خرید ساعت‌های ضدضربه جی شاک از برند کاسیو

کاسیو یکی از کمپانی‌های موفق و البته قدیمی در صنعت ساعت‌سازی است که با تولید انواع ساعت‌های جی شاک انقلابی عظیمی را در خط تولید خود به را انداخت. درواقع این محصولات هر نیاز و خواسته‌ای که خریداران داشته باشند را می‌توانند برآورده کنند. درواقع خط تولید این ساعت‌ها زمانی به راه افتاد که افراد به دنبال ساخت و طراحی ساعتی بودند که در برابر ضربه دچار شکستن و خرابی نشوند.

از این‌رو در سال 1980 اولین ساعت‌های غیرقابل‌تخریب، با نام ساعت جی شاک وارد بازار ساعت شد. ظاهر اسپرت، طراحی خاص، کیفیت و قابلیت ضدضربه بودن این محصولات باعث شد تا نظر و توجه تمام افراد در جهان به آن جلب شود. از این‌رو با سرعتی زیاد، نام و آوازه آنها در سرتاسر جهان پیچید و نماد قدرت و نوآوری شناخته شدند.

از این‌رو علاوه بر ورزشکاران که همواره نگران خرابی ساعت‌های خود بر اثر ضربه بوده‌اند، افراد به دلیل کیفیت بالای ساعت‌های جی شاک، از آنها به‌صورت روزانه استفاده کردند. جالب است بدانید که این محصولات توسط مواد مختلف و گوناگونی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند تا درنهایت به یک درصد مقاومت مطلوب و بالا برسند.

اگر بخواهیم یک اصل کلی برای تمام ساعت‌های جی شاک نام ببریم می‌بایست به ایده طراحی توخالی، محافظت همه‌جانبه و بالشتک کردن قطعات اشاره کرد. از این‌رو معروف‌ترین کالکشن ساعت‌های ژاپنی، در دنیا معرفی شد و امروزه در کشورهای ژاپن، تایلند و چین تولید و عرضه می‌شوند. خوب است بدانید که موتور آنها در ژاپن ساخته شده و سپس تعداد بسیار زیادی‌شان در کشورهای چین و تایلند مونتاژ می‌شوند.

از این‌رو اکثر ساعت‌های جی شاک که دارای قیمتی مناسب‌تر هستند در کشورهای چین و تایلند ساخته شده‌اند. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تشخیص محل تولید ساعت، مشاهده قاب پشتی آن است. در ساعت‌های اصل، بر روی قاب، نام کشور مبدأ حک شده است.

دلیل خاص بودن ساعت‌های جی شاک

اگر بخواهیم چند مورد از بارزترین خصوصیت‌های مدل‌های مختلف جی شاک را نام ببریم می‌توان به دوام بالای باتری (به مدت 10 سال)، مقاومت بالا در برابر نفوذ و فشار آب، تحمل ضربه، شوک و لرزش، مقاومت در برابر افتادن از ارتفاع و فشارهای خارجی، اشاره کرد. تمام این موارد از جمله دلایلی هستند که باعث شده‌اند تا ساعت‌های جی شاک با نام ساعت‌های ضدضربه شناخته شوند.

طراحان و سازندگان این محصولات، همواره سعی کرده‌اند تا از تکنولوژی‌های بهروز و پیشرفته در تولید ساعت‌های خود استفاده کنند. از این‌رو از زمان تولید اولین ساعت جی شاک تاکنون، بدون تغییر بر روی طراحی اولیه این محصولات، فناوری و قابلیت‌های گوناگونی به آن اضافه شده است. جالب است بدانید که خود مجموعه جی شاک بر اساس رفرنس‌هایش دارای زیرمجموعه‌های مختلفی است.

از این‌رو کالکشن‌های این برند عبارت‌اند از: GWG، GST، GW، GM، DW، G، GLX، GD، AW – GA، GBD، GBA، GSG، GWG، GG، GX، GR. علاوه بر ویژگی‌های خاص ساعت‌های جی شاک، امکانات منحصربه‌فردی از جمله نمایش موقعیت ماه در آسمان، آلارم، اعلام زمان ماهیگیری، ارتباط با تلفن همراه، تنظیم خودکار ساعت، نمودار جذر و مد، اکو درایو، ذخیره اطلاعات و موارد دیگر را دارا هستند.

مقاومت ساعت‌های جی شاک

ممکن است تصور کنید که مقاومت ساعت‌های جی شاک تنها در برابر ضربه مورد آزمایش قرار گرفته و بر اساس همان طراحی شده است. ولیکن خوب است بدانید که این محصولات علاوه بر ضربه، در برابر شوک و لرزش‌های مختلف نیز مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. از جمله آزمایش‌هایی که بر روی این محصولات انجام داده می‌شوند عبارت‌اند از:

  • آزمایش ضدضربه بودن: در این آزمایش، محصول توسط یک چکش بزرگ که در اطراف می‌چرخد، مورد بررسی قرار می‌گیرد. از این‌رو مقاومت ساعت را در برابر ضربات جکش مورد بررسی قرار می‌دهند تا از مقاومت آن اطمینان پیدا کنند. علاوه بر آن، توسط دستگاهی مشابه با تفنگ پرتو که انرژی الکترواستاتیک را به ساعت وارد می‌کند نیز سنجیده شده تا استحکام و سختی محصول نیز مورد تائید قرار بگیرد.
  • آزمایش مقاومت در برابر ارتفاع: در این آزمایش توسط دو دستگاه مکانیکی که سقوط را شبیه‌سازی می‌کنند، ساعت از ارتفاع 10 فوتی، بر روی یک تخته بتنی انداخته می‌شود. در دستگاه دوم، این ارتفاع بیشتر می‌شود.
  • آزمایش مقاومت در برابر فشار آب، گل و خاک: برای آنکه احتمال نفوذ گل و خاک در ساعت‌های جی شاک بررسی شود، ساعت را درون محلول قرمزرنگ انداخته و دکمه‌های آن را به‌صورت اتومات فشار می‌دهند. درواقع وجود گل و خاک با آزمایش مقاومت در برابر فشار آب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خرید ساعت جی شاک

از آنجا که ساعت‌های تقلبی زیادی در بازار عرضه شده است و رنج قیمت این ساعت‌ها را متفاوت کرده، یکی از دغدغه‌ای افراد در هنگام خرید، قیمت جی شاک اصل است. هر چه شما در رابطه با قیمت انواع مدل‌ها و کالکشن‌های این برند اطلاع داشته باشید، بهتر می‌توانید متناسب با بودجه و نیازهای خود، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

در مواردی نیز می‌توانید به دلیل همین اختلاف مبلغ و تفاوت قیمت میان ساعت‌های اصل و فیک، نمونه‌های تقلبی را به‌راحتی شناسایی کنید. به‌عنوان مثال، اگر متوجه شدید که فروشنده قصد دارد، قیمت پایین کالا را بنابر دلایل مختلفی توجیه کند، بهتر است نسبت به اصالت محصول موردنظرتان شک کنید. البته در مواردی نیز، افراد سودجو ساعت‌های فیک را با همان قیمت نمونه‌های اصل به فروش می‌رسانند.

اگر تمایل به خرید انواع مدل‌های ساعت جی شاک دارید ولیکن کشور مبدأ باعث می‌شود تا شما از خریدتان منصرف شوید، باید بدانید که هیچ فرق خاصی بین ساعت‌های این برند با کشورهایی در آن ساخته می‌شوند ندارند. چراکه تمام این محصولات در هر کشوری که تولید شوند، قبل از عرضه، تحت آزمایش‌هایی خاصی قرار می‌گیرند.

علاوه بر آن، فرمول و استانداردهای خاصی برای تولید این محصولات تعریف شده است. بنابراین برای خرید ساعت جی شاک نباید نگران کشور تولیدکننده آن باشد. به‌طورکلی شما می‌توانید یک ساعت جی شاک اصل را، با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی و معتبر، مانند مجموعه واچ لند، خریداری کنید. این مرکز علاوه بر فراهم‌سازی خرید اینترنتی و حضوری، برای تمام محصولاتش خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

همچنین ساعت‌های جی شاک در بسته‌بندی مخصوص خود و با کارت گارانتی با امضا و مهر مجموعه، خدمت شما داده می‌شود. از این‌رو دیگر نگرانی از بابت خرید محصولی خراب و یا فیک نخواهید داشت و با خیالی آسوده، ساعت دلخواه خود را خریداری می‌کنید.

کسب و کارمد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی