رونمایی شهاب حسینی از استایل جذابش / آقای سوپراستار با این تیپ و قیافه دل همه را برد +عکس و بیوگرافی

به تازگی در حاشیه  عکسی از شهاب حسینی بازیگر محبوب و معروف سینما تلویزیون پربازدید شده است که با هم میبینیم .

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی، زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ از شهر تهران است. اصالتا متعلق به تنکابن مارندران است. یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد و خودش فرزند ارشد یک خانواده شش نفره است. آنها چند سال مجبور شدند به خاطر شغل مادرش که امدادگر سیار در خرم آباد زندگی کردند.

مهدی برادر شهاب از او کوچک تر و دومین فرزند است که برخلاف برادرش فقط در حیطهٔ موسیقی کار میکند.

سید فخر الدین حسینی، پدر شهاب حسینی، از معلمان آموزش و پرورش بود که در خصوص متون و کتب گوناگون کار ترجمه را انجام میداد همچنین نویسندگی چند کتاب را بر عهده داشت. پدر شهاب در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ دار فانی را وداع گفت.

 

در مقطع دبیرستان او آنقدر به خودش ایمان داشت که فقط در کنکور سراسری شرکت کرد. اما موفق نشد که قبول شود. در سال بعد از آن توانست در دانشگاه آزاد به رشته بازیگری ورود پیدا کند. اما در آن موقع علاقه ای به این رشته نداشت و برای اعلام نتایج دانشگاه های سراسری منتظر ماند. نهایتا موفق شد در رشته روانشناسی دانشگاه تهران قبول شود و به همان جا رفت. به مدت دو سال در دانشگاه تهران تحصیل کرد و بعد آن را رها کرد. عموی او در کانادا زندگی میکرد به همین خاطر تصمیم گرفت خیلی زود پیش او برود و همان جا درسش را ادامه دهد. و سر همین موضوع هم تحصیل در دانشگاه را دیگر ادامه نداد. او از اینکه این رشته را ادامه نداده پشیمان است.

شهاب حسینی

او برای اینکه بتواند از کشور خارج شود احتیاج به کارت معافیت و یا پایان خدمت سربازی داشت. به همین منظور او به سربازی رفت و زمانی که ۱۸ ماه گذشته بود، درگیر خونریزی معده شد و از همانجا او را به بیمارستان منتقل کردند.

در بیمارستان به او اعلام کردند که هرگز نباید به سربازی میرفته و به همین خاطر همان ۱۸ ماه سربازی رفت و بعد از آن را معاف شد.

او برای اینکه بتواند به کانادا مهاجرت کند حدود یک سال پروسه اش را طی کرد. هنگامی که موفق نشد و به سربازی رفت تا بتواند به ارزوی خود برسد، در پایگاه ارتش افتاد. در تیپ ۶۵ نیروهای ویژه فعالیت کرد و پُستش راننده بوده است. رانندگی در نظام وظیفه را امری دشوار و دارای مسئولیت های فراوان قلمداد کرد. در همان دوران سربازی بود که به همسرش علاقه مند شد. افسری که زیر نظر او کار میکرد پی به این موضوع برد و خیلی شهاب را مورد اذیت و آزار قرار داد.

 

البته این علاقه مندی سبب شد روزهای سخت و طاقت فرسای سربازی برای شهاب حسینی راحت تر بگذرد. مطابق مقررات رانندها ها نباید در زمانی کا استراحت میکردند پست نگهبانی میدادند. اما افسر او را برای نگهبانی تعیین میکرد تا در عین حال مرخصی هم نگیرد و در پادگان بماند تا نتواند دختری را که دوست دارد ببیند.

او همسرش (پریچهر) را در دانشگاه دیده بود. زمانی که مرخصی داشت و میخواست به دیدار دوستانش که دانشجو بودند برود، در این حین دختری باوقار، نجیب و ساده را میبیند که مشغول مطالعه است.

او خیلی تلاش کرد تا راهی پیدا کند تا با او ارتباط بگیرد اما موفق نشد. شهاب حسینی بسیار به او علاقه مند شده بود و این عشق و علاقه نهایتا منتهی به ازدواج شد.

خیلی ها به او میگفتند هر چه میتواند دیرتر ازدواج کند و بیشتر از زندگی و جوانی اش لذت ببرد.

ولی او هیچ گاه این حرف ها اعتقاد نداشت و دوست داشت زودتر ازدواج کند. به همین علت او راه و روش پدر و مادرش را پیش گرفت و در سن خیلی جوانی ازدواج کرد.

خانواده شهاب حسینی و پریچهر قنبری، از لحاظ جایگاه و طبقه اجتماعی در یک سطح هستند و خیلی زود همه چیز پیشرفت و خانواده ها خیلی با یکدیگر دوست شدند به طوری که پدر خانم حسینی گفته بود ما دخترمان را با پسر شما عوض کردیم. هیچ کدام از خانواده ها شرط و شروط های مشکلی نگذاشتند. مهریه هم با توافق زوجین مشخص شد و کسی مهریه بالا تعیین نکرد. حسینی قبل از طلاق از پریچهر قنبری میگفت همسرش خیلی خوب او و سختی های کارش را میفهمد و بسیار با یکدیگر تفاهم داشتند. آنها زندگی خوبی داشتند و شنیدن خبر طلاق این زوج شوکه کننده بود و اصلا انتظار نمیرفت.

همسرش در آن زمان مدتی را در فرهنگسرای بانو و شفق گریم تدریس میکرد و در عین حال در نقاشی هم دستی داشت.

منبع بیوگرافی:سایت تاروت رنگی

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی