سنگ تمام هانی رامبد برای هادی چوپان / گرگ ایرانی از خوشحالی به سیم آخر زد +عکس

اخیرا هانی رامبد مربی سرشناسی بدنساز ی و مربی هادی چوپان استوری جایزه گرفتن هادی چوپان منتشر کرد.

بیوگرافی هانی رامبد

هانی رامبد (Hany rambod) وزنه بردار، کارآفرین، مربی تناسب اندام، چهره رسانه ای و بازیگر است. او به آموزش بدنسازان سرشناس متعدد ازجمله هادی چوپان و کمک به آنها در پیروزی در مسابقات مختلف بدنسازی مشهور است. در ادامه این مطلب با هانی رامبد بیشتر آشنا می‌شوید.

هانی رامبد یا هنی رامبد مربی مشهور بدنسازی است. او متولد ۱۴ دی ۱۳۵۳ در کویت اما اصالتا ایرانی است. هرچند هانی رامبد مدرک لیسانس از رشته زیست شناسی و نوروفیزیولوژی از دانشگاه سانتا باربارا دارد اما یک مربی بدسازی معروف است که چهره های مشهوری چون راک و فیل هیث زیر نظر او کار کرده‌اند.

هادی چوپان (Hadi Choopan) بدنساز حرفه ای و ورزشکار پرآوازه‌ کشورمان است که در 4 مهر 1366 در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی اش دارد. او مدیریت یک باشگاه مجهز بدنسازی را در شهر شیراز بر عهده دارد. هادی چوپان تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است. قهرمانی‌های وافر و متعدد هادی چوپان موجب شده که به او لقب گرگ ایرانی یا پارسی را بدهند.

شاید جالب باشد که بدانید یکی از بزرگترین ضعف‌های هادی چوپان گوش‌هایش بود. او ضعف شنوایی داشت اما هرگز اجازه نداد که این ضعف مانع تلاش های او در زندگی شود. هادی چوپان پیش از شروع حرفه‌ای بدنسازی برای مدتی به ورزش کشتی و بوکس مشغول بود و ضرباتی که در این ورزش‌ها به سرش وارد شد موجب کاهش شنوایی او به 20 درصد شد.

اخبارورزش
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی