حراج بزرگ بهمن موتور ویژه نوروز آغاز شد | فروش فوق العاده بهمن موتور با شرایط عالی

4 دیدگاه

شرایط خرید نقدی فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور بدون قرعه کشی ویژه عید نوروز اعلام شد.

فروش خودروی فیدلیتی پرستیژ از ۵ فروردین ۱۴۰۳
پیرو بخشنامه شماره ۱۴۰۲/۱۱۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت های مجاز میرساند، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو فیدلیتی جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ مهیا می باشد. لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ اقدام فرمایند. شایان ذکراست بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

بررسی فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور
Jetour X70 Plus یا به عبارتی فیدلیتی پرستیژ نسبت به نسخه ساده قبلی به کل دگرگون شده و حالا با ظاهر زیباتر، پیشرانه قوی‌تر، امکانات بیشتر و صد البته قیمت گران‌تر به عنوان محصولی کامل‌تر و لوکس‌تر از قبل آماده رویارویی با رقبای قدری همچون فونیکس تیگو 8 خواهد بود. البته پلتفرم کلی ماشین با تیپ پایه یکسان می‌باشد اما میزان تغییرات صورت گرفته روی نسخه پرستیژ به حدی زیاد است که اگر آن را به عنوان یک خودرو جدید به بازار معرفی می‌کردند باز هم جای تعجب چندانی نداشت؛ مثلاً طراحی قسمت دماغه و انتهای خودرو به کل متحول شده و حالا با خودرویی پر ابهت‌تر روبرو هستیم. کابین نیز پیشرفت داشته و با نمایشگرهای عریض و آپشن‌های بیشتر و طراحی مدرن‌تر، حس به مراتب بهتری به سرنشینان منتقل می‌کند. مهم‌تر اینکه تغییرات صرفاً به موارد ظاهری و آپشن‌ها محدود نشده‌اند بلکه ساختار فنی خودرو نیز مورد بازنگری و اصلاحات اساسی قرار گرفته است. به عنوان مثال زیر کاپوت با یک موتور 1.6 لیتری توربو قوی‌تر از قبل روبرو هستیم. همچنین گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر نسخه پرستیژ نیز در قیاس با نمونه پرایم (که 6 سرعته خشک بود)، ضرائب بهتر و استهلاک پایین‌تری دارد.

اضافه شدن گزینه‌هایی نظیر ایربگ‌های پرده‌ای و سامانه پیشگیری از تصادف و مواردی از این دست هم بر ایمنی محصول جدید بهمن‌موتور افزوده‌اند. فقط ای کاش سیستم چهارچرخ متحرک هم برای این ماشین در نظر گرفته می‌شد تا بتوانیم با توجه به افزایش قدرت، نیم‌نگاهی هم به خارج از جاده داشته باشیم که متاسفانه به هر دلیل این امر محقق نشده است. نکته منفی دیگر اختلاف قیمت بسیار زیاد میان جتور X70 پلاس با نسخه ساده است که احتمالاً فیدلیتی پرستیژ را از دسترس بسیاری از طرفدارانش خارج خواهد کرد. همچنین موتورهای پیشرفته توربو با توجه به راندمان بالا نیاز به روغن و بنزین با کیفیت بالاتر دارند و همین مراقبت از فیدلیتی پرستیژ را در شرایط خاص کشورمان مقداری دشوار خواهد ساخت.

داخل فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور
طراحی داخلی فیدلیتی پرستیژ نسبت به نسخه پرایم به شکل محسوسی ارتقاء یافته و حالا با یک کابین مدرن و شیک با امکانات کامل‌تر از قبل مواجه هستیم. مثلاً نمایشگرهای عریض بهم پیوسته که به سبک خودروهای مرسدس بنز طراحی شده‌اند حال و هوای لاکچری بهتری به کابین بخشیده‌اند و طراحی جدید دریچه‌ها و پنل سیستم تهویه، نشان از پختگی بیشتر نسخه پلاس دارند. ظاهر و چیدمان بسیاری از قسمت‌های دیگر مثل اهرم دنده و ادوات کنسول میانی هم مورد بازنگری قرار گرفته‌اند تا هارمونی کلی میان قطعات بهبود یابد.

در خصوص فضاسازی اما تفاوت‌ها چندان محسوس نیست و همچنان با صندلی‌هایی مناسب برای 5 بزرگسال و 2 کودک روبرو هستیم. همچنین یک صندوق عقب جادار ما را در سفرهای خانوادگی پشتیبانی خواهد نمود. تازه در صورت خواباندن صندلی‌های عقب می‌توان به یک محفظه کاملاً جادار 1680 لیتری دسترسی داشت که چیزی از یک وانت کم ندارد. کیفیت متریال مورد استفاده هم اندکی بهبود یافته و حالا به خودروهای نیمه‌لوکس کره‌ای نزدیک‌ شده است که جای امیدواری دارد.

طراحی فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

فیس‌لیفت صورت گرفته روی جتور X70 پلاس به حدی کامل بوده که در اکثر زوایا احساس می‌کنیم با یک خودرو کاملاً جدید روبرو شده‌ایم. مثلاً در بخش دماغه یک جلوپنجره 8 ضلعی بزرگ‌ جایگزین مدل ساده قبلی شده و ترکیب آن با چراغ‌های خشن‌تر، سپر متفاوت و LED های عمودی ظاهری تهاجی‌ و با ابهت‌ به ماشین بخشیده‌اند.

البته با توجه به بالا بودن هزینه بازطراحی بخش کناری، نیم‌رخ را تغییر چندانی نداده‌اند و تنها به استفاده از قطعات کرومی، رنگ‌آمیزی ضربه‌گیرهای کناری و استفاده از رینگ‌ها و آینه‌های جدید بسنده کرده‌‌اند؛ اما در قسمت انتهایی مجدداً شاهد دگرگونی اساسی هستیم و چراغ‌های جدید بهم پیوسته در ترکیب با چیدمان متفاوت سپر و استفاده از اگزوزهای چهارتایی (که برخلاف نسخه پرایم واقعی هستند) ظاهر ماشین را به کراس‌اوورهای اسپرت نزدیک نموده‌اند. پلاک هم از سپر به درب صندوق انتقال یافته تا فضای خالی این بخش که روی نسخه پرایم مقداری آزاردهنده بود به نوعی پر شود.

نتیجه تست شتاب در خودروبانک

حداکثر سرعت

180 کیلومتر در ساعت

وزن

1619 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)

4724 طول – 1900 عرض – 1720 ارتفاع

فاصله بین دو محور

2720 میلیمتر

امکانات و تجهیزات فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

حتی نسخه پایه فیدلیتی یعنی همان پرایم هم از نظر سطح امکانات شرایط قابل‌قبولی دارد و با ارائه گزینه‌هایی مثل: “ایربگ‌های جلو و جانبی، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS, EBD, EBA, BA, ESC, TCS، رادارهای حرکت بین خطوط و نقطه کور، کنترل حرکت در سربالایی، نمایش فشار باد تایرها، سقف پانوراما بازشو، صفحه نمایش 10.25 اینچی مرکزی، کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی، دوربین 360 درجه، درب صندوق برقی دارای سنسور پا، کروزکنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد صندلی‌های برقی جلو دارای گرمکن، سنسورهای پارک، سیستم نورپردازی داخلی، سامانه ثبت وقایع رانندگی، فرمان D کات، سه خروجی USB برای سرنشینان جلو و عقب، شارژر وایرلس، کیلس و استارتر دکمه‌ای، سنسور‌های نور و باران، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، آینه وسط الکتروکرومیک و آینه‌های جانبی تاشو برقی” اکثر انتظارات را حداقل در سطح قیمتی خودش برآورده می‌سازد.

اما نسخه پرستیژ قرار است به جنگ حریفان قوی‌تری همچون تیگو 8 پرو برود و از این رو به تجهیزات بیشتری نیاز خواهد داشت. خوشبختانه جتور X70 پلاس از امکانات تکمیلی نظیر: تهویه اتوماتیک دوال با امکان تنظیم جداگانه برای سرنشینان عقب، چراغ های تطبیق‌پذیر جلو با نوربالای اتومات، پنل سیستم تهویه لمسی جدید، سردکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده مجهز به حافظه، سیستم صوتی حرفه‌ای، پدل شیفتر، ایربگ‌های پرده‌ی، سامانه کنترل حرکت در شیب، کروزکنترل هوشمند و سیستم رانندگی نیمه‌خودکار، تابلوخوان و سیستم‌های ترمز اضطراری هوشمند و پیشگیری از تصادف” بهره می‌برد که باید دید گروه بهمن در نهایت چه تعداد از این آپشن‌های جذاب را روی فرزند خودش قرار خواهد داد.

امکانات فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

کیسه هوا

6 کیسه هوا

سیستم صوتی

سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر با پشتیبانی از بلوتوث و رهیاب ماهواره‌ای

ترمز و پایداری

جلو و عقب دیسکی مجهز به ABS – EBD – ESP – TCS – HAS – BAS

دیگر امکانات

چراغ‌های هالوژن، مه شکن جلو و عقب، چرخش چراغ‌ها با گردش فرمان، کنسول صندلی‌های ردیف جلو و عقب، تهویه صندلی‌های جلو و عقب، ردیف سوم صندلی‌ها، پاور ویندوز، سانروف

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدثبت نام خودرو
 

4 دیدگاه.

  • سجاد
    2024-03-20 13:36

    آره معلومه چنان حراجشون بزرگه که جای سوزن انداختن نیست خدا ازشون نگذره با این حراجشون

  • ناشناس
    2024-03-23 09:48

    ماشین میلیاری شده حراج حق دارن پول بی ارزش

  • محسن
    2024-03-23 12:58

    چوپانی گاه گاه فریاد میزد گرگ امد گرگ امد مردم حساب چی کردین

  • مجید فداکار
    2024-03-24 01:40

    برای ثبت نام نیاز نبست صاحب پلاک نباشیم

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی