طالع بینی / متولدین این ماه ها همیشه به عشق اولشان بر می گردند!

روابط عاشقانه در این زمان و سن می تواند چالش برانگیز باشد. با وجود تلاش‌ها، زمانی که احساس می‌کنیم اوضاع بین ما و شریک زندگی‌مان بهبود نمی‌یابد، اغلب به بررسی پیش‌بینی‌های زودیاک روزانه متوسل می‌شویم تا کمی امید را القا کنیم، اینطور نیست؟

به همین ترتیب، در صورت جدایی، تمایلی وجود دارد که به همسر سابق خود بازگردیم، بدون اینکه بدانیم آیا آنها ما را برمی‌گردانند یا خیر. اگر اخیراً جدایی داشته‌اید و می‌خواهید بدانید که آیا شریک زندگی‌تان می‌خواهد همه چیز را حل کند، در اینجا لیستی از متولدین ماه ها وجود دارد که به احتمال زیاد به سابق خود باز می‌گردند.

چرا برخی از علائم زودیاک مسائل مربوط به تعهد را بیشتر از بقیه نشان می دهند؟
در طالع بینی، نشانه های آب (سرطان، عقرب و حوت) تحت کنترل احساسات خود هستند و تمایل به جفت گیری برای زندگی دارند.

نشانه های آتش (قوچ، قوس و لئو) کمی تندخو هستند و بلافاصله تصمیم می گیرند تا بعداً پشیمان شوند. بنابراین، ممکن است موقعیت‌های عاشقانه زیادی با این نشانه‌ها وجود داشته باشد. در همین حال، نشانه های هوا (جوزا، ترازو و دلو) باهوش، جذاب و کمی عاشق هستند. با این حال، سخت است که آنها را متعهد کنیم.

در نهایت، نشانه های زمین (ثور، باکره و برج جدی) پایدارترین هستند. آنها به ندرت مسائل مربوط به تعهد را نشان می دهند و به داشتن روابط سالم معروف هستند. آنها دوست دارند به جنبه های عملی حفظ یک رابطه نگاه کنند و اگر در یک معادله بلندمدت با آنها قرار گیرند، می توان از حمایت محکم و زندگی مشترک اطمینان حاصل کرد.

خرداد ماه
این علامت هوایی که با دوقلوها مشخص می شود نشان دهنده دوگانگی در زودیاک است. باهوش، اجتماعی و معاشقه، کنجکاوی برای کشف جنبه های مختلف زندگی را نشان می دهد. از آنجا که روش آن قابل تغییر است، عاشق تغییر است و ممکن است یک رابطه واحد را خفه کند. سیاره ارتباطات، عطارد بر آن اداره می شود، دوست دارد با افراد مختلف و شبکه های مختلف ملاقات کند.

خردادی که به عنوان پروانه اجتماعی زودیاک شناخته می شود، اغلب نظر خود را تغییر می دهد. از این رو، این علامت زودیاک به احتمال زیاد به دوستداران گذشته خود باز می گردد.

آذر ماه

علامت آتشین و ماجراجو، کماندار با کماندار نشان داده می شود. آنها که در اصل صادق هستند و طرفدار رشد هستند، عاشق سفر هستند و در هر جنبه ای از زندگی خود به دنبال هیجان هستند. آنها نیز به روش تغییرپذیر تعلق دارند و بزرگ‌ترین مشکل حیوان خانگی آنها گیر افتادن در هر موقعیت شخصی یا حرفه‌ای در زندگی است. از این رو، آنها خود را در مورد روابط و تعهد کمی نامطمئن می بینند و احتمالاً در چرخه جدایی و وصله کاری گیر می کنند.

فروردین ماه

برج فروردین اولین علامت روی چرخ زودیاک است. آنها نه تنها به دلیل تکانشگری، جاه طلبی، انگیزه و خوش بین بودن شناخته می شوند، بلکه در معاملات خود نیز تا حدودی ناپخته هستند. این علامت آتش بچه زودیاک است و احتمالاً تصمیمات خود به خودی می گیرد که بعداً پشیمان می شود.

آنها همچنین شرکای دوست داشتنی در یک رابطه هستند و مراقبینی هستند. آنها تقریبا همیشه احساسات خود را در اولویت قرار می دهند و منطق را در مسائل قلبی خود دور می اندازند. این علامت، که با قوچ نشان داده می‌شود، می‌تواند تصمیم بگیرد که در لحظه لحظه به لحظه با یک فرد سابق دور هم جمع شود، بدون اینکه به عواقب کامل آن فکر کند.

اسفند ماه

آخرین علامت زودیاک یک علامت آب قابل تغییر به نام اسفند است که با دو ماهی که در جهت مخالف شنا می کنند نشان داده می شود. آنها توسط سیاره فانتزی، نپتون، اداره می شوند و در دنیای خود گم شده اند. آنها روح های پاکی هستند که دوست دارند دنیا را با عینک های رز رنگی درک کنند و از واقعیت دور هستند.

آنها حساس، همدل و آرام هستند و طبیعتی هماهنگ طلب دارند و ادامه رابطه را برایشان دشوار می کند. آنها ممکن است خود را در حال مرور مجدد گذشته بیابند و میلیون ها فرصت را به افرادی بدهند که ممکن است به آنها صدمه بزنند.

تیر ماه

دوباره یک علامت آب، تیر بدون شک احساساتی ترین علامت زودیاک است. این علامت که توسط ماه اداره می شود، ماهیت احساساتی دارد و گاهی اوقات بد خلق است. آنها وقت خود را صرف اعتماد به یک شخص می کنند، اما اگر به کسی ایمان داشته باشند، برای همیشه باقی می ماند. آنها از جدایی و شروع دوباره متنفرند. آنها در رها کردنشان مشکل دارند و مشتاقند به شریک عاشقانه گذشته خود برگردند تا عشقی را که زمانی مشترک داشتند دوباره زنده کنند.

سوالات متداول
-کدام علامت زودیاک دلتنگ همسر سابق خود شده است؟
تیر و اسفند دو علامت زودیاک هستند که به احتمال زیاد دلتنگ سابق خود می شوند.

-کدام نشانه بیشتر به سابق خود برمی گردد؟
خرداد ، تیر و اسفند نشانه هایی هستند که به احتمال زیاد به سابق خود باز می گردند.

– کدام علامت زودیاک نمی تواند از سابق خود حرکت کند؟
تیر به سختی می‌توانند از روابط گذشته خود عبور کنند.

-کدام علامت زودیاک زود جدایی را پشت سر می گذارد؟
برج فروردین ، شیر ، آذر و بهمن احتمالا به سرعت حرکت می کنند.

اخبارجامعهسبک زندگی
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی