خرید اکسیژن مایع در یزد

یکی از مهم ترین عناصر که سبب ایجاد حیات بر روی کره زمین شده، اکسیژن است. در دنیای مدرن امروزی این عنصر به دو صورت گاز و مایع در صنایع مختلف همچون صنایع پزشکی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. اکسیژن مایع طی فرآیندهای شیمیایی خاصی توسط دستگاه های مخصوص تولید می گردد. در این بخش، قصد داریم به شرح خدمات مراکز فروش اکسیژن مایع در یزد بپردازیم و همچنین یکی از معروف ترین شرکت هایی که در حوزه فروش اکسیژن مایع فعال می باشد یعنی (پیشران زمهریر اسمان) را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

قیمت اکسیژن مایع در یزد

از مهم ترین عوامل موثر بر روی قیمت اکسیژن مایع، می توان به گرید آن اشاره نمود. این محصول در سه گرید بیمارستانی، صنعتی و آزمایشگاهی تولید می گردد. البته توجه داشته باشید که قیمت فروش اکسیژن مایع در یزد از نوسانات بازار و نرخ روز ارز نیز تاثیر می پذیرد.

قیمت اکسیژن مایع

خرید اکسیژن مایع بیمارستانی در یزد

امروزه مراکز بسیار زیادی هستند که در زمینه فروش اکسیژن مایع در یزد و سایر استان ها فعالیت می کنند اما توجه داشته باشید که برای خرید این محصول فوق ضروری باید به نکاتی از جمله گرید و تاریخ تولید کپسول ها توجه بسزایی داشته باشید. ناگفته نماند که متاسفانه افراد سودجو، مواد مایع دیگری را بجای اکسیژن مایع در برخی از مراکز نامعتبر به فروش می رسانند اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت. شما می توانید با تماس با کارشناسنان فروش پیشران زمهریر اسمان، برای خرید اکسیژن مایع بیمارستانی در یزد با اطمینان خاطر کامل اقدام کنید همچنین این شرکت تامین کننده سایر محصولات کرایوژنیک مانند مخزن نیتروژن مایع نیز می باشد.

مشخصات فیزیکی و شیمیایی اکسیژن مایع

اکسیژن مایع، نوعی از اشکال این عنصر محسوب می شود که شکل ظاهری آن تقریبا مشابه آب است با این تفاوت که رنگ اکسیژن مایع؛ مایل به آبی کم رنگ می باشد. ناگفته نماند که حباب های عنصر اکسیژن در این نوع مایع به صورت همیشگی شناور هستند. فرمول مولکولی اکسیژن مایع o2 بوده و جرم مولی آن حدود 32 گرم بر مول می باشد. دمای ذوب این ماده حدود 62/222- فارنهایت است.

تولید اکسیژن مایع

قیمت هر لیتر اکسیژن مایع در یزد چقدر است؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از کاربران مطرح می گردد، این است که قیمت هر لیتر اکسیژن مایع در یزد چقدر می باشد؟ قیمت هر لیتر اکسیژن مایع با توجه به عوامل ذکر شده در بازه 450 الی 700 هزار تومان تخمین می خورد. شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش اکسیژن مایع در یزد، این ماده را با قیمت مناسب خریداری کنید.

کاربردهای اکسیژن مایع

از مهم ترین کاربردهای اکسیژن مایع، می توان به ساخت انواع مواد منفجره اشاره نمود. امروزه متخصصان برای تخریب کوه و صخره های عظیم، از بمب هایی که توسط اکسیژن مایع تولید می شوند استفاده می کنند. علاوه بر آن، این نوع محصول در ساخت سوخت موشک و فضاپیما ها نیز کاربرد دارد. اکسیژن مایع قادر به اکسید سازی انواع سوخت موشک ها بوده و قدرت انفجار آن ها را دوچندان می کند. به خاطر داشته باشید که اکسیژن مایع برای جوشکاری های خاص نیز استفاده می شود.

کاربرد اکسیژن مایع

ایمنی کار با اکسیژن مایع

برای آن که بتوانید از اکسیژن مایع به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید، باید به نکات ایمنی توجه بسزایی داشته باشید. برای کار با این مایع خطرناک اما پر کاربرد، بایستی استفاده از وسایل ایمنی نظیر دستکش، کلاه، عینک و لباس مخصوص را جدی بگیرید. تا شعاع 50 متری اکسیژن، نباید هیچگونه شعله یا حتی جرقه ای روشن شود. لازم به ذکر است که اگر حین استفاده از این محصول به نکات ایمنی توجه نکنید، ممکن است خطرات زیادی جان شما را تهدید کنند.

خطرات استفاده از اکسیژن مایع

از مهم ترین خطرات استفاده از اکسیژن مایع، می توان به انفجار عظیم اشاره نمود. همانطور که در بخش های قبل اشاره شد، نباید به هیچ عنوان حتی کوچک ترین جرقه ای تا شعاع 50 متری این ماده روشن شود. توجه داشته باشید که اگر این مایع بر روی هر قسمت از بدن بریزد، ممکن است آسیب جدی به آن بخش وارد گردد.

تولید اکسیژن مایع

در ابتدا، متخصصان مقداری گاز اکسیژن از اتمسفر جدا می کنند و طی مراحلی آن را به خلوص بالایی می رسانند. پس از آن، گاز اکسیژن خالص توسط دستگاه های مخصوص تحت فشار بالایی قرار می گیرد و دمای آن تا حدود زیادی کاهش می یابد. در مرحله بعد، مایع بدست آمده را خالص سازی نموده و آن را در محفظه های مخصوص قرار می دهند.

حمل اکسیژن مایع با کپسول

روش حمل اکسیژن مایع

نقطه جوش اکسیژن مایع بسیار پایین است. به بیانی دیگر این ماده در هوای بسیار سرد نیز تصعید می شود. از این رو، باید اکسیژن مایع توسط ظروف و کپسول های مخصوص فاقد درز حمل شود. مراکز فروش اکسیژن مایع در یزد و سایر استان ها، از کپسول های پلی اورتان و فلزی برای حمل این ماده ارزشمند و پر کاربرد استفاده می کنند.

هزینه حمل اکسیژن مایع در یزد چقدر است؟

بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می شوند که هزینه حمل اکسیژن مایع در یزد چقدر است؟ هزینه حمل این ماده در یزد به عوامل مختلفی همچون نوع خودرو حمل، مسافت کل و تعداد کپسول ها بستگی دارد. توجه داشته باشید که هزینه حمل اکسیژن مایع در یزد با توجه به متراژ مسافت کل محاسبه می گردد.

مزایای استفاده از اکسیژن مایع چیست؟

از مهم ترین مزایای استفاده از اکسیژن مایع در صنایع مختلف همچون تولید سوخت موشک و انواع بمب ها، می توان به کاهش هزینه های پروژه اشاره نمود. در نظر داشته باشید که این ماده نسبت به سایر مایع های قابل اشتعال از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردار است. یکی دیگر از مزایای این محصول با ارزش، فراوانی آن می باشد؛ شما می توانید اکسیژن مایع را در هر مکانی به آسانی پیدا کنید.

جمع بندی

همانطور که پیش تر اشاره شد، اکسیژن مایع از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. برای تهیه این ماده باید به مراکز معتبر فروش اکسیژن مایع در یزد مراجعه فرمایید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید را تجربه نمایید. توصیه می شود جهت تهیه این محصول با کارشناسان فروش اکسیژن مایع در یزد در ارتباط باشید و هرگونه موارد احتیاطی را از آن ها سوال کنید.

کسب و کار

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی