روند افزایش عرضه گوشت مرغ در زمستان

اکوایران: بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران، عرضه گوشت طیور در دی ماه امسال به ۱۹۲ هزار تن رسید که ۱۸۷ هزار تن آن را گوشت مرغ تشکیل می‌دهد.

بر اساس تازه‌ترین آمار منتشر شده از عرضه انواع طیور در کشتارگاه‌های کشور، عرضه گوشت طیور در دی ماه امسال به ۱۹۲ هزار تن رسیده است که ۱۸۷ هزار تن آن مربوط به گوشت مرغ بوده است.

طبق این آمار عرضه گوشت مرغ در کشور هم نسبت به دی ماه سال گذشته و هم نسبت به آذر ماه امسال رشد را تجربه کرده است.

رشد ۲ درصدی عرضه گوشت طیور
آخرین گزارش مرکز آمار ایران از عرضه گوشت طیور در کشتارگاه‌های کشور نشان می‌دهد در دی ماه امسال عرضه گوشت طیور به ۱۹۲ هزار تن رسیده است. طبق آمارها این رقم نسبت به دی ماه سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است. همچنین عرضه این گوشت نسبت به آذرماه ۴ درصد رشد داشته است. لذا به طور کلی می‌توان وضعیت عرضه گوشت طیور در کشتارگاه‌های کشور بهبود یافته است.

آمارهای دی ماه امسال حاکی از آن است که از ۱۹۲ هزار تن گوشت طیور تولیدی در کشتارگاه‌های کشور، بیش از ۹۷ درصد یعنی ۱۸۷ هزار تن مربوط به گوشت مرغ بوده است. طبق آمارها عرضه این گوشت در دی ماه امسال نسبت به دی ماه سال گذشته رشد یک درصدی و نسبت به آذرماه امسال رشد ۴ درصدی را تجربه کرده است.

همچنین در میان انواع گوشت طیور در دی ماه سال جاری، عرضه گوشت بوقلمون هزار و ۹۰۰ تن بوده است که نسبت به ماه گذشته تغییری نکرده اما نسبت به دی ماه سال گذشته ۶۸ درصد رشد داشته است.

طبق این آمارها گوشت بلدرچین و شترمرغ نیز در دی ماه امسال به ترتیب به ۱۱۵ تن و ۶۹ تن رسیده است.

علاوه بر طیور عنوان شده نزدیک به ۲ هزار و ۹۰۰ تن گوشت سایر طیور در کشتارگاه‌های کشور عرضه شده است که این رقم نسبت به دی ماه سال گذشته با رشد ۳۴ درصدی و نسبت به آذر ماه امسال با رشد ۱۰ درصدی مواجه شده است

اخباراقتصاد
پربازدیدقیمت گوشت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی