سه سوته بوی بد دهان را درمان کنید / علت کشف شد

سه سوته بوی بد دهان را درمان کنید / علت کشف شد

ریشه های این بیماری شامل مواد شیمیایی از جمله متیل مرکاپتان است که توسط باکتری های موجود در دهان تولید می شود.

هیچ کس بوی بد دهان را نمی خواهد، اما منشأ آن مدت ها نامشخص است.

راه حل ژاپنی ها برای درمان بوی بد دهان
اکنون، محققان ژاپنی کمی به درک چگونگی شروع بوی بد دهان و شاید راه‌های درمان آن نزدیک‌تر شده‌اند.

ریشه های این بیماری شامل مواد شیمیایی از جمله متیل مرکاپتان است که توسط باکتری های موجود در دهان تولید می شود. تیمی به سرپرستی تاکشی هارا از دانشگاه اوزاکا توضیح دادند که این باکتری ها به هضم غذا کمک می کنند.

متیل مرکاپتان با نام CH3SH نیز شناخته می شود و در مطالعه جدید، گروه هارا “محیطی واقع بینانه برای بررسی تولید CH3SH توسط باکتری های اصلی دهان” ایجاد کردند.

شهرهای ایالات متحده با بیشترین بی خانمانی
مردی در ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ از کنار چادرهای محل اسکان بی خانمان ها در جامعه اسکید رو لس آنجلس، کالیفرنیا رد می شود. – یک قاضی فدرال ناظر بر دعوی که به دنبال پایان دادن به بحران بی خانمانی در شهر اسکید راو است، از آن عقب نشینی نمی کند. دستور وی مبنی بر اینکه به همه افراد بی بضاعت در منطقه ظرف مدت شش ماه سرپناه داده شود. دیوید او. کارتر، قاضی منطقه ای ایالات متحده، با تعیین تاریخ های رسیدگی بیشتر و شفاف سازی برخی از بخش های حکم خود، در را برای بحث های بیشتر باز می کند. (عکس از فردریک جی. براون / خبرگزاری فرانسه) (عکس از فردریک جی. براون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

این به معنای ساختن یک «سیستم هم‌فرهنگ» پیچیده در آزمایشگاه بود که فعل و انفعالات بین گونه‌های مختلف باکتریایی را که در دهان انسان پراکنده بودند، ردیابی می‌کرد.

Masae Kuboniwa نویسنده ارشد این مطالعه گفت: “نتایج بسیار جالب بود . ” ما دریافتیم که [نوع باکتریایی] Fusobacterium nucleatum مقادیر زیادی CH3SH را در پاسخ به استرپتوکوکوس گوردونی ، یکی دیگر از باکتری‌های دهان تولید می‌کند.

به طور خاص، S. gordonii یک ماده شیمیایی به نام اورنیتین منتشر می کند که F. nucleatum را تحریک می کند تا در یک فرآیند شیمیایی شرکت کند که منجر به افزایش تولید CH3SH تولید کننده بو می شود.

هارا در یک انتشار خبری دانشگاه گفت: «این یافته‌ها نشان می‌دهد که تولید CH3SH در دهان توسط تعامل بین S. gordonii و F. nucleatum انجام می‌شود.

هنوز روزهای اولیه برای این تحقیق است، اما محققان امیدوارند که کار آنها به درمان های خوبی برای بوی بد دهان منجر شود.

و از آنجایی که از قبل به خوبی شناخته شده است که بیماری لثه یک عامل خطر برای این مشکل است، همچنین ممکن است به پیشگیری یا درمان آن بیماری کمک کند.

در مورد بوی بد دهان در انجمن دندانپزشکی آمریکا اطلاعات بیشتری کسب کنید .

اخبارجامعهسلامت
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی