پهنای باند اختصاصی، راهکار برتر دسترسی به اینترنت

پهنای باند اختصاصی

دنیای دیجیتال، بیش‌تر از هر زمانی گسترده شده و عملا تمام راه و روش‌های قدیمی را از بین برده است. تقریبا تمام فرایند‌هایی که پیش از این به صورت دستی و با تکیه بر اسناد و مدارک کاغذی به انجام می‌رسیدند، حالا با کمک تکنولوژی‌های ارتباطی و محاسباتی جدید، به صورت غیر حضوری و برخط صورت می‌پذیرند. این تغییر روش، کارها را هم برای کاربران و هم برای ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات آسان‌تر و سریع‌تر کرده است.

همه‌ی کارهایی که امروزه به صورت برخط و دیجیتال به انجام می‌رسند، نیازمند یک سیستم پیچیده و گسترده از سیستم‌های رایانه‌ای و البته شبکه‌ای برای برقراری ارتباط بین آن‌ها است. سیستم‌های کامپیوتری در سمت کاربران و در بخش‌های زیرساختی شامل همین رایانه‌های شخصی و موبایل‌ها می‌شوند که با کمک سرورها در بخش‌های زیرساختی، کارها را به انجام می‌رسانند. ارتباط بین این همه نقطه‌ی پایانی، باید با یک سرویس اینترنت پیشرفته برقرار شود که در سمت سازمان‌ها، بهترین راهکار پهنای باند اختصاصی است. در این مطلب قصد داریم این راهکار سازمانی پیشرفته را مورد بررسی قرار دهیم.

پهنای باند اختصاصی

اینترنت در این دنیای دیجیتال، نقش کلیدی دارد. در واقع اگر دسترسی به اینترنت برقرار نباشد، نه کاربران می‌توانند کارهای خود را به انجام برسانند و نه سازمان‌ها می‌توانند خدمات و محصولات خود را به درستی ارائه دهند. در سمت کاربران، سرویس‌های معمول اینترنت اشتراکی کاملا پاسخگو هستند. به عنوان کاربر، دسترسی به اینترنت پرسرعت اشتراکی مانند ADSL و TD-LTE به صورت کامل کارها را پیش برده و نیازها را برطرف خواهد کرد. با این حال در سمت سازمان‌ها و کسب‌وکارها، نیاز به یک سرویس پیشرفته‌تر و کارآمدتر هست تا بتواند حجم زیاد درخواست‌ها را پوشش دهد.

اینترنت پرسرعت

یکی از سرویس‌هایی که نیازهای سازمانی را به بهترین شکل برطرف می‌کند، پهنای باند اختصاصی است. این سرویس که توسط ارائه کنندگان محدودی در ایران به مشتریان عرضه می‌شود، به بهترین شکل می‌تواند از پس نیازهای ارتباطی انواع سازمان‌ها بربیاید. پهنای باند اختصاصی به عنوان یک سرویس پیشرفته، باید خصوصیاتی داشته باشد تا بتواند نیازهای سازمانی را برطرف کند. مهم‌ترین خصوصیات این نوع از دسترسی اینترنت پرسرعت، عبارت است از:

  • سرعت بالا: پهنای باند اختصاصی به عنوان یک راهکار سازمانی، امکان ارائه‌ی سرعت بالا را به کاربران می‌دهد. در این نوع از خدمات اینترنت، امکان انتخاب سرعت بر اساس نیازهای سازمان وجود دارد.
  • پایداری سرعت: مهم‌ترین مزیت اینترنت پوینت تو پوینت، پایداری سرعت آن است. در اصل به خاطر تخصیص مقدار مشخصی از پهنای باند به هر کاربر، سرعت دسترسی تحت تأثیر شلوغی شبکه و دیگر عوامل قرار نمی‌گیرد.
  • کیفیت بالای ارتباط: به دلیل ماهیت اینترنت پوینت تو پوینت، ارتباط بر بستر این سرویس بسیار با کیفیت‌تر از دیگر خدمات اشتراکی است.
  • عدم محدودیت حجمی: در سرویس اینترنت سازمانی، کاربر مقدار مشخصی از پهنای باند را دریافت می‌کند و ترافیک جابجا شده مهم نیست. بنابراین محدودیت حجمی وجود ندارد.
  • مقیاس‌پذیری: مقیاس‌پذیری در یک راهکار سازمانی، نقش اساسی دارد. با این ویژگی نه تنها هزینه‌ی خدمات به‌صرفه می‌شود، بلکه کارایی و عملکرد هم بهتر شده و باعث افزایش بهره‌وری کلی کسب‌وکار می‌شود.
  • صرفه‌ی اقتصادی: مقیاس‌پذیری راهکار سازمانی پهنای باند اختصاصی باعث صرفه‌ی بیشتر این راهکار برای کاربران سازمانی است.
  • امنیت بالا: ارتباط اختصاصی بین کاربر و ارائه دهنده باعث می‌شود تا امنیت ارتباط به شکلی مؤثر بهبود پیدا کند.
  • پشتیبانی حرفه‌ای: اینترنت سازمانی از پشتیبانی تخصصی و همیشه در دسترس بهره‌مند است. کاربران با خاطری آسوده می‌توانند روی پشتیبانی این راهکارها حساب کنند.

پهنای باند اختصاصی تک نت به عنوان یک راهکار سازمانی، تمام خصوصیات بالا را همراه با مزیت‌های ذاتی خدمات این شرکت به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از راهکارهای سازمانی تک نت، علاوه بر دسترسی سریع و با کیفیت به اینترنت، می‌توانید از دیگر خدمات سازمانی هم به صورت بی‌وقفه و بدون معطلی استفاده کنید. کافی است تمام نیازهای ارتباطی و محاسباتی سازمان را در قالب راهکارهای یکپارچه‌ی سازمانی سفارش دهید.

تک نت، ارائه‌دهنده‌ی برتر اینترنت سازمانی

راهکارهای سازمانی تک نت، مجموعه‌ای از خدمات و محصولات با کیفیت و پیشرفته است که می‌تواند تمامی نیازهای سازمانی را برطرف کند. خدمات سازمانی تک نت با ترکیب سرویس اینترنت پرسرعت، تلفن اینترنتی و خدمات دیتا سنتر و سرور، امکان ارائه راهکارهای یکپارچه را می‌دهد. این خدمات عبارت‌اند از:

به عنوان یک بسته‌ی کامل و یکپارچه از خدمات سازمانی، پهنای باند اختصاصی ارتباط سیستم‌ها و سامانه‌ها را برقرار می‌کند. تکفون یا همان تلفن VoIP ارتباط تلفنی را به صورت مؤثر بهبود داده و باعث افزایش عملکرد بخش‌های فروش و پشتیبانی می‌شود. سرور اختصاصی هم به عنوان بهترین راهکار برای تأمین قدرت پردازشی مورد نیاز برنامه‌ها و سیستم‌های سازمانی، امکان بهره‌مندی کسب‌وکارها را از قدرت بالای سرور‌های اختصاصی می‌دهد.

اینترنت سازمانی

ارائه‌ی یکپارچه‌ی راهکارهای سازمانی تک نت، یک مزیت بزرگ برای تیم‌های فناوری اطلاعات در شرکت‌ها ایجاد می‌کند. با تأمین نیازهای ارتباطی و محاسباتی هر شرکت از یک تأمین‌کننده‌ی واحد، امکان مدیریت و دریافت پشتیبانی بسیار آسان‌تر از حالت‌های دیگر خواهد بود. تک نت با ارائه‌ی سبد کاملی از راهکارهای فناوری اطلاعات سازمانی، امکان بهبود عملکرد و صرفه‌ی هزینه‌ای را برای کسب‌وکارها می‌دهد.

پرطرفدارترین راهکار سازمانی تک نت

یکی از پرطرفدارترین خدمات سازمانی تک نت، اینترنت پوینت تو پوینت یا همان پهنای باند اختصاصی است. این سرویس اینترنت سازمانی که به ویژگی‌های آن اشاره کردیم، بهترین و پیشرفته‌ترین اینترنت برای سازمان‌ها، کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ و البته افراد حرفه‌ای و متخصص است که از اینترنت کسب درآمد می‌کنند. در حال حاضر تک نت با تکیه بر زیرساخت‌های پیشرفته و گسترده‌ی خود، پهنای باند اختصاصی را به تعداد زیادی از مشتریان سازمانی و متخصصین ارائه می‌کند.

اینترنت سازمانی تک نت، بر پایه‌ی روش نقطه به نقطه یا همان رادیویی به مشتریان ارائه می‌شود. در این روش اینترنت با پهنای باند اختصاصی با تجهیزات پیشرفته به هر مشترک اختصاص می‌یابد که تمام مزیت‌های گفته شده در بالا را همراه با ویژگی‌های خدمات تک نت دارد. سفارشی‌سازی سرویس اینترنت پوینت تو پوینت متناسب با نیازهای سازمان، امکان سنجی حرفه‌ای و پشتیبانی همیشه در دسترس تنها بخشی از مزیت‌های انحصاری تک نت در ارائه‌ی راهکارهای سازمانی هستند.

انتهای رپورتاژ آگهی/

فناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی