رونمایی سیاوش خیرابی از عشقش به سمیرا حسینی / خانم بازیگر با این پوشش جنجالی شوهرش را پراند! + عکس

سمیرا حسینی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. سمیرا حسینی متولد آبان 1363 در تهران، بازیگر است. سمیرا حسینی در کنار بازیگری در زمینه فیلمنامه نویسی و کارگردانی هم تجربه فعالیت دارد. سمیرا حسینی با سریال صاحبدل شناخته شد. تصویری از سیاوش خیرابی و سمیرا حسینی در اکران مردمی پسر انسان منتشر شده است.

سیاوش خیرابی/ سمیرا حسینی

سمیرا حسینی از بازیگر های سابقه دار و خوش چهره  تلویزیون است که البته ممکنه نامش براتون چندان آشنا نباشه به خاطر این که خانوم ظاهرا خیلی علاقه ای به جلوی دوربین بودن ندارد ، سمیرا حسینی از جمله سلبریتی هایی است که بیشتر از اسمش چهره اش شناسه اما حالا خانوم تو اینستا با استایل جدیدش چنان گرد و خاکی به پا کرده که بیا و ببین!

اما جدای از این از زمانی که خانوم خانوما نوجوون بوده و سنه خیلی کمی هم داشته کار تئاتر رو شروع کرده و سعی کرده تا خو دش رو بالا بکشه، علی رغم این که خانواده ایشون اصلا از تئاتر بازی کردنش حمایت نمی کردند. نهایتا در سال 1384 سمیرا حسینی برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در سریال قصه ها زندگی می‌کنند نقش آفرینی کرد و بعد از اون هم با بازی در سریال زیر یک سقف، نشون داد که توانایی های خوبی در بازیگری داره.

سمیرا حسینی

سمیرا حسینی

سمیرا حسینی

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی