کاروپک مرجع با کیفیت ترین تجهیزات و دستگاه های بسته بندی

کاروپک یکی از بزرگترین مجموعه های رائه دهنده دستگاه های بسته بندی می باشد که در آن شما می توانید تمامی نیاز های خط بسته بندی کارخانه یا کارگاه خود را راه اندازی کنید. حتی برای کسانی که می خواهند در منزل این کار را انجام دهند دستگاه های متنوعی وجود دارد. در زیر به معرفی مهمترین دستگاه هایی که برای بسته بندی با کیفیت به آن نیاز دارد می پردازیم.

همچنین شما در کاروپک می توانید از پرداخت به صورت اقساطی نیز بهرمند شوید به این صورت که بخشی از مبلغ دستگاه را به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و الباقی در قالب چک های ماهیانه که به این واسطه هیچ فشاری به شما بزرگواران وارد نشود.

دستگاه بسته بندی حبوبات

یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنایع غذایی، دستگاه بسته بندی حبوبات است. حبوبات در اشکال و انواع مختلفی کشت میشود که برای بسته بندی و عرضه آنها با بازار از دستگاه بسته بندی استفاده می شود. حبوبات از لحاظ اندازه تفاوت هایی دارند برخی مانند نخود و لوبیا بزرگتر و برخی دیگر مانند عدس عرض کمتری دارند. حبوبات را در بسته های متفاوتی می توان بسته بندی کرد، می توان حبوبات را در کیسه های نایلونی بسته بندی کرد و حتی می توان آنها را در ظروف پلاستیکی و یا شیشه ای بسته بندی کرد. برای همین منظور جهت بسته بندی حبوبات از دستگاه های بسته بندی متفاوتی می توان استفاده کرد. اگر قصدعرضه بسته بندی حبوبات در ظروف پلاستیکی و شیشه ای را دارید و یا اینکه می خواهید در کیسه های نایلونی بسته بندی کنید از دستگاه های پرکن حجمی استفاده کنید. این دستگاه ها قادر هستند تا محصولات را در اوزان متفاوت بسته بندی کنند. برای بسته بندی خانگی حبوبات نیز می توان از دستگاه های کوچک و ارزان قیمت دیگری استفاده کرد و یا حتی از یک دستگاه دوخت ساده برای بسته بندی حبوبات استفاده کرد.

دستگاه دوخت

دستگاه پرس پلاستیک یا دستگاه دوخت پلاستیک یک دستگاه بسته بندی است که برای پرس و دوخت کیسه‌های نایلونی در صنایع بسته بندی کاربرد دارد. پس از پر شدن محصولات در کیسه های پلاستیکی، دستگاه پرس پلاستیک با حرارت و فشار لبه‌های بالایی نایلون را پلمپ می‌کند یا به اصطلاح می‌دوزد و بسته بندی شکیل و محکمی را تحویل شما می‌دهد. دستگاه پرس نایلون و دستگاه دوخت نایلون از نام‌های دیگر این دستگاه است.

دستگاه دوخت پلاستیک که به آن دستگاه پرس نایلون یا دستگاه دوخت نایلون نیز گفته می‌شود، در 3 نوع دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی یا دستی، دستگاه دوخت پدالی و دستگاه دوخت پلاستیک ریلی وجود دارد که هر کدام نحوه کارکرد مختلفی دارند و بنا به نوع دوخت و عرض دوخت با هم تفاوت دارند.

دستگاه دوخت رومیزی

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی که به آن دستگاه دوخت پلاستیک دستی نیز گفته می‌شود ابعاد کوچکی دارد و برای مغازه‌ها، قنادی ها و فروشگاه‌های کوچک و در کل هر کسب و کاری که ظرفیت تولید زیادی ندارد، بسیار مناسب است. همچنین این دستگاه به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی نیز کاربرد دارد. دستگاه پرس پلاستیک دستی نسبت به سایر دستگاه‌های دوخت پلاستیک قیمت کمتری دارد و کار کردن با آن بسیار ساده است. دستگاه پرس پلاستیک در بین دستگاه‌های بسته بندی خانگی نیز بسیار کاربرد دارد و یکی از دستگاه‌های بسته بندی کوچک با قیمت مناسب است.

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی بیشتر در کارخانه‌ها و تولیدی‌های بزرگ و برای بسته بندی محصولات در وزن های بالا کاربرد دارد و برای بسته بندی مواد پودری یا گرانولی در کیسه‌های بزرگ مانند کیسه های بزرگ مواد شوینده، قند و شکر و …. استفاده می‌شود.

این دستگاه دوخت و پرس پلاستیک قدرت دوخت بالایی دارد و تنها مشکل آن محدودیت دستگاه در عرض دوخت است.

دستگاه دوخت ریلی

دستگاه دوخت نایلون ریلی هم برای کسب و کارهای خانگی و کوچک با تولید کم و وزن‌های پایین کاربرد دارد و هم در کارگاه‌های بزرگ. دستگاه دوخت پلاستیک ریلی با نام دستگاه دوخت غلطکی نیز شناخته می‌شود و در مدل‌های افقی و عمودی به فروش می‌رود. دستگاه دوخت نایلون ریلی بر خلاف دستگاه دوخت پدالی محدودیتی برای عرض دوخت ندارد و به عنوان دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی کاربرد دارد.

دستگاه جت پرینتر

دستگاه جت پرینتر یا تاریخ زن جهت چاپ اطلاعات مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، بارکد، شمارنده مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه جت پرینتر به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شود.

جت پرینتر دستی سبک، کوچک و قابل حمل می باشد، مناسب تیراژهای پایین است و قیمت ارزان‌تر و مقرون بصرفه‌تری دارد. جت پرینتر اتوماتیک یک دستگاه صنعتی محسوب می شود و بطور ثابت روی خط تولید قرار میگیرد. این چاپگر مناسب استفاده در کارخانه ها و خطوط تولید با تیراژ بالا است.

جت پرینتر دستی برای چاپ نیاز به اپراتور دارد در نتیجه برای محصولات با تیراژ پایین مناسب است. از جت پرینتر دستی برای چاپ روی سطوح با جنس های مختلف مانند شیشه، پلاستیک، فلز، پارچه، کارتن و غیره می توان استفاده کرد. پیام چاپ شده ماندگاری بالایی دارد و تنها با حلال های قوی مانند تینر پاک می شود.

یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه،تاریخ و ساعت اتوماتیک است. به واسطه این قابلیت با گذشت زمان پیام بصورت کاملا خودکار تغییر می کند و دیگر لازم نیست بصورت دستی پیغام خود را ویرایش کنید.

کاروپک با ارائه بهترین دستگاه های بسه بندی و ضمانت دستگاه ها و خدمات فروش بلند مدت، بهترین ارائه دهنده خدمات و دستگاه های بسته بندی و تاریخرن در کشور است.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کار
رپورتاژ

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی