بدون صف، گوشت و مرغ ارزان بخرید!

در شرایطی که شما مهمان دارید یا قرار است با دوستانتان پیک نیک بروید و مامور تهیه غذا شده‌اید؛ ناتوانی در خریدن مرغ و گوشت می‌تواند فاجعه ساز باشد. بنابراین حاضرید هر روز در صف بایستید تا بتوانید این محصولات را تهیه کنید. اما شما می‌توانید این محصولات را با مبلغ پایین و بدون صف و انتظار تهیه کنید. کافی است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

گوشت و مرغ تمام شد!

شاید شما هم این جمله را بعد از ساعت‌ها ایستادن در صف شنیده باشید. این اتفاق حتی می‌تواند کل روزتان را خراب کند؛ چرا که به برنامه ریزی غذاییتان نخواهید رسید و مجبور می‌شوید به فکر جایگزین دیگری باشید. همچنین باید روزهای بعد هم از زمان و انرژی و کارهای دیگرتان بزنید تا بتوانید این مواد پروتئینی را برای مصرف خانواده تهیه کنید.

گاهی هم تا چند روز یا حتی یک یا دو هفته، گوشت قرمز و مرغ در بازار نایاب می‌شوند. در این شرایط اگر از قبل به اندازه کافی این مواد را در فریزر نداشته باشید؛ حتما در تنظیم برنامه غذایی به مشکل می‌خورید.

داشتن مهمان یا برنامه ریزی برای سفر و کمپینگ هم در این صورت،‌ با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. بدون داشتن گوشت و مرغ، چطور می‌شود یک مهمانی آبرومند برگزار کرد یا از همه لذت‌های سفرو پیک نیک استفاده کرد؟

بازار سیاه مرغ و گوشت

همیشه و در هر شرایطی افرادی هستند که از احتیاجات مردم سواستفاده کنند و این مواد ضروری را با قیمت بسیار بالاتر از معمول می‌فروشند. علاوه بر اینکه این قیمت‌ها برای خیلی از مردم قابل پرداخت نیست؛ وضعیت نگهداری و سلامت این گوشت و مرغ‌ها هم نامعین است و ممکن است منجر به آسیب رسیدن به سلامتی افراد شود.

گوشت و مرغ را فوری و ارزان بخرید

آلین لند ، انواع و اقسام گوشت‌های قرمز و سفید را عرضه می‌کند و در این فروشگاه اینترنتی شما هیچ وقت با تابلوی «تمام شد!» مواجه نمی‌شوید. علاوه بر این،‌ آلین لند روی مواد خوراکی تخفیف‌های اسرارآمیزی می‌دهد که حتی در کشتارگاه‌های اصلی هم نمی‌توانید این قیمت را پیدا کنید!

البته ساعت‌ها و روزهای تخفیف‌های ویژه و اسرارآمیز آلین لند محدود است و اگر می‌خواهید از این فرصت استثنایی استفاده کنید؛ باید حواستان را جمع کنید.

اگر هم قرار است مهمانی بزرگی در پیش داشته باشید یا دارید برای رفتن به یک سفر دسته جمعی برنامه‌ریزی می‌کنید؛ نیازی نیست از قبل نگران تهیه مواد اولیه پروتئینی باشید. در هر زمان که قصد خرید آنلاین گوشت مرغ ( https://www.alinland.com/supermarket/protein-and-fresh-vegetables/beaf-chicken/chicken )  یا قرمز را داشته باشید؛ می‌توانید بدون نگرانی و محدودیت آن را از الین لند سفارش بدهید.

شاید فکر کنید باید برای چنین امکاناتی، هزینه ارسال زیادی بپردازید؛ اما جالب است بدانید که آلین لند حتی یک ریال هم از شما هزینه ارسال دریافت نمی‌کند! با اینکه این فروشگاه اینترنتی امکان ارسال فوری و اکسپرس هم دارد و محصولات خریداری شده را در کسری از ساعت به دستتان می‌رساند؛ اما لازم نیست هزینه اضافه‌ای برای این خدمات پرداخت کنید.

گزینه‌های خرید گوشت قرمز ( https://www.alinland.com/supermarket/protein-and-fresh-vegetables/beaf-chicken/meat )  و یا مرغ در آلین لند،‌ بسیار متنوع است و شما می‌توانید فیله، سینه یا ران را به صورت جداگانه و تمیز شده تهیه کنید یا فقط گوشت چرخ کرده، گوشت خورشتی و یا دل و جگر بخرید. همچنین در این فروشگاه انواع جوجه و کباب را با طعم‌های خاص و خوشمزه پیدا خواهید کرد.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی