بنچمارک های سرفیس لپ تاپ 6 و سرفیس پرو 10 قبل از رونمایی مشاهده شدند

به نظر می رسد بنچمارک های فاش شده Geekbench برای سرفیس لپ تاپ 6 و سرفیس پرو 10 تایید می کند که این دستگاه ها می توانند با پردازنده های Core Ultra اینتل عرضه شوند.

سرفیس لپ تاپ 6 می تواند با Intel Core 5 135U و سرفیس پرو 10 با Intel Core 5 135H عرضه شود.

توقع ما این است که این تراشه‌ها باید عملکرد فوق العاده ای را برای نسل های جدید سرفیس به ارمغان بیاورند.

نسخه‌های تجاری یا حتی مصرف‌کننده سرفیس لپ‌تاپ 6 و سرفیس پرو 10 قرار است تا چند هفته دیگر در 21 مارس معرفی شوند. با این وجود برخی از بنچمارک های فاش شده قبلاً به عملکرد دستگاه قبل از رونمایی اشاره کرده اند.

این بنچمارک ها که ظاهرا تایید کننده شایعاتی هستند مبنی بر اینکه انتظار می رود این دستگاه ها از Intel Core Ultra در خود استفاده کنند، نشان می دهد که می توانیم انواع Intel Core 5 135U و Intel Core 5 135H را از نسل بعدی Surface داشته باشیم. سرفیس لپ تاپ 6 می تواند با Intel Core 5 135U و سرفیس پرو 10 با Intel Core 5 135H عرضه شود. هنوز هیچ اطلاعاتی برای نسخه های شایعه شده کوالکام وجود ندارد که چندان تعجب آور هم نیست زیرا Snapdragon X Elite تا ژوئن رونمایی نمی شود.

به هر حال، اطلاعات فاش شده برای اولین بار توسط وبلاگ آلمانی WinFuture در 6 مارس مورد توجه قرار گرفت و تنها چند روز بعد دوباره توسط Windows Latest مورد بررسی قرار گرفت. البته، فهرست‌های بنچمارک را می‌توان به راحتی دستکاری کرد، اما به نظر می‌رسد فهرست‌های متعددی در Geekbench برای دستگاه‌هایی که نام‌های کد OEMML و OEMHT دارند، وجود دارد. OEMML احتمالا می تواند سرفیس لپ تاپ 6 باشد و OEMHT می تواند سرفیس پرو 10 باشد.

محصول OEMML دارای پردازنده 15 واتی Intel Core Ultra 5 135H است که دارای 12 هسته است و با فرکانس 4.4 گیگاهرتز کار می کند. اما در مورد محصول OEMHT، این محصول دارای یک پردازنده 28 واتی Intel Core Ultra 5 135H با قدرت بالاتر است که دارای 14 هسته است و با فرکانس 4.6 گیگاهرتز کار می کند.

با نگاهی به نتایج بنچمارک ها، OEMML یا سرفیس لپ تاپ 6 حداکثر امتیاز 1464 Single-Core و حداکثر 8633 Multi-Core را به دست آورده است. OEMHT یا سرفیس پرو 10 حداکثر امتیاز تک هسته ای 1551 و حداکثر امتیاز چند هسته ای 7168 را کسب می کند. هر دو بنچمارک روی دستگاه هایی با رم 8 گیگابایتی بودند. به عنوان یک مقایسه، باید یاد آوری کنیم که سرفیس لپ‌تاپ 5 سال گذشته امتیاز 1054 تک هسته‌ای و امتیاز 8266 چند هسته‌ای را کسب کرد، بنابراین در اینجا یک دستاورد خوب برای مایکروسافت وجود دارد. در مورد سرفیس پرو 9، امتیاز تک هسته ای 1638 و امتیاز چند هسته ای 6982 وجود داشت.

باز هم یاداوری کنیم که بنچمارک ها واقعاً عملکرد دستگاه را نشان نمی دهند، اما این نتایج تصور خوبی درباره آینده به ما میدهند. وقتی فکر می کنید که سرفیس لپ تاپ 6 ممکن است تغییرات جزئی در طراحی صفحه نمایش ایجاد کند، اتصال جدید و صفحه لمسی بهتر و سرفیس پرو 10 یک صفحه نمایش OLED جدید دارد، باعث میشود بیشتر انتظار رویداد جدید مایکروسافت را بکشیم. در آخر باید یاداوری کنیم که فروشگاه سرفیس کار مثل همیشه در سریع ترین زمان ممکن این دستگاه ها را در سایت خود موجود میکند و میتوانید یک خرید مطمئن و راحت را از یک فروشگاه معتبر تجربه کنید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

فناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی