جنجال یکتا ناصر علیه منوچهر هادی با چاشنی دعوا و کتک البته دزدیدن دخترشان

یکتا ناصر با انتشار پستی و ویدیو عجیب گفت که 10 سال منوچهر هادی او را کتک می زد و او هیچ نمی گفت.

ساعتی قبل از تحویل سال جدید یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر سابق منوچهر هادی کارگردان سینما با حالی پریشان ویدئویی از خودش منتشر کرد و در این ویدیو مدعی شد که منوچهر هادی قریب به 10 سال او را کتک می زد و نیمه شب سوفیا دخترش را هم از نزد او دزدید

واکنش خواهر منوچهر هادی به ویدیو جنجالی یکتا ناصر

بعد از جنجالی که یکتا ناصر با انتشار این ویدیو بپا کرد همه منتظر واکنش منوچهر هادی هستند اما حالا خواهر منوچهر هادی با انتشار پستی به نوعی پاسخ یکتا ناصر را داد. خواهر منوچهر هادی نوشت: یکتا ناصر بدون اطلاع منوچهر هادی طلاق گرفته و از او خواست پست را از صفحه شخصی اش حذف کند.

زندگی شخصی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

ازدواج منوچهر هادی

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

ماجرای آشنایی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی