تورهای نمایشگاهی

در سال‌های اخیر تقاضا برای دریافت تورهای نمایشگاهی در میان مردم، تجار و علاقه‌مندان به تجارت بالا رفته است. تورهای نمایشگاهی به صورت فصلی و موضوعی در شهرهای مختلف دنیا برگزار می‌شوند.

علاوه بر صاحبان کسب و کار علاقه مندان و خریداران صنایع نیز در این نمایشگاه‌ها شرکت می کنند تا با آخرین و به‌روزترین محصولات و صنایع مربوطه آشنا شوند.

همه چیز درباره تورهای نمایشگاهی

تورهای نمایشگاهی با هدف معرفی، نمایش و فروش به روزترین محصولات و صنایع در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان برای شرکت در این نمایشگاه‌ها بهتر است تور نمایشگاهی دریافت کنند تا تمامی خدمات سفر را به طور یکجا دریافت کنند.

شرکت و حضور در نمایشگاه زمان مناسبی برای آشنایی با به روزترین تکنولوژی، فناوری و تجهیزات است. کشورهای چین، امارات، ترکیه، آلمان، اسپانیا و انگلیس معمولا میزبان نمایشگاه‌های متعددی در طول سال هستند.

حضور در نمایشگاه‌های بین المللی فرصتی بی‌نظیر برای صاحبان صنایع جهت نمایش و معرفی محصولاتشان می‌باشد. تور چین از پرتقاضاترین تورهایی است که برای حضور در نمایشگاه‌های این کشور دریافت می شود.

شرایط شرکت در تور نمایشگاهی

برای شرکت در نمایشگاه باید حرفه و بیزینس شما با موضوع نمایشگاه مرتبط باشد. اگر به عنوان نمایش‌دهنده در نمایشگاه شرکت می‌کنید، باید مدارک شغلی خود را جهت دریافت ویزا ارائه دهید. به همین دلیل شغل شما باید با موضوع نمایشگاه مرتبط باشد تا اجازه حضور داشته باشید.

برای حضور در نمایشگاه بسته به کشور مقصد باید ویزای مربوطه را دریافت کنید. حضور در نمایشگاه‌های کشورهای اروپایی اغلب مشروط به دریافت ویزای شینگن است.

برای دریافت ویزای تجاری شینگن دارا بودن دعوتنامه تجاری یا نمایشگاهی از ضروریات است و در آن تاریخ برگزاری نمایشگاه و مدت حضور متقاضی باید اعلام شود. همچنین جمع آوری مدارک مربوط به دریافت ویزای چین نیز ضروری است.

مدارک ویزای نمایشگاهی

جهت اخذ ویزای نمایشگاهی همانند سایر ویزاها باید مدارک معینی را به سفارت کشور مقصد ارائه دهید. بهتر است ۲ تا ۳ هفته جلوتر از تاریخ نمایشگاه برای جمع آوری مدارک و اقدامات لازم برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

مدارک کلی جهت دریافت ویزای نمایشگاهی عبارتند از:
اصل و کپی گذرنامه همراه با دو صفحه خالی
فرم تکمیل شده درخواست ویزای نمایشگاهی

دو قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵ با زمینه سفید (عکس باید کاملاً واضح و جدید باشد)
پاسپورت‌های منقضی شده
بیمه مسافرتی معتبر
رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
واچرهتل و یا مدارک مربوط به محل اقامت در مدت نمایشگاه
تمکن مالی برای اثبات هزینه های مالی سفر

گواهی اشتغال به کار دعوتنامه معتبر
رسید پرداخت هزینه‌های دریافت ویزا

مزایا و اهداف شرکت در نمایشگاه

نمایشگاه‌های بین‌المللی سالانه با اهداف مختلفی برگزار می‌شوند که حضور در آنها به عنوان بازدیدکننده یا برگزارکننده قطعا مزایای بسیاری دارد.

  • با شرکت در نمایشگاه‌های سالانه با به روزترین و آخرین تکنولوژی‌های دنیا آشنا می‌شوید.
  • روابط تجاری و شغلی شما بهبود و پیشرفت پیدا می کند.
  • در سطح بین‌المللی مطرح می شوید.
  • از رقبا و نیاز بازار مطلع می شوید.
  • با ایده‌های جدید در کسب و کار خود آشنا می شوید.

موضوع نمایشگاه‌های سالانه چیست؟

نمایشگاه‌های بین المللی با موضوعات گوناگون در ایام مختلف سال برگزار می شود.

حوزه‌هایی مانند برق و الکترونیک، کشاورزی، صنعت، پزشکی، صنایع غذایی و ساختمانی، تجهیزات هوایی و دریایی، نمایشگاه زیبایی و … از موضوعات نمایشگاه های بین المللی سالانه است.

کانتون فر، شناخته شده ترین تور نمایشگاهی

از مطرح ترین و شناخته شده ترین نمایشگاه های بین المللی، نمایشگاه کانتون فر در شهر گوانجو است. این نمایشگاه در ۳ فاز برگزار می شود. تنوع محصولات دراین نمایشگاه بسیار بالاست و معاملات تجاری زیادی در آن انجام می شود.

فاز ۱ نمایشگاه کانتون گوانجو مربوط به صنایع و قطعات یدکی خودرو و ماشین آلات، ابزار آلات، صنایع و وسایل روشنایی است.

صنایع و محصولات وابسته به منزل از جمله مبلمان، وسایل آَشپزخانه، بلور و شیشه، وسایل دکوری و لوازم مربوط به باغبانی در فاز ۲ نمایشکاه کانتون به معرض نمایش گذاشته می شود.

بعد از برپایی ۲ فاز از نمایشگاه، فاز ۳ برگزار می شود. این فاز مربوط به صنایع مربوط به الیاف و پارچه، نساجی، چرم، مواد و وسایل پزشکی و بهداشتی می‌باشد.

کلیه تولید کنندگان و صاحبان کسب و کار در هر ۳ فاز از نمایشگاه امکان حضور دارند. تمامی علاقه مندان و مشتاقان حضور و دیدار از نمایشگاه های چین با دریافت ویزای چین و تور نمایشگاهی چین می توانند در این رویدادها شرکت کنند.

ویزای نمایشگاهی

ویزای نمایشگاهی شکلی از ویزای تجاری است و متقاضیان شرکت در نمایشگاه ها، سمینارها و جشنواره‌ها برای حضور در آنها باید این ویزا را دریافت کنند.

ویزای نمایشگاهی همان ویزای تجاری است و از مهمترین مدارک دریافت این ویزا دعوتنامه معتبر از سازمان یا ارگان برگزار کننده است.

بلیط حضور در نمایشگاه و کارت ویزیت از دیگر ضروریات دریافت ویزای نمایشگاهی و حضور در این رویدادها است.

مراحل دریافت ویزای نمایشگاهی

برای حضور در نمایشگاه و دریافت ویزای نمایشگاهی مراحل زیر را باید طی کنید.

پیش از هر اقدامی باید از نهاد برگزارکننده دعوتنامه اخذ کنید. همانطور که اشاره کردیم دارا بودن دعوتنامه و بلیط حضور در نمایشگاه از ضروریات شرکت در نمایشگاه و دریافت ویزای نمایشگاهی است.

فراهم کردن مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا (بسته به درخواست کشور مقصد).

دریافت وقت سفارت و تحویل مدارک جهت دریافت ویزا.

مدت زمان اعتبار ویزای نمایشگاهی معمولا با توجه به مدت نمایشگاه است و در دعوتنامه عنوان می شود.

پکیج تورهای نمایشگاهی

علاقه‌مندان و متقاضیان حضوردر نمایشگاه بهتر است برای شرکت در این رویدادها از طریق تورهای نمایشگاهی اقدام کنند.

با دریافت تورهای نمایشگاهی خدمات دریافت ویزا، هتل، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و ترانسفر را یکجا دریافت می‌کنید. همچنین حضور راهنمای سفر در طول نمایشگاه از مزایای دریافت تورهای نمایشگاهی است.

برنامه گشت شهری در خارج از ساعات نمایشگاه در برنامه تورهای نمایشگاهی قرار دارد و فرصتی ایده‌آل برای دیدار از دیدنی های تاریخی و فرهنگی شهر میزبان نمایشگاه است.

انتهای رپورتاژ آگهی/

 

کسب و کارگردشگریمهاجرت
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی