ببینید المیرا شریفی مقدم دوبلور شد / خانم مجری صدای باب اسفنجی تقلید کرد/ این خانم از هر انگشتش یک هنر میریزه +فیلم و بیوگرافی

در ویژه برنامه نوروزی صداوسیما، المیرا شریفی مقدم مجری پرحاشیه صداوسیما به تقلید صدای باب اسفنجی پرداخت که مورد توجه قرار گرفت. برخی این موضوع را مطرح کردند که شریفی مقدم شغلش را اشتباه انتخاب کرده و باید سراغ همان تقلید صدا می‌رفت و برخی دیگر خواستار تقلید صداهای دیگر از سوی المیرا شدند که هنوز اجابت نشده است. این لحظات را می‌بینید.

 

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

سایت خبرنامه نوشت: المیرا شریفی مقدم، گوینده و مجری ایرانی در شبکه صدا و سیما فعالیت دارد.

المیرا شریفی مقدم در ۱۸ خرداد سال ۱۳۶۰ در تبریز به دنیا آمده است. او از رشته میکروبیولوژی مدرک لیسانس و از رشته علوم ارتباطات مدرک فوق لیسانس خود را به دست آورده است و بدون این کسی از او حمایت کند توانسته وارد صدا و سیما شود.

خانم شریفی مقدم در یک خانواده تبریزی به دنیا آمده و اما در تهران بزرگ شده است. مادرش ناظم دبیرستان دخترانه بوده و در سن ۱۲ سالگی پدرش را که به قتل رسیده، از دست داده است. با این حال تاکنون قاتل او پیدا نشده است. همچنین او تنها یک برادر دارد.

آنچه از بیوگرافی المیرا شریفی مقدم بر می‌آید او در سال ۱۳۷۸، وقتی ۱۸ ساله بود و برای کنکور آماده می‌شد، از طریق یک تست گویندگی وارد شبکه تازه تاسیس “خبر” شد و بعد از گذراندن دوره های گویندگی استخدام شد.

در جریان سال ها کار، المیرا شریفی مقدم در فروردین سال ۱۴۰۱ با توجه به اتفاقاتی که در حاشیه بازی ایران و لبنان در شهر مشهد برای بانوان رخ داد، او هم در صفحه رسمی توییترش نوشت: “یک بلیت فروشی ساده را بلد نیستند انجام بدهند، چه برسد به حل مشکلات کلان اقتصادی!” انتشار این توییت باعث شد او دو ماه ممنوع الکار شود.

او در آذر سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که بعد از ۲۲ سال گویندگی خبر به بخش معاونت سیما منتقل شده و حالا می تواند با شبکه های دیگر نیز همکاری کند.

 

اخباربازیگران و هنرمندانچند رسانه ای
پربازدید
 

2 دیدگاه.

  • ناشناس
    2024-03-23 19:12

    خاک بر سر ت که وجدانتو فروختی

  • فدائی حیدری رضاقلی
    2024-03-23 21:41

    فعلآ صداوسیما خانوادگی شده وبهترازالمیراندیدند هرازگاهی ازاینکه خواسته خودرابه ملت تحمیل کنند رخساره ای هزارچهره ازالمیربه نمایش میگذارند البته علتش نبودمجریان خوب است

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

وبگردی