بالاترین تخفیف دیجی کالا؛ بهترین فرصت برای خرید عید نوروز!

خرید آنلاین

اگر در روزهای پایانی سال سری به بازار بزنید حتما شور و اشتیاق مردم برای شروع سال جدید را مشاهده خواهید کرد. در روزهای نزدیک به سال نو افراد در تلاش برای نونوار کردن لباس و پوشاک، خرید شیرینی و آجیل، نظافت و تعمیر منزل و وسایل آن و… هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در این شلوغی‌ها تا حد امکان خریدهای خود را به‌صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها تهیه کنید. اگر دوست دارید خریدهای متنوع خود را تنها با پرداخت یک بار هزینه پیک دریافت کنید، دیجی کالا بهترین فروشگاه است. در ضمن با خرید از دیجی کالا علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان می‌توانید از تخفیف عید نوروز دیجی کالا نیز استفاده کرده و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

حراجی‌های دیجی کالا را از دست ندهید!

اگر اهل خرید آنلاین باشید احتمالا نام دیجی کالا به گوشتان خورده است. دیجی کالا فروشگاهی است که از طریق آن می‌توانید تمام محصولات مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک سفارش دهید. اگر قصد دارید محصولات مورد نیاز خود برای عید را به‌صورت آنلاین خریداری کنید اولین پیشنهاد ما به شما دیجی کالا است. در حال حاضر و به مناسبت عید نوروز، دیجی کالا حراج‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

این حراج‌ها را می‌توانید در بخش‌های مختلف دیجی کالا مثل البسه، وسایل هفت سین، انواع دکوری، آجیل و شیرینی و… مشاهده کنید. برای دسترسی به این حراجی‌ها نیز کافیست وارد اپلیکیشن یا وبسایت دیجی کالا شوید. اسلایدرها و بنرهای موجود در صفحه اصلی و دیگر صفحات، انواع تخفیف‌های ویژه مانند حراج آخر فصل پوشاک، حراج محصولات بهداشت و نظافت مورد نیاز برای خانه‌تکانی، طرح‌های اعتباری مثل پرداخت با دیجی پی یا خرید لوازم خانگی اقساطی و… را به شما نمایش خواهند داد.

سوپرتخفیف دیجی کالاطرح تخفیفی آخرین حراج دیجی کالا نیز یکی از بزرگ‌ترین حراجی‌های این فروشگاه بود که از 1 اسفند ماه آغاز شد و تا تاریخ 7 اسفند ادامه داشت. در این طرح، کالاها تا سقف 70 درصد تخفیف داشتند. البته هنوز کمپین سوپرتخفیف این فروشگاه برقرار است که در آن هر روز راس ساعت 13 می‌توانید کد تخفیف برای خرید ارزان‌تر محصولات مشخص شده تا سقف 99 درصد دریافت کنید.

از دیجی استایل و کدهای تخفیف هیجان‌انگیز آن غافل نشوید!

تا چند سال پیش برای خرید البسه و پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری‌ها و… نیز همانند خرید سایر محصولات باید به خود دیجی کالا مراجعه می‌کردید. این در حالی است که دیجی کالا بعد از مشاهده استقبال مردم از خرید غیرحضوری، فروشگاه دیجی استایل را نیز راه‌اندازی کرد. دیجی استایل به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های محبوب دیجی کالا در زمینه فروش پوشاک و البسه، کیف و کفش و… در حال فعالیت است.

شما با مراجعه به این پلتفرم می‌توانید به‌صورت اختصاصی‌تر پوشاک و اکسسوری‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید. تنوع محصولات در این مجموعه به مراتب بسیار بیشتر از دیجی کالا است و برندهای مختلفی با دیجی استایل در حال همکاری هستند.

دیجی استایل

خرید لباس؛ یکی از جذاب‌ترین خریدهای پیش از عید نوروز

یکی از کالاهایی که بیشتر افراد پیش از عید نوروز نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند، لباس است. شما می‌توانید با مراجعه به دیجی استایل، محصولات متنوع را با یکدیگر مقایسه کنید. این مقایسه می‌تواند شامل مقایسه کیفیت کالاها، جنس محصولات، قیمت و… باشد. در نهایت پس از مقایسه می‌توانید با استفاده از تخفیف دیجی استایل محصول مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر و منصفانه‌تر تهیه کنید.

خرید آنلاین لباس

اگر دوست دارید پیش از عید لباس و اکسسوری مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه کنید پیشنهاد می‌کنیم مراجعه به دیجی استایل را فراموش نکنید. در ادامه برخی از کدهای تخفیف دیجی استایل را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه کنید علاوه‌بر کدهای تخفیف زیر، می‌توانید به وب‌سایت موپُن مراجعه و جدیدترین کدهای تخفیف دیجی کالا و دیجی استیل را پیدا کنید.

کد تخفیف 15 درصدی خرید اول دیجی استیل

اگر تا به حال از دیجی استایل خرید نکرده‌اید، قبل از عید بهترین زمان است. شما می‌توانید علاوه‌بر استفاده از حراجی‌های دیجی استایل، از تخفیف ویژه اولین خرید نیز استفاده کنید. برای استفاده از این تخفیف کافیست با سیم‌کارت رایتل عبارت “DGSTL” یا “استایل1” به شماره 0920920 ارسال کنید تا یک کد تخفیف برای شما فرستاده شود. به این ترتیب با استفاده از این کد قبل از پرداخت هزینه، 15 درصد از میزان کل فاکتور شما کسر خواهد شد. در این بین شما باید به محدودیت‌ها و شرایط کدهای تخفیف نیز توجه کنید. برای مثال این کد مخصوص خرید اول برای خرید محصولات شگفت‌انگیز و همچنین برای خرید طلا فعال نخواهد شد.

کد تخفیف 50 هزار تومانی دیجی استایل

اگر دوست دارید در خرید لوازم آریشی و بهداشتی از دیجی استایل، 50 هزار تومان از مبلغ کل فاکتور شما کسر شود، کافیست از کد تخفیف DSPC5020 استفاده کنید. این کد تخفیف نیز همانند کد قبلی برای خرید محصولات شگفت‌انگیز قابل استفاده نخواهد بود. نکته دیگری که لازم است در هنگام استفاده از این کدهای تخفیف به آن توجه کنید، حداقل خرید آن است که باید رعایت کنید.

10 درصد کد تخفیف دیجی استایل

در این روز‌ها که نزدیک به عید است اگر بخواهید برای کل اعضای خانواده خود خرید کنید احتمالا مجموع خریدهای شما مبلغ زیادی خواهد شد. در چنین شرایطی پیشنهاد می‌کنیم حتما از کد تخفیف 10 درصدی دیجی استایل استفاده کنید. برای دریافت کد تخفیف مخصوص خود با این شرایط، عبارت  “DGST”و یا “استایل” را به شماره 0920920 با سیم‌کارت رایتل ارسال کنید.

به‌صورت کلی علاوه‌بر استفاده از این کدهای تخفیف، می‌توانید به بخش حراجی‌های دیجی استایل نیز مراجعه کنید. در این بخش روی محصولات مختلف مثل عطر و ادکلن، محصولات آرایشی، پوشاک و… تخفیف‌های هیجان‌انگیزی قرار داده شده است.

جمع‌بندی

با توجه به این که در ماه‌های پایانی سال معمولا هزینه و مخارج خانه‌ها افزایش می‌یابد، پیشنهاد می‌کنیم سعی کنید حتما از تخفیف‌های فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنید. دیجی کالا و زیرمجموعه‌های آن مثل دیجی استایل گزینه‌های مناسبی برای خریدهای عید نوروز هستند. با استفاده از کدهای تخفیف موجود در موپُن نیز می‌توانید با پرداخت هزینه‌ کمتر، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید. موپُن سال‌هاست در حوزه جمع‌آوری و ارائه کد تخفیف فعالیت می‌کند و توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جذب کند. مجموعه موپُن همواره در تلاش است تا جدیدترین و بهترین کد تخفیف فروشگاه‌های آنلاین ایرانی را به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهد.

انتهای رپورتاژ آگهی/

سبک زندگیکسب و کار
رپورتاژ

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی