بیش از ۸ هزار دانشجو به پویش «مجاهدین واکسیناسیون» پیوستند

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در روزهای گذشته از پویش مجاهدین واکسیناسیون استقبال خوبی کردند و تا روز گذشته هشت هزار و ۷۹۵ نفر به این پویش پیوستند.

براساس این گزارش، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تشکل‌های سیاسی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، شوراهای صنفی و همتایاران سلامت با این پویش همراهی کرده‌اند.  

پویش مجاهدین واکسیناسیون روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه  در دو مرحله ثبت‌نام و پذیرش و واکسیناسیون آغاز به کار کرد و باوجود تعطیلی ۲ روزه بعد از آن تا روز شنبه ۲۰ شهریورماه بیش از پنج هزار دانشجو بر اساس محل سکونت خود با این طرح همراه شدند. این همراهی در روزهای گذشته به جمعیتی بالغ بر ۸ هزار دانشجو رسید.

سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در روزهای گذشته طی نامه‌هایی جداگانه به رؤسا و سرپرستان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بر لزوم بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی در تسریع امر واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.

به همین منظور سامانه ثبت‌نام دانشجویان داوطلب به منظور مشارکت و یاری در امر واکسیناسیون عمومی با همکاری معاونت‌های «فرهنگی – دانشجویی» و «بهداشتی» وزارت بهداشت راه‌اندازی شد.

دانشجویان داوطلب می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و یاریگر کادر پرتلاش بهداشتی و درمانی کشور باشند.

همه نهادهای دانشجویی نظیر تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، همتایاران سلامت و شوراهای صنفی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه با عنوان مجاهدین واکسیناسیون در این امر مشارکت کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی