تزریق واکسن کرونا بدون محدودیت سنی در تهران تکذیب شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر ایمان عموزاده با اشاره به حضور موج گسترده‌ای از جمعیت در برخی مراکز واکسیناسیون تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شمیرانات برای تزریق واکسن بدون محدودیت سنی و بدون ثبت نام، اظهار داشت: صبح امروز افرادی در بستر فضای مجازی مطالبی مبنی بر تزریق واکسن کرونا در برخی مراکز بدون رعایت شرط سنی و ضوابط قانونی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، منتشر کردند که به دنبال آن شاهد حجم بالای مراجعات به این مراکز بودیم.

وی ادامه داد: تمام مراکز واکسیناسیون مورد تایید، منطبق با دستورالعمل ها و مصوبات وزارت بهداشت اقدام به ارایه خدمت می کنند و خارج از این موازین اقدامی صورت نمی‌گیرد.

عموزاده افزود: مردم بر اساس اطلاعیه های وزارت بهداشت و اعلام گروه های سنی و مشاغل از سوی رسانه های معتبر اقدام به ثبت نام کرده و بعد از دریافت پیامک، به مراکز تعیین شده مراجعه کنند تا تزریق واکسن با رعایت کرامت انسانی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: به دنبال بروز یک رفتار غیرحرفه‌ای در فضای مجازی، تعداد زیادی از شهروندان سرگردان شده و بنده به نوبه خودم از تمام افرادی که ناخواسته درگیر این موج ناشی از شایعه شدند، عذرخواهی می کنم.

به گزارش ایرنا، در برخی از شبکه‌های مجازی طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر تزریق واکسن کرونا بدون محدودیت سنی (افراد بالای ۱۸ سال) در مراکز واکسیناسیون تهران منتشر شد که همین موضوع باعث شد تعداد زیادی از مردم برای دریافت واکسن به این مراکز در شمیرانات تهران مراجعه کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی