یوتیوبرهای فارسی زبان، چطور درآمد یوتیوبشان را دریافت می‌کنند؟

اگر یوتیوبر هستید و نقد کردن درآمد یوتیوب برای شما تبدیل به مشکل شده، یا دوست دارید فعالیت در این حوزه را شروع کنید و هنوز اطلاعاتی درباره نحوه درآمدزایی از یوتیوب ندارید، این مقاله برای شماست. همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوع صحبت و بهترین روش نقد درآمد یوتیوب را به شما معرفی کنیم.

آیا یوتیوبری شغل است؟

یوتیوب یک پلتفرم امریکایی انتشار ویدیو است که همه می‌توانند در آن ویدیو بارگذاری کنند. این پلتفرم برای افرادی که شرایط خاصی در کانال خود داشته باشند و به‌صورت جدی برای این پلتفرم ویدیو‌های مفید و پربازدید بسازند قابلیت درآمدزایی دارد. روی ویدیو‌های یوتیوب تبلیغات خاصی دیده می‌شود که این پلتفرم درآمد حاصل از این تبلیغات را بین صاحبان کانال یا همان یوتیوبرها و خودش تقسیم می‌کند.

همین موضوع باعث شد که بسیاری از افراد بخواهند خیلی جدی بر روی این پلتفرم تمرکز کنند و تمام وقت خود را به یوتیوب اختصاص بدهند. میزان درآمد یوتیوبر‌ها، یعنی افراد که کارشان ساخت ویدیو در یوتیوب است درآمد خوبی است و در خود امریکا بسیاری از افراد از طریق تولید ویدیو برای یوتیوب کسب درآمد می‌کنند.

یوتیوب در ایران یوتیوب چقدر طرفدار دارد؟

در امریکا و بسیاری از کشور‌های دیگر یوتیوبر‌ها با نقد کردن درآمد یوتیوب خود توانسته‌اند زندگی موفقی داشته باشند و این شغل جدید را توسعه بدهند. یوتیوب در ایران نیز ناشناخته نیست و اگر سری به یوتیوب فارسی زده باشید می‌بینید که بسیاری از افراد مشغول تولید ویدیو به زبان فارسی هستند و از آن درآمد نیز دارند.

اما در یوتیوب فارسی افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند. افرادی که خارج از کشور هستند و به زبان فارسی تولید محتوا دارند و یوتیوبرهایی که داخل ایران، تولید محتوا می‌کنند. در خارج از ایران نقدکردن درآمد این پلتفرم نسبتا راحت است، چرا که کافیست به یک آدرس معتبر و یک حساب بانکی دسترسی داشته باشید. اما در ایران تحریم‌های یوتیوب، باعث می‌شود که درآمدزایی از یوتیوب برای ایرانیان در داخل کشور فعال نباشد. اما نگران نباشید، چون همیشه راه‌حلی وجود دارد.

نقد کردن درامد یوتیوب در ایران به چه شکل امکان‌پذیر خواهد بود؟

مسترتیوب می‌تواند نقد کردن درآمد یوتیوب را برای یوتیوبرهای داخل ایران فراهم کند. این مجموعه در سال 1395 تاسیس شد و امروز بیش از 8000 کاربر از خدمات آن برای درآمدزایی کمک گرفته‌اند. این شرکت به‌طور رسمی از طریق گوگل ادسنس و MCNها، فرآیند درآمدزایی از یوتیوب را به شکل رسمی پیش می‌برد.

از طرف دیگر، مسترتیوب نماینده رسمی MCN مدیاکیوب برای یوتیوبرهای فارسی زبان است و نکته مثبت و قابل‌توجه آن در این است که می‌تواند به‌شما علاوه‌بر نقدکردن درآمد یوتیوب دنیایی از خدمات دیگر را ارائه دهد. خدماتی مانند اکانت‌های vidIQ و Epidemic Soun که به یوتیوبرها برای تولید محتوای با کیفیت‌تر کمک می‌کند.

مسترتیوب چه خدماتی را به ما ارائه می‌دهد؟

داشبورد مسترتیوب بزرگ‌ترین دلیل برای این است که شما خدمات نقد کردن درآمد یوتیوب خود را به دست این شرکت بسپارید. این داشبورد یک ابزار تحلیلی دقیق برای کانال شما است. به کمک چنین ابزاری شما می‌توانید رشد خود را تحلیل و براساس آن استراتژی مشخص کنید.

البته که خدمات مسترتیوب تنها در داشبورد تخصصی آن خلاصه نمی‌شود. این مجموعه دارای سرویس‌های مختلفی برای رشد شما است. برای نمونه مسترراکت همانند یک موشک به شما کمک می‌کند که از رقبای خود در یوتیوب پیشی بگیرید.

مراحل نقد کردن درآمد یوتیوب به چه شکل است؟

در درجه اول کانال شما باید به شرایط درآمدزایی رسیده باشد. سپس باید با کارشناسان مسترتیوب تماس حاصل کنید تا آن‌ها وضعیت کانال شما را بررسی کنند. پس از ثبت درخواست کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که کانال شما شرایط اتصال کانال یوتیوب به MCN داشته باشد می‌توانید برای اتصال به MCN درخواست دهید و در غیر این صورت به ادسنس شرکتی متصل خواهید شد. اگر کانال شما شرایط لازم را دارا بود کارشناسان نحوه عقد قرارداد و شرایط را به شما توضیح خواهند داد و پس از آن نقد کردن درآمد یوتیوب شما به‌دست مسترتیوب امکان‌پذیر خواهد بود.

سرویس‌های خاصی که تنها در مسترتیوب می‌توانید پیدا کنید!

وقتی می‌گوییم مسترتیوب بهترین گزینه برای نقد‌ کردن درآمد یوتیوب شما است، برای آن دلایل محکمی داریم. به‌غیر از خدماتی که گفته شد، این مجموعه به شما خدمات خاص دیگری نیز ارائه می‌دهد که تنها می‌توان آن‌ها را در مسترتیوب دید. برای نمونه مالیات کانال شما به کشور اتریش پرداخت می‌شود و از‌همین‌رو به‌دلیل انعقاد قرار اتریش و ایالات متحده از پرداخت مالیات امریکایی معاف خواهید بود.

سرویس شیلد مسترتیوب می‌تواند از حق مالکیت محتواهای شما محافظت کند و پس از آن دیگر کسی حق ندارد از محتوای شما به‌نفع خود در شبکه‌های اجتماعی بهره ببرد.

چرا باید مسترتیوب را انتخاب کنیم؟

با تمام خدمات یوتیوب این مجموعه چرا نباید آن را انتخاب کرد؟ مجموعه‌ای از مزیت‌های بزرگ و کوچک در مسترتیوب جمع شده که شما نمی‌توانید نظیرش را در شرکت دیگری ببینید. بنابراین، بهترین کار برای نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران استفاده از مسترتیوب است.

شما پس اتمام مدت قرارداد نیز این قابلیت را دارید که به هر ادسنسی که دوست داشتید، حتی خارج از مجموعه متصل شوید و از آن طریق نقد درآمد داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره رایگان تنها کافی‌است سری به وب‌سایت رسمی این مجموعه بزنید و خودتان این خدمات را ببینید.

جمع‌بندی

نقد کردن درامد یوتیوب در داخل ایران به کمک مجموعه‌هایی مثل مسترتیوب دیگر کار سختی نیست و به‌راحتی انجام می‌شود. خدماتی که توسط مسترتیوب ارائه خواهد شد خدماتی فراتر از یک نقد درآمد ساده است و یوتیوبر‌ها می‌توانند به‌صورت تخصصی از این خدمات برای رشد خود در پلتفرم یوتیوب کمک بگیرند. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

فناوریکسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی