سفر به جزیره زیبای کیش را با تور تجربه کنید

اگر دوست دارید از شلوغی شهر و هوای آلوده اش فاصله بگیرید و به سفر بروید، باید بگوییم که تور کیش برای شما بهترین گزینه است. کیش جزء یکی از زیباترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می شود که در جنوب کشور عزیزمان ایران واقع شده است. هر ساله گردشگران بسیاری از سرتاسر ایران راهی این منطقه می شوند تا سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند.

تور کیش یکی از محبوب ترین و بهترین تورهای داخلی است که مزایای خاص خود را دارد؛ به عنوان مثال از خدمات رفاهی بسیار خوبی بهره مند می شوید، دیگر نیازی نیست خودتان دنبال خرید بلیط و رزرو هتل باشید و برنامه بازدیدها و گشت و گذارها مشخص است.

بهترین زمان سفر به کیش ممکن است برای هر فردی با توجه به هدفش از سفر متفاوت باشد. ممکن است هدف شما از سفر خرید و بازارگردی باشد، یا غواصی و انجام تفریحات ساحلی، بازدید از اماکن تاریخی، گشت و گذار در دل طبیعت و … . در کل چه در بهار و تابستان و چه در پاییز و زمستان به کیش سفر کنید قطعا نهایت لذت را خواهید برد و سفر هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد.

جزیره زیبای کیش جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد که قطعا همگی ارزش دیدن دارند؛ اماکن تاریخی، سواحل زیبا، مراکز تفریحی متنوع، پاساژهای لوکس و … توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. در ادامه شما را با چند مورد از این جاذبه های گردشگری آشنا می کنیم.

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های جزیره است که حدودا دویست سال قدمت دارد و در یکی قدیمی ترین محله های کیش به نام سفین واقع شده است. اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم بازدید از این جاذبه گردشگری را حتما در برنامه سفر خود قرار بدهید.

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش در راهنمای سفر به کیش

این درخت با ۵۰۰ سال قدمت، قدیمی ترین و مهم ترین درخت جزیره کیش است که در منطقه ای به نام دره پرتغالی ها واقع شده و جز یکی از مهم ترین دیدنی های کیش محسوب می شود که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

کشتی یونانی

کشتی یونانی کیش

یکی دیگر از دیدنی های جذاب جزیره کیش، کشتی یونانی است که در سال ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای باغو به گل نشست و در سال های اخیر توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. در صورت بازدید از این کشتی یونانی می توانید روی عرشه بروید و از تماشای غروب آفتاب نهایت لذت را ببرید. اطراف این کشتی هم یک پارک ساحلی بزرگ، کافه، آمفی تئاتر و رستوران های رنگارنگ وجود دارد.

سواحل دیدنی کیش

ساحل اسکله تفریحی در راهنماس سفر به کیش - سواحل کیش

وقت گذرانی در سواحل زیبای کیش یکی از تجربیات جذاب و لذتبخش این جزیره محسوب می شود پس فراموش نکنید در طول سفر خود حتما از سواحل زیبا و پارک های ساحلی دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید. معروف ترین پارک های ساحلی کیش عبارتند از ساحل اسکله تفریحی، ساحل درختان نارگیل، ساحل سیمرغ، ساحل میرمهنا، ساحل مرجان، ساحل مرد ماهیگیر و … .

مراکز خرید و پاساژهای لوکس کیش

مراکز خرید کیش

بسیاری از گردشگران به قصد خرید راهی این جزیره زیبا می شوند چراکه جزیره کیش محل مناسبی برای خرید اجناس مرغوب با قیمت های مناسب است. تعداد پاساژهای خوب کیش کم نیست. در ادامه فقط چند مورد از برترین مراکز خرید کیش را نام می بریم: مرکز خرید پردیس، مرکز خرید دامون، مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان، بازار مروارید، بازار زیتون، مرکز تجاری و اداری سارینا، مرکز خرید پانیذ و … .

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارگردشگری
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی