افشاگری مربی تیم ملی

رحمان رضایی پس از دیدار با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ که با پیروزی ۵ بر صفر ملی پوشان کشورمان به پایان رسید، اظهار داشت: فکر می‌کنم تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند از عملکرد بازیکنان و نتیجه به دست آمده رضایت داشتند. بازیکنان چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ فردی عملکرد خیلی خوبی داشتند.

او ادامه داد: بازیکنان جوانی که به تیم ملی اضافه شدند در فرصت کمی که برای بازی کردن پیدا کردند توانستند خیلی زود با سایر نفرات هماهنگ شوند و از عملکرد این نفرات هم رضایت داریم و می‌توانم بگویم که از عملکرد تمام بازیکنان ممنویم و بی نقص وظایف خود را عمل کردند.

رضایی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت سردار آزمون گفت: به احتمال خیلی زیاد او از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده اما جزئیات بیشتر را پزشکان تیم ملی می‌دانند.

مربی تیم ملی در خصوص استقبال هواداران از این بازی گفت: با توجه به دومین روز از تعطیلات نوروزی انتظار چنین استقبالی از هواداران نداشتیم و از تمام کسانی که امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شدند، تشکر می‌کنم.

او در خصوص دیدار برگشت با ترکمنستان و بازی کردن در زمین چمن مصنوعی تصریح کرد: بازی کردن در زمین چمن مصنوعی بسیار سخت است حتماً باید در زمین چمن تمرین داشته باشیم تا از لحاظ تاکتیکی به مشکل نخوریم

اخبارورزش
پربازدیدتیم ملی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی