با انواع مدل ترند تزریق ژل لب آشنا شوید

امروزه، تزریق ژل لب به یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی تبدیل شده است اما چرا؟ خیلی از خانم ها و حتی آقایان از کوچک و نامتقارن بودن لب های خود بیزارند؛ در نتیجه برای رفع این مشکل خود، به سراغ تزریق ژل لب می روند. البته باید بگوییم که تزریق فیلر لب به روش های مختلفی صورت می گیرد و شما می توانید با مراجعه کردن به یک کلینیک زیبایی معتبر و با مشورت گرفتن از پزشک آنجا، مدل ژل لب مناسب خود را پیدا کنید. به هر حال، از آنجایی که تقاضا برای این روش زیبایی بسیار بالا است، ما تصمیم گرفتیم که در این مطلب به بررسی پرطرفدار ترین مدل های تزریق ژل لب بپردازیم.

تزریق ژل لب طبیعی

به طور کلی، بهترین مدل تزریق ژل لب، حالتی می باشد که زیاد قابل توجه نیست و طبیعی دیده می شود. تزریق ژل لب طبیعی، این گونه است که نتایجش، برای بقیه افراد زیاد قابل تشخیص نیست! بسیاری از افراد به خصوص اشخاص معروف و سلبریتی هایی که تمایل زیادی به انجام تغییراتی در صورت خود دارند و نمی خواهند این مسئله خیلی مشخص باشد، از تزریق تزریق ژل لب طبیعی استفاده می کنند. نحوه تزریق فیلر لب مدل نچرال به این صورت است که پزشک در ابتدا، لب زیباجو را دقیق ارزیابی کرده و درمان را دقیق و متناسب با صورتش تنظیم خواهد کرد.

برای اطمینان پیدا کردن از راحتی بیمار، از ترکیب بی حسی موضعی با ژل بی حسی استفاده می شود. پزشک معمولاً از یک میکرو کانولا برای تزریق کردن ژل استفاده خواهد کرد تا احتمال بدوز کبودی، تورم و بقیه خطرات را کم کند. و در آخر، دکتر، درمان را با توجه به بهترین ترکیب ها، به منظور رسیدن به نتیجه ایده آل برای لب های بیمار بعد از ارزیابی کردن او پیش می برد. به طور کلی برای داشتن لب های طبیعی، ژل لب حاوی اسید هیالورونیک را به شکل تزریقی به لب وارد می کنند تا موجب افزایش حجم یا پری لب ها گردد. با استفاده از فیلر لب مدل طبیعی، لب ها حجم و شکلی طبیعی به خودشان می گیرند و کاملاً طبیعی دیده می شوند. تزریق ژل مدل طبیعی که به مدل کلاسیک هم مشهور است، یکی از پرطرفدار ترین مدل های تزریق فیلر در بین زنان در گروه های سنی مختلف است. در این روش، بیشتر روی تناسب، تقارن یا برجسته نمایی لب ها به صورت طبیعی تمرکز می شود.

تزریق ژل لب روسی

ژل لب روسی برای دادن حجم و پری به لب ها استفاده خواهد شد. فیل به کار رفته برای این مول معمولاً اسید هیالورونیک به همراه مواد دیگر است که به شکل موضعی به روی لب قرار می گیرد و لب ها را حجیم تر و پر تر می کند. ژل لب روسی به خاطر قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالایی که دارد، توسط افراد زیادی استفاده می شود. توجه داشته باشید که این ژل به شکل موضعی اما در دو نوع روشن و تیره برای متقاضیان در دسترس است. تزریق فیلر لب روسی، به طور معمول در نواحی متفاوتی از لب انجام می گیرد، به شکلی که لب ها گرد و به شکل پرتقالی تغییر حالت می دهند. این نوع تزریق ژل لب، اکثرا برای اشخاصی که لب هایی باریک و نازک دارند و که به دنبال زیاد کردن حجم لب خود هستند، مناسب خواهد بود. در این مدل لب مثل روش قلبی، ژل به ناحیه V شکل تزریق می شود و بیشتر روی تیزی، کشیده و حجیم شدن لب ها تمرکز دارد.

تزریق ژل لب مدل قلبی

تزریق ژل لب به صورت قلبی یکی دیگر از مدل های پرطرفدار بین متقاضیان است. در این مدل، ژل لبی که تزریق می شود، معمولاً دارای اسید هیالورونیک می باشد که پس از استفاده باعث افزایش حجم لب ها می گردد. در این مدل از تزریق ژل لب، لب هایی با فرم و حجم قلبی ایجاد خواهد شد؛ به همین دلیل، این مدل یکی از پرطرفدارترین مدل فیلر لب در بین دختر های جوان است که می خواهند با تزریق کردن پرکننده به نواحی خاصی از لب های خود، به آن شکل قلبی و زنانه بدهند. در تزریق ژل لب قلبی تمرکز دکتر بر روی ناحیه V شکلی لب است تا آن را برجسته کند. این مدل تزریق ژل لب روش جدیدی نمی باشد، ولی به خاطر گستردگی مدل های متفاوت و تمرکز روی نواحی خاصی از لب به این اسم شهرت یافته است. اکثر پزشکان حرفه ای برای تزریق ژل مدل قلبی، از فیلر هایی که دارای اسید هیالورونیک هستند، استفاده می کنند تا دوام آن طولانی تر کنند و همچنین بی خطر تد باشد. تزریق ژل در این مدل، معمولاً در قسمت وسط لب بالا انجام خواهد شد، به گونه ای که لب ها شکل پرتقالی یا قلبی پیدا می کنند. این روش برای اشخاصی که لب های باریک و نازک دارند و به دنبال حجیم شدن لب بالایی خود می باشند، مناسب است.

کدام نوع تزریق ژل لب، نیم سی سی یا یک سی سی فیلر بیشتر نیاز ندارد؟

به طور کلی، این که لب ها به چند سی سی ژل برای حجیم و برجسته تر شدن احتیاج دارند، به فرم لب های کنونی و تشخیص پزشک بستگی دارد. اگر قصد دارید فقط لب‌ های پایینی یا بالایی خودتان را برجسته تر کنید و یک مدل طبیعی می خواهید، به حدود 0.5 سی سی ژل نیاز خواهید داشت تا بتوانید به هدفی که در سرتان است، برسید. این حجم از ژل فقط به ناحیه ای که مد نظر دارید برجسته تر کنید، تزریق خواهد شد و باقی مانده اش هن برای قرینه سازی لب‌ ها و از بین بردن ایرادات لب به کار می رود.

اما در صورتی که قصد دارید به طور همزمان لب های بالایی و پایینی‌تان را برجسته تر و همچنین آن‌ ها را بزرگ تر کنید 0.5 سی سی ژل برایتان کافی نمی‌ باشد! پس به منظور حجیم تر کردن لب‌ ها به طور هم زمان به 1 سی سی ژل لب احتیاج دارید.

کدام تزریق ژل لب طرفدار بیشتری دارد؟

در حال حاضر، تزریق ژل لب به شکل قلبی، روسی، عروسکی و همچنین هالیوودی، چاک دار یا فانتزی و قلوه ای طرفداران بیشتری به خصوص در خانم ها دارد. برخی دیگر از مدل های لب از قبیل لب نچرال و طبیعی به خاطر حفظ فرم یا حالت طبیعی لب هم در بین بانوان و هم آقایان پرطرفدار می باشد.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارمد و زیبایی
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی