رونمایی از کارت عروسی محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی/ کارتی که دل طرفداران آقای بازیگر را شکست+ عکس و نحوه آشنایی گلزار و آیسان

تصویری از کارت عروسی محمدرضا گلزار و همسرش خانم آیسان آقاخانی را مشاهده می کنید که به زبان انگلیسی نوشته شده است. به زبان دیگری نوشته شدن این کارت انتقاداتی را در پی داشت. تصویر این کارت در صفحه مجازی برادر آقای گلزار به اشتراک گذاشته شده است.

در ماه خرداد سال جاری خبر ازدواج محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی سر و صدای زیادی در فضای مجازی بر پا کرد و همه به دنبال این بودند تا بدانند همسر محمدرضا گلزار، بازیگر معروف کیست؟!

پس از تقریبا 24 ساعت از نشر ویدیوهای عقد آریایی آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار، دفتر عقد ازدواج طلایی، در صفحه رسمی اینستاگرامش با انتشار عکسی از آقای گلزار و عاقد او (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. این تبریک و عکس دفترخانه و شخص عاقد مهر تاییدی بر ازدواج این بازیگر معروف بود.

برخی بر این باورند که محمدرضا گلزار به‌ عنوان مدل برای شرکت پدر آیسان فعالیت می کرده تا این که با دخترش آیسان آقاخانی آشنا شده است. در واقع او از طرفداران آقای گلزار بوده است.

با این حال برخی گزارش ها حاکی از آن است که آشنایی آقای گلزار و خانم آقاخانی از طریق یکی از عکاسان معروف با هم آشنا شده اند.

عده‌ای هم می‌گویند که آیسان یکی از فن پیج‌های محمدرضا گلزار بوده و به ‌مرور زمان باب آشنایی آن‌ها از طریق همین شبکه شکل گرفته است. تعدادی هم معتقدند که برادر آیسان باعث شده تا محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی آشنا شود.

 

بازیگران و هنرمندان
پربازدید

آخرین اخبار