همراه با جدید ترین موسیقی ها با داشتن اکانت اسپاتیفای

همراه با جدید ترین موسیقی ها با داشتن اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای پلتفرمی محبوب در سراسر دنیا است که جدیدترین موزیک‌های منتشر شده را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران با استفاده از اسپاتیفای می‌توانند لذت گوش دادن به انواع موزیک، پادکست و کلیپ‌های ویدیویی را در ژانرهای مختلف طبق سلیقه خود تجربه نمایند. این برنامه در دو نسخه عادی و پرمیوم عرضه می‌شود که برای تهیه نسخه پرمیوم کاربران باید مبلغی را برای خرید اشتراک بپردازند.

البته خدمات پایه سرویس اسپاتیفای به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران در این برنامه قادر هستند وارد بخش جدیدترین موزیک‌ها شوند و آخرین موزیک‌های منتشر شده را به راحتی حتی بدون داشتن اشتراک پولی گوش دهند. اسپاتیفای همواره در تلاش بوده تا جدیدترین آثار موسیقی دنیا را به سرعت در اختیار کاربران خود قرار دهد. در این میان صاحبان آثار موسیقی نیز از انتشار اثر خود در اسپاتیفای هزینه‌ای را دریافت خواهند کرد و از این طریق می‌توانند به کسب درآمد بپردازند تا حق استفاده از آثارشان حفظ شود.

انواع مختلف اکانت پرمیوم اسپاتیفای

همان‌طور که بیان کردیم برای تهیه اکانت‌های پرمیوم اسپاتیفای کاربران باید هزینه‌ای را پرداخت نمایند. طرح‌های مختلفی برای ارائه به کاربران موجود است. در یک تقسیم‌بندی کلی اکانت‌های پرمیوم به دو دسته تقسیم می‌شوند. در یک دسته اکانت‌های پرمیوم فردی قرار دارند. که این اکانت‌ها را حداکثر بر روی دو دستگاه می‌توان مورد استفاده قرار داد. در دسته دیگر نیز اکانت‌های اسپاتیفای، خانوادگی هستند که به‌طور هم‌زمان از 5 دستگاه پشتیبانی خواهند کرد. به عبارتی ساده‌تر می‌توان گفت که تنها تفاوت اکانت‌های فردی و خانوادگی در تعداد کاربران آن‌ها خواهد بود. نکته دیگری که افراد باید به آن توجه داشته باشند این است که هر کدام از اشتراک‌های پرمیوم را می‌توان به صورت 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله خریداری کرد. معمولا پکیج اشتراک‌های پرمیوم فردی 6 ماهه و یک ساله، نسبت به دیگر طرح‌های اشتراک پرمیوم طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

مزایای اسپاتیفای پرمیوم

استفاده از نسخه عادی اسپاتیفای برای کاربران محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند که ممکن است برای برخی از افراد آزاردهنده باشد. در نسخه پرمیوم این مشکلات رفع شده است که در ادامه این بخش به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • گوش دادن به موزیک بدون تبلیغات

یکی از برترین مزایای اکانت اسپاتیفای پرمیوم نسبت به اسپاتیفای عادی عدم مشاهده تبلیغات است. برخلاف نسخه عادی که کاربران مجبور به مشاهده تبلیغات بین آهنگ‌ها هستند، کاربران اسپاتیفای پرمیوم بدون هیچ وقفه‌ای می‌توانند موارد مورد علاقه خود را گوش دهند.

  • پخش آفلاین موسیقی

کاربران اشتراک پرمیوم قادر هستند موسیقی را برای پخش آفلاین در دستگاه‌های خود دانلود کنند، این قابلیت اسپاتیفای پرمیوم بیشتر برای افرادی مناسب است که تمایل دارند در صورت عدم اتصال به اینترنت به صورت آفلاین به موسیقی گوش دهند.

  • کیفیت بالای صدا

با خرید نسخه پرمیوم کاربران قادر هستند موزیک‌ها را با کیفیت بسیار بالاتر از نسخه رایگان پخش کنند، در اکانت پرمیوم کیفیت صدا بسیار بالا است که این مزیت به ویژه هنگام گوش دادن موسیقی از طریق بلندگوها یا هدفون نیز قابل توجه خواهد بود و تجربه جذاب‌تری را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

  • دسترسی به محتوای انحصاری و پرش نامحدود

در اسپاتیفای رایگان تعداد پرش‌های مجاز در هر ساعت یا به عبارتی دیگر رد کردن آهنگ محدود است. در حالی که با استفاده از اسپاتیفای پرمیوم، هر تعداد آهنگی را که دوست دارید می‌توانید رد کنید. نسخه پرمیوم این امکان را به کاربران می دهد، بدون هیچ محدودیت خاصی هر آهنگی را در این پلتفرم گسترده موسیقی پخش کنند و به آن گوش دهند. علاوه بر این مشاهده محتوای انحصاری، مانند مصاحبه‌های زنده، که در نسخه رایگان اسپاتیفای در دسترس نیستند از ویژگی‌های دیگر استفاده از نسخه پرمیوم است.

  • لیست‌ پخش شخصی

کاربران در این نسخه می‌توانند به لیست‌های پخش شخصی‌شده، مانند Discover Weekly و Daily Mix، که بر اساس عادت‌های شنیداری آنها ایجاد خواهند شد، دسترسی داشته باشند.

  • اتصال به دستگاه‌های دیگر

از دیگر ویژگی‌های اسپاتیفای در نسخه اشتراکی می‌توان به قابلیت Spotify Connect اشاره کرد. کاربران توسط این ویژگی می‌توانند حساب‌های خود را به سایر دستگاه‌ها مانند بلندگوهای هوشمند و کنسول‌های بازی متصل کنند تا تجربه شنیداری بهتری را داشته باشند.

هزینه و مدت اعتبار اشتراک اسپاتیفای

همان‌طور که می‌دانید اسپاتیفای پرمیوم دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه رایگان است. مدت اعتبار و هزینه پرداختی برای اشتراک پرمیوم اسپاتیفای بستگی به انتخاب کاربران دارد که به صورت ماهیانه، 3 ماهه، 6 ماهه یا یک ساله باشد. در حقیقت اگر به دنبال دانلود اسپاتیفای هستید باید به شما بگوییم وقتی یک شرکت، محصولات خود را به ‌صورت رایگان و بدون هزینه به کاربران ارائه بدهد، مطمئنا این عمل با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود، که اسپاتیفای هم از این دسته مستثنی نخواهد بود.

هزینه و مدت اعتبار اشتراک اسپاتیفای

هزینه پرداختی کاربران نیز از کشوری به کشور دیگر ممکن است متفاوت باشد، در ایران نیز شرکت‌های مختلف بسته به نوع ارائه‌ی خدمات و میزان پشتیبانی که انجام می‌دهند ممکن است قیمت‌های متفاوتی را به کاربران خود ارائه دهند. به شما پیشنهاد می‌کنیم با خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم به صورت قانونی از تمام مزایای این برنامه بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایید.

قابلیت خرید اکانت برای کاربران ایرانی

در کشور ما ایران به دلیل وجود تحریم‌ها سرویس اسپاتیفای به صورت مستقیم قابل دسترس نخواهد بود. و کاربران برای خرید اشتراک پرمیوم به کارت ارزی و آدرس‌های ip خارجی نیازمند خواهند بود. از این رو سایت‌ها یا شرکت‌های مختلفی اقدام به فروش نسخه اشتراکی از برنامه‌های مختلف از جمله اسپاتیفای می‌کنند. کاربران ایرانی با مراجعه به این شرکت‌ها بدون هیچ مشکلی می‌توانند اکانت مورد نظر خود را تهیه نمایند و با خیالی آسوده از این برنامه بدون محدودیت استفاده نمایند. همچنین در صورت بروز مشکلات احتمالی از خدمات پشتیبانی شرکت طرف قرارداد بهره‌مند باشند.

سخن پایانی

اگر شما عزیزان از علاقمندان به صنعت موسیقی هستید، قطعا دوست دارید بعضی وقت‌ها بلندگوها را روشن کنید و از پخش موسیقی مورد علاقه خود با صدای بالا لذت ببرید با این حال اگر تمایل دارید از مزایای حرفه‌ای و حداکثری اکانت اسپاتیفای برخوردار باشید، پیشنهاد ما به شما خرید اکانت پرمیوم این پلتفرم خواهد بود. تا از مزایای بی‌نظیر این برنامه مانند کنترل کامل بر پخش موزیک‌ها و خلاص شدن از شر تبلیغات برخوردار باشید.

فناوریکسب و کار
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی