لیونل مسی از همسر مدل و باردارش رونمایی کرد / آنتونلا روکوزو همسر مسی کیست و رابطه او با لئو چطور شکل گرفت؟

به نقل از وقت صبح، برخی بر اساس تغییرات ظاهری آنتونلا مشکوک هستند که او حامله است.

این زوج در حال حاضر سه پسر دارند: تیاگو متولد 2012، متئو متولد 2015 و چیرو متولد 2018.

آن‌ها یکی از مشهورترین و موفق‌ترین زوج‌های دنیا هستند. روکوزو یک مدل و اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی است که بیش از 39 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

در فوریه 2024، برخی منابع آنلاین ادعا کردند که روکوزو فرزند چهارم خود را باردار است و او و مسی منتظر یک دختر هستند.

این ادعاها بر اساس عکس‌های جدید روکوزو بودند. این اینفلوئنسر به تازگی مقداری وزن اضافه کرده است و همیشه لباس‌های گشاد به تن دارد.

با این حال، این ادعاها به سرعت توسط منابع خبری موثق رد شد. آن‌ها گزارش دادند روکوزو در سال 2024 بارردار نبود و این شایعات بی‌اساس هستند. این اخبار همچنین به منابع نزدیک به این زوج اشاره کردند که تأیید کرده‌اند آن‌ها در حال حاضر قصد ندارند فرزند دیگری داشته باشند.

روکوزو و مسی هیچ اطلاعیه یا اشاره‌ای در مورد بارداری جدید نداده‌اند و از زندگی با سه پسر خود خوشحال هستند.

پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی, تصاویری از همسر و فرزندان لیونل مسی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و بسیاری تحت تاثیر رابطه عاشقانه مسی و آنتونلا روکوزو قرار گرفتند.

شاید جالب باشد بدانید مسی و آنتونلا از 9 سالگی یکدیگر را میشناسند.

در واقع وقتی لیونل مسی کار خود را در آکادمی فوتبال بارسلونا (لاماسیا) آغاز کرد تا زمانی که در تیم اصلی بارسلونا در اوج بود و سپس به پاری سن ژرمن رفت, لئو همیشه حمایت آنتونلا را احساس کرده است.

مسی در زادگاه خود روزاریو با آنتونلا روکوزو آشنا شد و یکی از دوستان آنها در این آشنایی نقش داشت. با این حال پیوستن مسی به بارسلونا یک مشکل بود بر سر این رابطه بود.

کم کم در بارسلونا نوبت کسب جوایز و قهرمانی ها برای مسی فرا رسید اما لئو هرگز نتوانست آنتونلا را قلبش خارج کند و تعدادی نامه برای او فرستاد و حتی در آنها نوشت که او دوست دخترش است.

از داستان آنها میتوان یک فیلم سینمایی ساخت اما این رابطه میتوانست هرگز به سرانجام نرسد زیرا آنتونلا در روزاریو در حال سپری کردن زندگی متفاوتی بود اما یک حادثه همه چیز را تغییر داد و این به زمانی برمیگردد که آنتونلا روکوزو در رشته دندانپزشکی در روزاریو تحصیل میکرد . با این حال آنتونلا بهترین دوست خود را در یک تصادف رانندگی از دست داد. مسی به محض اطلاع از این موضوع با یک پرواز به آرژانتین بازگشت تا به عشق دوران کودکی اش دلداری دهد.

این اتفاق غم انگیز برای آنتونلا سبب شد تا رابطه مسی و آنتونلا دوباره شکل بگیرد و آنها طی سال های 2007 تا 2009 از راه دور در ارتباط بودند و گاهی نیز یکدیگر را میدیدند.

موفق ترین دوران مسی نیز از سال 2009 شروع شد و به 4 توپ طلای متوالی ختم شد. البته جالب است بدانید رابطه مسی و آنتونلا در سال 2008 علنی شد و اولین فرزند آنها به نام تیاگو در سال 2012 بدنیا آمد. دومین فرزند آنها به نام متئو 3 سال بعد متولد شد و این زوج در سال 2018 تولد فرزند سوم خود به نام چیرو را جشن گرفتند.

آنتونلا روکوزو اگرچه ابتدا در رشته دندانپزشکی تحصیل میکرد اما در نهایت رشته ارتباطات اجتماعی را دنبال کرد و در سال 2016 با انتشار پستی در اینستاگرام از امضای یک قرارداد مدلینگ با یک برند آرژانتینی خبر داد. همسر مسی اکنون در زمینه تناسب اندام نیز فعالیت هایی دارد.

ورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی