آموزش و پرورش استان قزوین آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را دارد

به گزارش ایرنا حسنعلی اصغری روز سه شنبه در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان که با حضور شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در اردوگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد ، افزود: پس از ۱۹‌ ماه تعطیلی، همه متغیرها از جمله فضا و تجهیزات، منابع انسانی و مالی برای بازگشایی مدارس در مهر فراهم است.
وی بابیان اینکه به دنبال ایجاد کار جهادی و اساسی جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش هستیم ، اظهار داشت : جهان امروز با توجه به پیچیدگی های که دارد اگر با مدیریت هوشمند اداره نشود مشکلات دیگری ایجاد خواهد کرد و عزتمندی ، شکوه و افتخار یک مجموعه بستگی به عملکرد هوشمند آن دارد.
اصغری تصریح کرد: در استان قزوین با توجه به میزان همبستگی اعضای آموزش و پرورش وضعیت خوبی قرار دارد و از شنبه آمادگی بازگشایی همه مدارس داریم و بنای بازگشایی مدارس را  روز شنبه ۲۰ شهریورماه قرار دادیم و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است  و هر زمانی که اعلام شود این امکان و آمادگی در آموزش و پرورش وجود دارد.
وی تاکید کرد : امسال با آسیب شناسی تمام اتفاقات سال گذشته را احصا کرده و از تمام تجربیات مثبت و منفی ۱۹ ماه گذشته استفاده کردیم و امروز اگر موفقیت هایی وجود دارد حاصل این اقدامات است. بنابراین با همه دستگاه های  اجرایی استان تعامل خوبی صورت گرفته و همه فرمانداران و بخشداران به عنوان روسای پروژه مهر انتخاب شده اند.
این مسوول اضافه کرد: یکی از مباحث مهم بحث بهداشت و واکسیناسیون معلمان است که استان قزوین رتبه اول واکسیناسیون فرهنگیان را در کشور داراست و میانگین کشور در این زمینه ۵۴ درصد است و استان قزوین ۹۴ درصد را تاکنون محقق کرده است .
وی با اشاره به اجرای برنامه واکسیناسیون فرهنگیان از هفتم مرداد ماه افزود: تعداد ۱۵ مرکز مشارکتی با  همکاری علوم پزشکی در استان بیش از  ۱۷ هزار نفر فرهنگیان واکسینه شدند  و باقیمانده شامل بیماران بودند که تقریبا در این زمینه پوشش۱۹۰  درصدی داریم.
وی  با اشاره به بحث ساماندهی نیروی انسانی تصریح کرد : آنالیز آماری را از سال ۹۱ تا کنون محاسبه کردیم و در بحث نقل و انتقالات برای اولین بار در استان تفکیک نیروها اجرا شد و در حال حاضر ۵۴ هزار ساعت کمبود نیرو داشتیم  که با نیروهای جدبد  استخدام و فازغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان  جبران شدند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی