لیست خرید لباس عید برای خانم ها

خرید عید یکی از هیجان انگیزترین خریدهایی است که ما ایرانی‌ها در اسفندماه تجربه می‌کنیم. از اواسط بهمن حراج لباس‌های زمستانی شروع می‌شود تا لباس‌های عید و بهاره جایگزین شوند و از اوایل اسفند شاهد ویترین‌های خفن و رنگارنگ مغازه‌ها با لباس‌های ترند روز هستیم که دلمان را می‌برند! در این مطلب به شما کمک میکنیم تا لیستی از لباس‌های مورد نیاز برای عید 1403 داشته باشید.

خرید لباس عید

خرید لباس همیشه به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. برای این که لباس عید خود را تهیه کنید ابتدا باید ببینید که برنامه حدودی شما برای امسال چیست؟ آیا به مهمانی رسمی مانند عقد یا عروسی دعوت شده‌اید یا همان دورهمی‌های گرم و صمیمانه دوستانه و خانوادگی در پیش دارید؟ سپس با توجه به این موارد اقدام به خرید لباس کنید. در ادامه چند مورد از اساسی ترین لباس‌هایی که نیاز پیدا خواهید کرد را برای شما آورده ایم.

رنگ سال 1403

هنگام خرید لباس عید به یک نکته مهم هم توجه کنید، رنگ سال! در اواخر اسفندماه برخی رنگ‌ها ترند می‌شوند که همه شروع به استفاده از آن‌ها و انتخاب لباس براساس آن می‌کنند. اگر دوست دارید بر موج ترندها سوار باشید و استایلی به روز داشته باشید، باید به اطراف خود دقت کنید و ببینید که چه رنگ‌هایی ترند شده‌اند.

لباس مجلسی زنانه

انتخاب و خرید لباس مجلسی یکی از دغدغه‌های همه بانوانی است که به زودی یک مراسم خاص پیش‌رو دارند. اگر شما هم برای مراسم رسمی به دنبال لباس هستید، باید سراغ مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس مجلسی بروید و از میان لباس‌های پرزرق و برق آن‌ها انتخاب کنید. لباس مجلسی زنانه ممکن است یک پیراهن باشد که روی آن یک مانتو زنانه شیک می‌پوشید و با کفش مجلسی و یک کیف کوچک آن را ست می‌کنید.

اما اگر به دنبال استایل با پیراهن مجلسی نیستید، می‌توانید از یک كت مجلسي زنانه روی یک شلوار کتان استفاده کنید و یک استایل رسمی و شیک مجلسی داشته باشید. این موضوع کاملا به استایل و ترجیح شخصی شما بستگی دارد.

لباس خاص عیدانه

اگر از آن دسته افرادی هستید که هر سال عید نزدیکان را با استایل و لباس خود شگفت زده می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم امسال به استایل چرم فکر کنید! یک کت چرم خاص و شیک روی استایل کژوال زنانه به قدری خود نمایی خواهد کرد که توجه همه را جلب خواهد کرد.

اما نکته ای که درباره خرید چرم وجود دارد، تنوع پایین مدل کت چرم در برخی فروشگاه‌هاست که باعث شده همه فکر کنند که کت چرم تنوع بالایی ندارد و استایل کردن با آن سخت است! اما اگر خواستید کت چرم بخرید، پیشنهاد می‌کنم خرید کت چرم زنانه از تگموند را فراموش نکنید و خرید خودتان را از میان تنوع بالای این فروشگاه انجام دهید.

شما می‎توانید از کت چرم در اوایل پاییز هم استفاده کنید و هوای پاییز را هم با استایلی خاص تجربه کنید! کت چرم جزو جدانشدنی از هر فرد خوش استایل و خاص پوشی است.

لباس کژوال عیدانه

اگر قرار است که بیشتر زمان عید خود را به مهمانی‌های خودمونی و دید و بازدید‌های دوستان و خانواده نزدیک بپردازید، لباس‌های مجلسی آنچنانی به کار شما نخواهند آمد و باید به دنبال لباس‌های ساده و شیکی باشید که در مهمانی هم زیبا باشند و هم راحت باشید. شما می‌توانید انواع شومیز را با دامن و شلوار پارچه ای ست کنید و در مهمانی‌های خودمانی بدرخشید و لذت ببرید.

لباس پیک نیک عید

بعضی از افراد سعی می‌کنند بیشتر روزهای تعطیل عید که هوا خوب است و هوا هم بهاری و دلپذیر دیدن عزیزانشان را به بیرون و طبیعت بکشانند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید باید لباس‌های راحت را حتما در لیست خرید عید خودتان قرار دهید. شلوارهای جین و شلوارهای ورزشی از جمله مواردی هستند که هم راحتند و هم شیک!

شما می‌توانید این لباس‌ها را هم برای گردش‌های بیرون شهر و هم برای ورزش‌های درون شهری در روزهای دیگر استفاده کنید. حتی یک ست ورزشی هم می‌تواند گزینه خوبی باشد!

لباس عید دیدنی

برای خانواده‌های پرجمعیت که در روزهای عید دید و بازدید زیاد دارند تهیه لباس عید یک معضل است! چراکه برخی افراد بسیار به این موضوع که لباسشان تکراری نباشد اهمیت می‌دهند. اگر از این دسته افراد هستید، بهتر است یک شلوار خنثی ساده انتخاب کنید و روی آن چند شومیز با رنگ‌های مختلف بگیرید. چراکه کمتر کسی به مدل شلوار شما توجه خواهد کرد و با یک شومیز شیک و اکسسوری‌های مختلف می‌توانید توجهات را از آن منحرف کنید.

اکسسوری برای مهمانی عید

اگر دوست دارید خاص باشید و بدرخشید اکسسوری‌ها را به هیچ عنوان فراموش نکنید. اکسسوری‌ها هرچند کوچک هستند اما تاثیرات زیادی روی استایل نهایی و ظاهر لباس شما خواهند گذاشت. فرض کنید یک شومیز شیک سبز زمردی با یک شلوار مشکی پوشیده اید و یک گردنبند بلند طلایی روی آن انداخته اید، خاص‌تر نشد؟

پس همیشه به یاد داشته باشید که از اکسسوری‌ها استفاده کنید تا استایلی عالی و بی‌نظیر داشته باشید. یک نکته در رابطه با اکسسوری‌ها وجود دارد، آن هم این که بهتر است رنگ اکسسوری‌های شما در یک تم باشد. برای مثال اگر گردنبند شما نقره‌ای است، با گوشواره طلایی هم‌خوانی نخواهد داشت و بلعکس.

عید شلوار جین بپوشیم یا پارچه ای؟

شلوار پارچه‌ای همیشه به عنوان یک شلوار شیک و رسمی شناخته شده و در موقعیت‌های رسمی و مهمانی‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته است. شلوار پارچه ای باید حتما با شومیز و بلوزهای رسمی ست شود و نمی توانید آن را به استایل کژوال و راحتی تبدیل کنید اما در مقابل شلوار جین به راحتی با انواع لباس ست می‌شود ولی استایل رسمی نمی توان با آن داشت. پس اگر قرار است در یک موقعیت رسمی قرار بگیرید هرگز شلوار لی را انتخاب نکنید.

حرف آخر

انتخاب لباس برای موقعیت‌های خاصی مانند نوروز قلق‌های خاصی دارد و نکات مختلفی را باید برای آن در نظر بگیرید. در این مطلب سعی کردیم درباره استایل نوروز 1403 صحبت کنیم تا تصمیم گیری این که چی بپوشید برای شما راحت‌تر باشد. حال دیگر نوبت شماست که نگاهی به لباس‌های کمدتان بندازید و ببینید لازم دارید چه لباس‌هایی بخرید و با لباس‌های خودتان ترکیب کنید تا عیدی جذاب داشته باشید و عکس‌های زیبا بگیرید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارمد و زیبایی
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی