجه و سنسور پارک جلو و عقب. در بخش امکانات رفاهی نیز هایما 7X قدرتمند ظاهر می‌شود. سیستم صوتی به همراه شش بلندگو به همراه نمایشگر 12.3 اینچی، سیستم اتوپارک، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، تریم چرمی کابین، فرمان برقی به همراه دکمه‌های کنترلی، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، صندلی‌های برقی ردیف جلو به همراه تهویه، صندلی‌های تاشونده ردیف عقب، سانروف و سقف پانوراما بخشی از تجهیزات و امکانات رفاهی هایما 7X را تشکیل می‌دهند.

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین، پرده‌ای و جانبی (6عدد)

سیستم صوتی

سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر با پشتیبانی از بلوتوث، USB و فرمان صوتی

ترمز و پایداری

ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کمک ترمز (BAS)، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمک در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)

دیگر امکانات

پاور ویندوز – سانروف و سقف پانوراما – سنسور باران – کنسول ردیف جلو و عقب – چراغ‌های مه شکن – هدلایت – سنسور نور- سنسور پارک جلو و عقب – دوربین 360 درجه – سیستم ورود و استارت بدون کلید – کروز کنترل تطبیقی – درب صندوق برقی -سیستم تهویه اتوماتیک

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدثبت نام خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی